Видача замовлень кур’єрам в магазинах АТБ здійснюється щодня з 09:00 до 21:00.
По всім питання, які виникають в процесі виконання замовлення писати на контакт-центр iPOST +38 (073) 580 20 30 (telegram)!
- Порядок виконання доставки
- Кур’єр приймає замовлення в роботу.
- Кур’єр телефонує отримувачу перед тим як забирати замовлення і уточнює актуальний час та адресу доставки. Також попереджає клієнта про суму вартості доставки.
- За 1 годину до призначеного часу доставки покупцеві, кур’єр приходить в магазин АТБ для отримання замовлення:
3.1. У магазині АТБ кур’єр звертається до охоронця/або касира, який сидить на касі видачі Інтернет замовлення (каса виділена рекламними матеріалами) і каже: «Я кур’єр, прийшов за замовленням номер … (називає номер замовлення АТБ, який вказаний в заявці на доставку).
3.2. Продавець АТБ виносить пакети із замовленням, фіскальний чек на замовлення, копію чека та бланк замовлення.
3.3. Кур’єр звіряє вміст зібраного замовлення з чеком (який знаходиться всередині пакета), перевіряє цілісність упаковок товару і візуальну якість овочів та фруктів (щоб були свіжі).
3.4. Якщо кур’єр бачить, що пакет переповнений і доставка товару може призвести до псування продуктів, то він повинен повідомити про це адміністрацію магазину та попросити видати додатковий пакет.
3.5. Беручи замовлення, кур’єр ставить на бланку замовлення поруч зі своїм прізвищем дату, час отримання ним замовлення та підпис. На копії чека – ставить свій підпис.
3.6. Касир на касі сканує штрих код замовлення, запитує у кур’єра чотиризначний код перевірки замовлення і вводить його на касі.
3.7. Кур’єр забирає пакети із замовленням та фіскальний чек для здійснення доставки покупцеві.
- З моменту отримання замовлення в магазині АТБ кур’єр несе повну відповідальність за збереження, цілісність і придатність товарів.
- Комунікація з покупцем:
5.1. кур’єр доставляє замовлення покупцеві,
5.1. за наявності в замовленні лікеро-горілчаних виробів і сигарет кур’єр ОБОВ’ЯЗКОВО перевіряє документи покупця (при необхідності). Якщо покупцеві не виповнилося 18 років, кур’єр не має права віддати покупцеві ЛГВ і сигарети. У такому разі кур’єр пропонує покупцеві забрати замовлення без ЛГВ і сигарет або відмовитися від замовлення в повному об’ємі. Далі кур’єр діє відповідно до п. II Доставка замовлення з подальшим поверненням товарів в магазин АТБ.
5.2. віддає покупцеві фіскальний чек.
- Доставка замовлення з подальшим поверненнямтоварів в магазин АТБ.
- У разі, якщо покупець повернув усе замовлення кур’єрові:
1.1. Кур’єр телефонує в контакт-центр iPOST, і повідомляє про повне повернення товару.
1.2. Кур’єр доставляє замовлення назад в магазин АТБ (з якого він спочатку забирав замовлення).
1.3. Касир на підставі фіскального чека формує чек повернення на ім’я кур’єра і приймає товар від кур’єра (при цьому товар повинен мати товарний вигляд).
- У випадку якщо покупець повертає деякі позиції із замовлення кур’єрові:
2.1. Кур’єр телефонує в контакт-центр iPOST, і повідомляє про часткове повернення товару.
2.2. Кур’єр забирає повернений товар у покупця, при цьому:
2.2.1. викреслює повернений товар у фіскальному чеку покупця,
2.2.2. фотографує відкоригований фіскальний чек.
2.3. Кур’єр доставляє повернений товар назад в магазин АТБ (з якого він спочатку забирав замовлення).
2.4. Касир магазину приймає повернення товару від кур’єра (при цьому товар повинен мати товарний вигляд), на підставі скоригованого фото фіскального чека формує повернення на ім’я кур’єра.
Доставка від iPOST – це доставка до дверей. Тому, вкрай важливо, доставляти не до під’їзду, не до воріт, не до двору, а саме до дверей квартири чи оселі.