Інструкція по роботі з викупом товару IQOS для нових кур'єрів!
1. Правила по доставці продукції.
- Телефонуйте клієнту перед викупом товару для того, щоб переконатися, що він вас чекає! Таким чином ви, практично, на 100% зменшуєте ймовірність відмови від доставки. Так само, можете відразу порівняти / уточнити адресу доставки, найменування замовленого товару і озвучити час доставки, в такому випадку буде менше ситуацій, коли по приїзду клієнт не виходитиме на зв'язок.
- Якщо ви розумієте, що спізнюєтеся до клієнта, і не зможете приїхати в призначений час - наберіть одержувача і у ввічливій формі скажіть йому про це, повідомивши новий час доставки. Клієнти прекрасно розуміють ситуацію, що склалася на дорогах, і не так гостро сприймуть ваш приїзд пізніше призначеного часу.
- Звіряйте на точці продажу всі позиції на замовлення в додатку з чеком, виданим разом з товаром.
- Ні в якому разі не м'яти, не класти в рюкзак пакети IQOS, це дуже важливо, тому що часто пристрої йдуть на подарунок! Якщо продавці на точках видачі IQOS дають вам пакет в неналежному вигляді, прохання писати нам. Клієнт може проявити бажання перевірити комплектацію, це займе не більше п'яти хвилин і залишить гарне враження про сервіс доставки iPOST.
- Якщо клієнт хоче перевірити працездатність пристрою, то ви можете йому сказати, що заряд пристрою може зайняти до 90 хвилин. З будь-яких питань працездатності пристрою клієнт може дзвонити на гарячу лінію IQOS за телефоном – 4767.
- Якщо у вас виникають питання щодо процесу здійснення доставок (наприклад як знайти точку забору), - звертайтеся тільки в наш контакт центр. На гарячу лінію IQOS дзвонити НЕ потрібно.
- Нагадуємо вам про те, що клієнти IQOS преміум класу і вони особливо звертають увагу зовнішній вигляд кур'єра і його ставлення до клієнта. Просимо вас стежити за своїм зовнішнім виглядом і бути максимально ввічливими з клієнтами. Доставка в спортивному костюмі і в брудному одязі з несвіжим запахом – запрещена! Опрятный внешний вид, пунктуальность и улыбчивость курьера напрямую влияет на репутацию, рейтинг, кредит доверия и на желание клиента поблагодарить курьера хорошими чайовим!
- ВКРАЙ ВАЖЛИВО ПЕРЕВІРЯТИ ПАСПОРТ У КЛІЄНТА ПРИ ДОСТАВКЕ ТОВАРІВ IQOS.
• Головна вимога - це упевнитися в тому, що кожен покупець IQOS є повнолітнім курцем
• Коли ставити питання про повноліття і статус курця? - Ми повинні упевнитися в тому, що перед нами повнолітній курець / користувач IQOS, перед початком розмови з даними покупцем про табачну продукцію та з приводу інших питань, пов'язаних з ними продуктами
• Я не впевнений, що Одержувачу є 18 років - У випадку, якщо одержувач виглядає молодше 18 років, ми уточнюємо статус повнолітнього курця «Перед тим як ми продовжимо з вами спілкування, ви можете підтвердити що ви повнолітній і є курцем ?, а також показати документи , що засвідчують особу? » (Паспорт України, закордонний паспорт, права в оригіналі, документи в додатку «Дія»). Якщо одержувач не може підтвердити вік, продаж і / або доставку будь-якої продукції IQOS не проводимо
• Одержувач виглядає молодше 25 років - У випадку, якщо одержувач виглядає молодше 25 років, ми уточнюємо статус повнолітнього курця «Перед тим як ми продовжимо з вами спілкування, ви можете підтвердити що ви повнолітній і є курцем?»
• Одержувач виглядає старше 25 років - У випадку, якщо одержувач виглядає старше 25 років, ми уточнюємо статус повнолітнього курця «Перед тим як ми продовжимо з вами спілкування, ви можете підтвердити є курцем?»
• Одержувач заявив, що не є курцем - У випадку, якщо одержувач повідомив вам, що він не є курцем - ми чемно повідомляємо, що IQOS призначений виключно для курців, доставку продукту-не проводимо.
• Покупець замовив клінінг стіки, аксесуари, оформив замовлення на заміну. У мене є підозри, що клієнту немає 18 років. - Якщо ми не впевнені в повноліття покупця - в не залежності від цілей візиту клієнта, ми маємо право запитати у нього документальне підтвердження повноліття
Це позиція компанії, дуже важливо дотримуватися даних вимог.
Якщо запитує чому відмовляємо неповнолітнім покупцям - за внутрішніми правилами і грунтуючись на законі «Про загальну безпечність нехарчової продукції»
https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/2736-17.
- Не називайте стіки IQOS сигаретами, клієнтам це не подобається. 😊
- Не набирайте замовлень більше, ніж ви зможете виконати в зазначений в замовленні час. Беріть замовлень рівно стільки, щоб встигнути їх доставити вчасно. Клієнти скаржаться в офіс IQOS на те, що кур'єри переносять час доставки.
- Будьте доброзичливі з продавцями IQOS, тому як вони також передають в IQOS інформацію про ваше ставлення до них.
- Продукцію IQOS завжди можна повернути при відмові одержувача від товару і, якщо кур'єр доставку виконував вчасно.
- Якщо на вас надійде скарга від IQOS - несвоєчасна доставка, грубе спілкування з клієнтом, або співробітником IQOS і т.д. - ми будемо змушені відсторонити вас від доставок продукції IQOS.
2. Що доставляють Айпостмени?
IQOS — це інноваційна альтернатива традиційному палінню. Технологія IQOS заснована на нагріванні тютюну. Саме це кардинально відрізняє його від сигарет. Нагрівання замість горіння дозволяє розкрити справжній смак тютюну без диму і попелу.
Моделі IQOS:



Стіки HEETS:










Доставка від iPOST - це доставка до дверей. Тому, вкрай важливо, доставляти не до під'їзду, не до воріт, не до двору, а саме до дверей квартири чи оселі.