Інструкція по роботі з замінами REPLACEMENT IQOS


- Перед забором замін ОБОВ'ЯЗКОВО телефонуйте одержувачу, для уточнення всіх деталей замовлення (час доставки, тип і колір товару який ви будете везти);
- Якщо товар не підійшов клієнту (у клієнта зламаний зарядний пристрій, а у вас тримач; у клієнта синій пристрій, у вас білий на заміну; у клієнта IQOS 3, у вас IQOS MULTI 3; у клієнта запрацював пристрій) НЕ ПОТРІБНО його відкривати, розбирати, користуватися ним, псувати зовнішній вигляд коробки, так як вам потрібно назад везти цей пристрій, і якщо пристрій буде мати непрезентабельний вигляд то у вас його не приймуть, і вам доведеться купувати новий пристрій, щоб завершити замовлення;
- Завжди ПЕРЕВІРЯЙТЕ серійний номер (codentify) пристрія з тим що у вас в замовленні в коментарях;
- У бланку заміни клієнт повинен залишити підпис двічі!
- Якщо серійний номер у одержувача НЕ ЗБІГАЄТЬСЯ з тим, що у вас в коментарях, ви повинні на Telegram (+380735802030) відправити фото з серійним номером який у одержувача, і попросити його зачекати відповіді від нас, так як IQOS може підтягнути новий серійний номер, і ви зможете провести заміну відразу, без повернення на точку забору.
- Якщо на пристрої клієнта є фізичні ушкодження будь-якого характеру, вам потрібно звернутись в Телеграм чат за номером +380735802030. Відправити номер замовлення, фото пристрою, і очікувати подальших інструкцій;
- Також, зараз проводяться заміни повного комплекту (Mobility Kit). В такому випадку ви повинні взяти у клієнта поламаний зарядний пристрій (перед цим обов'язково звірити серійний код), тримач, так само коробку, USB і блок живлення (якщо у клієнта цього немає при собі, ви забираєте відсутні елементи з нового комплекту) - найголовніше , щоб при поверненні у вас були коробка, укомплектований пристрій (зарядний і тримач), USB і блок живлення.Якщо клієнт не хоче міняти весь комплект, а тільки те, що у нього зламано - міняйте тільки поламаний елемент.
- Час на повернення пристроїв по замінах (REPLACEMENT) тепер становить рівно добу. Наприклад, ви приносите товар сьогодні о 20:00, то повернути пристрій на точку видачі ви повинні до 20:00 завтрашнього дня з підписаним бланком.
- Покупець оформив замовлення на заміну. У мене є підозри, що клієнту немає 18 років. - Якщо ми не впевнені в повноліття покупця - в не залежності від цілей візиту клієнта, ми маємо право запитати у нього документальне підтвердження повноліття.
- Якщо у вас виникають питання щодо процесу здійснення доставок (наприклад як знайти точку забору), - звертайтеся тільки в наш контакт центр. На гарячу лінію IQOS дзвонити НЕ потрібно.
Доставка від iPOST - це доставка до дверей. Тому, вкрай важливо, доставляти не до під'їзду, не до воріт, не до двору, а саме до дверей квартири чи оселі.