Швидка кур'єрська доставка на відділення перевізника

Не встигаєте сьогодні надіслати посилку до іншого міста? Не хвилюйтеся, встигнете! Наш кур'єр "Айпостмен" швидко приїде до вас, забере та відправить посилку за вас Новою Поштою, Укрпоштою, Гюнсел або іншим потрібним вам перевізником.

Інструкція з оформлення замовлення для відправлення кур'єра iPOST на поштове відділення.

1. В інформації про відправника вкажіть свої дані або особи, у яких потрібно забрати посилку.

В інформації одержувача вкажіть:

  • найближча до вас адреса відділення Нової Пошти (або іншого перевізника);
  • замість імені та прізвища одержувача вкажіть, наприклад: Нова Пошта, відділення №230;
  • у полях з номерами телефонів відправника та одержувача вкажіть свій номер телефону;
  • у коментарі до замовлення вкажіть таку інформацію, наприклад:

Інформація для заповнення ТТН у Новій Пошті:

Відправник:

Іванов Іван Іванович, т.:+38 067 *** ** **

Отримувач:

Відділення № 15 у м. Дніпро

Петров Петро Петрович, т.: +38 068 *** ** **

Оголошена вартість відправлення: 500 грн.

Післяплата: є - 500 грн.  / ні

Оплата за послугу доставки Нової Пошти:Готівкою відправник або одержувач

2. Якщо бажаєте, зробіть надбавку кур'єру (10-30 грн.) за витрати часу у відділенні перевізника.


3. Після прибуття кур'єра iPOST до вас, дайте йому:

- відправлення;

- оплату доставки кур'єром iPOST. (Ящо оплата готівкою, інакше ви можете заплатити за доставку с баланса iPOST, тоді гроші будуть оплачені кур'єру, як тільки доставка буде повністю завершена. Для цього, вам необхідно поповнити свій рахунок iPOST (баланс) на суму послуги доставки iPOST в вашому особистому кабінеті. Вартість доставки прорахує форма доставки при її повному заповненні.)

- якщо доставку Нової Пошти або іншого перевізника оплачуєте ви (відправник), видайте суму доставки згідно з розрахунками форми замовлення на сайті перевізника.

Важливо, щоб цієї суми точно вистачило у кур'єра на відправку вашої посилки.

4. Після того, як кур'єр iPOST відправить вашу посилку на відділення Нової Пошти або іншого перевізника, запитайте номер ТТН (товаротранспортної накладної).

Потім за номером ТТН на сайті Нової Пошти: https://novaposhta.ua/, перевірте, чи все правильно вказано в ТТН

Якщо дані вказані неправильно, тоді нехай кур'єр iPOST одразу (на відділенні) виправить дані.

Коли переконалися, що дані в ТТН зазначені правильно, продиктуйте кур'єру iPOST код підтвердження для того, щоб він успішно завершив замовлення.

Код підтвердження прийде вам у SMS, як тільки кур'єр iPOST прийме замовлення.

Код підтвердження можна завжди побачити в замовленні в вашому особистому кабінеті, якщо ви робили замовлення як зареєстрований кліент.

Також, можете надіслати кур'єра iPOST у відділення перевізника з іншого міста чи країни.