ПРАВИЛА ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ «АЙПОСТ»

  1. Призначення Платформи

1.1. Призначенням Платформи є забезпечення надання сервісу адресної Кур’єрської доставки необмеженій кількості Користувачів - фізичних та юридичних осіб, шляхом розміщення їх Замовлень та їх прийняття і виконання незалежними Кур’єрами.

  1. Доступ до Платформи

2.1. Доступ до платформи здійснюється через Веб-сайт або Мобільний додаток iPOST який доступний для безкоштовного завантаження у AppStore для мобільних пристроїв на базі операційної системи iOS та PlayMarket для мобільних пристроїв на базі операційної системи Android.

  1. Реєстрація у Платформі

3.1. Реєстрація у Платформі здійснюється через Веб-сайт або Мобільний додаток.

3.2. Для реєстрації через Веб-сайт Користувач у правій верхній частині екрану Користувач натискає на пункт меню «Мій кабінет», а у Мобільному додатку вибирає меню Реєстрація. Після чого у відповідних полях заповнює поля «Ім'я», «Прізвище», «Номер телефону», «Email», «Пароль», «Повторіть пароль» і натискає на кнопку «ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ».

3.3. На вказаний Користувачем номер мобільного телефону надійде код підтвердження, введення якого у відповідному полі на Веб-сайті або Мобільному додатку завершує процес реєстрації у Платформі. Введення коду підтвердження є також прийняттям у цілому умов Договору, цих Правил, тарифів та Положення про конфіденційність.

3.4. Результатом завершення реєстрації є перехід до Особистого кабінету.

3.5. Суб’єкти господарювання, для яких укладення договору законом передбачено виключно у письмовій формі, для входу в Особистий кабінет використовують інтеграцію з Платформою через API або ж логін та тимчасовій пароль який їм надається Товариством. Тимчасовий пароль підлягає зміні після першого входу в Особистий кабінет.

3.6. Користувач зобов’язаний зберігати в таємниці свій логін та пароль та не повідомляти його третім особам. Товариство не несе відповідальності за наслідки розголошення логіна та паролю Користувача таким Користувачем.

  1. Особистий кабінет

4.1. Особистий кабінет призначений для створення Замовлень, зберігання історії Замовлень і платежів, Контролю за Внутрішнім рахунком, створення адресної книги та редагування профіля Користувача, отримання повідомлень та новин. Товариство залишає за собою право змінювати обсяг доступного функціоналу Особистого кабінету.

  1. Створення Замовлення

5.1. Для створення Замовлення з Особистого кабінету Користувач повинен заповнити відповідну форму. Передбачено дві форми Замовлення, а саме для доставки Відправлень одному Одержувачу або кільком Одержувачам. У формі зазначаються адреси Відправника та Одержувача, їх найменування або Прізвища та Ім’я, контактні номери телефонів, опис Відправлення, його Оголошену вартість та чи є необхідність її стягнення з Одержувача, спосіб оплати доставки та Оголошеної вартості, час доставки. Створення Замовлення завершується натисканням кнопки «Викликати кур’єра». Після цього Платформа публікує Замовлення у системі, що робить його доступним для прийняття його до виконання незалежним Кур’єром.

5.2. Для створення Замовлення у Мобільному додатку слід обрати меню «Викликати кур’єра» та повторити дії описані у п. 5.1. цих Правил.

5.3. Для автоматичного створення Замовлень суб’єктів господарювання з великим обсягом доставок, Товариство рекомендує інтеграцію з Платформою через API.

  1. Виконання Замовлення

6.1. Після прийняття Замовлення Кур’єром, Замовнику доступна інформація про такого Кур’єра (ПІБ, номер телефона, його репутація у Платформі тощо), статус виконання Замовлення та його рух на карті.

6.2. Як правило Замовлення приймається Кур’єром який знаходиться найближче до місця знаходження Відправника. У той же час Замовник має право відмовитися від послуг конкретного Кур’єра і скасувати Замовлення, зателефонувавши до Контакт-центру.

6.3. Виконання Замовлення Кур’єром підтверджується введенням Коду підтвердження який формується Платформою і відомий Замовнику та Одержувачу. У випадку, якщо Одержувач не отримав Код підтвердження, Кур’єр має право зателефонувати Замовнику з метою з’ясування Коду підтвердження. У цьому випадку Замовник спочатку зобов’язаний зв’язатися з Одержувачем та встановити фактичне отримання Відправлення, а тільки потім повідомити Кур’єру Код підтвердження. Порушення цього правила позбавляє Замовника стверджувати, що Відправлення було не вручене Одержувачу. У випадку втрати Кур’єром Відправлення під час доставки, Оголошена вартість такого відправлення компенсується Замовнику шляхом поповнення Внутрішнього рахунку у Платформі.

  1. Формування вартості доставки та оплата Послуг

7.1. Розрахунок вартості доставки здійснюється Платформою автоматично на підставі тарифів, що наведені на Веб-сайті за посиланням https://ipost.ua/rates.html .

7.2. З суб’єктами господарювання, які уклали з Товариством договір за формою передбаченою ст. 208 ЦК України таким договором можуть погоджуватися індивідуальні тарифи.

7.3. Платформа дозволяє Замовнику визначати платника Послуг доставки та Оголошеної вартості, і форму оплати, а також розділяти оплату вартості Послуг між Відправником і Одержувачем.

7.4. Послуги доставки та Оголошена вартість Відправлення можуть бути оплачені Кур’єру готівкою або з Внутрішнього рахунку у Платформі.

7.5. Вибір готівкової оплати Оголошеної вартості вважається укладенням між Замовником та Кур’єром договору доручення за яким Замовник доручає до вручення Одержувачу Відправлення, стягнути із такого Одержувача суму Оголошеної вартості Відправлення та передати її Замовнику або Відправнику. Передача стягнутої суми Оголошеної вартості  Кур’єром здійснюється у такому ж порядку і за такими же тарифами як і доставка Відправлення вагою до трьох кілограмів.

  1. Терміни доставки Відправлень

8.1. Доставка в межах міста здійснюється Кур’єром у строк від 30 до 120 хвилин а також у довший проміжок часу у випадку вибору Замовником опції «Свій час».

8.2. Якщо відстань між Відправником і Одержувачем не більше 3-х кілометрів, рекомендується вибирати доставку за 30, 60, 90, 120 хвилин або «Свій час».

8.3. Для доставки між Відправником і Одержувачем на відстань від 3 до 7 км, рекомендується вибрати час 60, 90, 120 хвилин або «Свій час».

8.4. Якщо відстань між Відправником і Одержувачем становить від 7 до 15 км, рекомендується вибрати час доставки 90, 120 хвилин або «Свій час».

8.5. Для доставки між Відправником і Одержувачем на відстань від 15 до 25 км , рекомендується вибрати час 120 хвилин або «Свій час».

8.6. Якщо відстань між Відправником і Одержувачем становить більше 25 км, рекомендується обирати тільки «Свій час».

8.7. Для відправлень, доставка яких планується заздалегідь, можна обрати «Свій час» і вказати з якого по який час потрібно відправлення забрати і з якого по який час доставити.

  1. Внутрішній рахунок

9.1. Внутрішній рахунок Користувача відображає баланс (аванс) коштів Користувача у Платформі і дозволяє здійснювати розрахунки за Послуги доставки та сплачувати Оголошену вартість Відправлення. Поповнення Внутрішнього рахунку здійснюється Користувачем через Особистий кабінет або Мобільний додаток у меню «Мій рахунок».

9.2. Поповнення Внутрішнього рахунку здійснюється за допомогою платіжної картки Користувача прив’язаної до Платформи.

9.3. Поповнення Внутрішнього рахунку здійснюється без комісії.

9.4. Кошти на Внутрішньому рахунку можуть бути виведені на платіжну картку Користувача. За виведення коштів з Внутрішнього рахунку стягується комісія 3% від суми заявленої Користувачем до виводу.

  1. Обмеження щодо Відправлень:

10.1. Максимальні габарити Відправлень не повинні перевищувати 50х50х150 см і вагу 100 кг;

10.2. Для доставки Кур'єрами через Платформу можна передавати будь-які товари (майно), документи окрім тих, носіння зберігання чи транспортування яких карається законом або дозволяється за наявності спеціального права (статуса) чи документа.

10.3. Доставляти через Платформу забороняється:

- будь-які види зброї (їх частини), патрони до них (їх частини) а також предмети схожі на зброю включаючи сигнальну, пневматичну, газову зброю, боєприпаси, холодну зброю, електрошокові пристрої і іскрові розрядники;

-          спеціальні технічні засоби, призначені для негласного отримання інформації;

-          органи і (або) тканини людини, кров та її компоненти;

-          радіоактивні матеріали та / або небезпечні відходи;

-          наркотичні засоби, психотропні речовини і їх прекурсори, курильні суміші, сильнодіючі, радіоактивні, вибухові, їдкі, легкозаймисті та інші небезпечні речовини;

-          отруйні речовини, які не є прекурсорами наркотичних засобів і психотропних речовин;

-          отруйні тварини і рослини;

-          культурні цінності;

-          дорогоцінні метали і камені в будь-якому вигляді і стані, природні алмази;

-          відходи і лом чорних і кольорових металів;

-          руди та концентрати дорогоцінних металів і сировинних товарів, що містять дорогоцінні метали;

-          хімічні речовини та елементи;

-          друковані та аудіовізуальні матеріали, розміщені на паперових та електронних носіях які: містять заклики до здійснення екстремістської і терористичної діяльності або публічне виправдання тероризму; містять візуальний контент порнографічного характеру; містять іншу інформацію, зберігання / поширення якої переслідується за законом.

  1. Вирішення спорів

11.1.                     Спори між Користувачами щодо функціонування Платформ розглядаються Товариством.

11.2.                     Користувач, який вважає, що під час користування ним Платформою його права були порушені має право оскаржити такі порушення звернувшись до Товариства шляхом надіслання скарги (претензії) на офіційну електронну скриньку info@ipost.ua або на поштову адресу Товариства: 03057, м.Київ, вул. Металістів, 20, ТОВ "АЙПОСТ ПРОГРЕС"