Основні питання та відповіді


iPOST - перша кур'єрська онлайн платформа, яка об'єднує замовників з кур'єрами. Кур'єри виконують замовлення та доставляють за допомогою додатка iPOST WORK (Android, iOS).

Клієнтами iPOST є ряд великих компаній та інтернет-магазинів таких як АТБ, Сільпо, Varus, Рошен, Фокстрот, Liki24, АНЦ і інші. Перелік міст, по яким працює iPOST, можна подивитись тут.

1. Скачайте безкоштовний додаток iPOST WORK (Android, iOS).
2. Пройдіть реєстрацію в додатку «iPOST WORK»;
3. Перед проходженням тесту пройдіть навчання, прочитавши питання та відповіді на цій сторінці;
4. Пройдіть тест перед виконанням кур’єрських доставок. Для успішного проходження, вам потрібно відповісти вірно мінімум на 90% запитань;
5. Загрузіть всі необхідні дані в додатку;
6. Після успішного проходження тесту і перевірки документів з Вами зв’яжуться для верифікації акаунта протягом 3 робочих днів.
7. Після успішної верифікації акаунта вам буде доступна ознайомча доставка. При проходження ознайомчої доставки, телефонувати і їхати нікуди не потрібно. Ознайомча доставка – це свого роду симуляція реальної доставки, вона створена для того, щоб остаточно підготувати вас до доставок.

Кур'єри iPOST (Айпостмени) доставляють документи, посилки, їжу з ресторанів, косметику, квіти, продукти та будь-який інший товар. Кур'єри виконують замовлення і доставляють за допомогою додатка iPOST WORK (Android, iOS).

Айпостмени намагаються брати замовлення, які точно встигнуть виконати в призначений замовником час.

Замовлення обов'язково повинні виконуватись від дверей до дверей.

Дохід кур’єра залежить від кількості виконаних замовлень. Заробіток відображається в кожному замовленні в мобільному додатку iPOST WORK.

Ні, графік Ви самі будуєте, та працюєте, коли хочете. Але є мінімальний план який ви маєте виконувати, щоб ви не були заблоковані. Ознайомитись з мінімальним планом. Якщо Ви поставили в додаток статус «В роботі», необхідно бути на зв'язку, відповідати на телефонні дзвінки, а також в telegram. Також оператор контакт-центру може запропонувати взяти замовлення в роботу, коли у вас стоїть статус «В роботі».

Умови:
- вік не меньше 18 років;
- паспорт або ID карта громадянина Україна;
- вільне володіння українською;
- смартфон на базі Android версії не нижче 6.0 і / або iPhone (iOS 11.0) з підключеним мобільним інтернетом та камерою;
- охайний зовнішній вигляд, відсутність неприємного запаху;
- вміння ввічливо і доброзичливо спілкуватися з клієнтами;

У подробицях до замовлення, а також в інструкціях до замовлення (у підказках), при зміні статусів доставки, вказано з кого (відправника/отримувача) за що (за послугу доставки та/чи за товар) і скільки потрібно брати коштів. Уважно читайте інструкції!

Якщо Ви забудете взяти кошти з отримувача по завершенню замовлення – компанія iPOST не несе за це відповідальність. При виникнення запитань телефонуйте у контакт-центр iPOST або пишіть у Telegram контакт-центра по номеру +38 (073) 580 20 30.

Кошти на балансі (рахунку iPOST) кур'єра блокуються під час доставки для того, щоб забезпечити і гарантувати виконання доставки замовнику. Після того, як кур'єр прийняв замовлення в доставку, на його балансі блокується оголошена вартість замовлення ( спочатку балами, якщо балів не вистачає, йде резервування коштами) та комісія системи. Після успішного виконання доставки зарезервована оголошена вартість буде розблокована.

У зареєстрованого кур'єра в додатку iPOST є свій рахунок (пункт меню «Мій рахунок»), в якому знаходяться інформація про його дохід за виконані доставки.

Вивід коштів відбувається раз на добу з понеділка по неділю. Заявки на вивід приймаються з 00:00 до 16:00.

Кошти нараховуються впродовж 72 годин, починаючи з 16:00 поточного дня. Якщо кошти за цей проміжок часу не були нараховані - зверніться на нашу пошту підтримки support@ipost.ua


Заявки на вивід, які будуть створені після 16:00 –будуть скасовані, та вам потрібно буде створити нову заявку наступного дня з  00:00 до 16:00.

Виведення коштів з рахунку iPOST кур'єра на банківську карту виконуються з комісією 3% від суми виводу (комісія за обробку платежу) або 3 грн (не враховуючи суму виводу), якщо Ви працюєте з нами як ФОП та виводите кошти на Ваш рахунок в банку.



Для виведення коштів Вам потрібно перейти у розділ «Мій рахунок» та обрати спосіб виведення коштів:


- на номер карти, якщо ви звичайний кур'єр;
- на рахунок банку, якщо ви кур'єр ФОП).



Важливо: мінімальна сума виводу становить 2000 грн + комісія 3%. Також збільшувати суму можна лише по 500 грн. Максимальна можливо вивести 4999 грн за один день (дані правила не стосуються кур'єрів ФОП).

 


Можуть виникнути проблеми з переказом в одному з наступних випадків:

- картка не активна;
- заблокована картка;
- у вас карта підприємця;
- валютна картка;
- карта нерезидента;

- ІНН власника карти
- ПІБ має бути вказаний тієї людини, яка є власником вказаної у заявці карти.

У Вас є можливість співпрацювати з нами як ФОП.

Які переваги Ви отримаєте?
- Пріоритет 9 поінтів за системою розподілу та 500 балів досвіду гарантовано.
- Після оформлення ФОП кур'єри, у яких меньше 5 тисяч балів досвіду, отримають 1000 балів; кур'єрам з 5-15 тисяч балів буде піднято баловий баланс до 15000;
- Комісія на вивід коштів складатиме 3 грн замість 3%, і не буде залежати від суми виводу;
- Нараховується офіційний стаж, пенсія, легальний дохід;
- Лояльність від банків;

Умови співпраці як ФОП:
- Необхідно мати ФОП 3 групи. Податки в місяць: 5% від доходу + ЄСВ 1760 грн;
- Якщо Ви вже офіційно працевлаштовані, то в такому разі ЄСВ платити не потрібно;
- Ви можете вести ФОП самостійно або з нашою допомогою (вартість цієї послуги складатиме 1000 грн/місяць);
- Для початку співпраці з нами в якості ФОП потрібно виконати не меньше 30 доставок, і мати рейтинг не меньше 4,5.

Наші спеціалісти завжди готові допомогти вам у вирішенні усіх питань.
Для отримання зворотнього зв'язку просимо заповнити цю онлайн-форму

З інструкцією по оформленню ФОП ви можете ознайомитись за посиланням: інструкція по оформленню ФОП.

Для цього потрібно зайти у розділ профіль, та натиснути на номер телефону. Вказати новий номер телефону, на який прийде код підтвердження, та вказати його. Після цього ваш номер телефона буде змінено. Якщо номер телефона вже зайнятий, ви не можете змінити на нього, в такому випадку вам потрібен номер, який не зафіксований у нас в системі.

1. Якщо замовник скасовує замовлення до того, як ви заберете замовлення у відправника, тоді вам не буде оплачена вартість послуги доставки. Якщо ви прибули на Торгову Точку замовлення, то при скасуванні замовлення, вам потрібно звернутись в контакт-центр з проханням про компенсацію подачі.
2. Якщо замовник скасовує замовлення після того, як ви заберете замовлення у відправника, але ще не встигнете дістатися до одержувача і відповідно не встановити статус доставки на «Очікую одержувача» на адресі отримувача, тоді вам необхідно звернутись в контакт-центр для отримання детальних інструкцій.
3. Якщо ви пошкодили замовлення при доставці і з цієї причини одержувач відмовився від замовлення, тоді вам необхідно зв’язатись з контакт-центром і пояснити ситуацію. У разі повного пошкодження або втрати товару - кур’єр несе повну матеріальну відповідальність перед клієнтом та оголошена вартість товару буде списана. Якщо товар пошкоджено частково - на користь клієнта буде компенсовано лише пошкоджений товар відповідно чеку за рахунок кур’єра. Різницю товару кур’єр може повернути за погодженням з контакт-центром.
4. Якщо скасування замовлення відбулось вже по прибуттю кур’єра на адресу отримувача та кур’єром було встановлено гео мітку «Очікую одержувача» - кур’єр має зв’язатись з контакт-центром для інформування по ситуації та запиту на подальші інструкції. Якщо при виконанні доставки кур’єром було виконано всі вимоги регламенту - кур’єр може розраховувати на повну оплату доставки враховуючи компенсацію при поверненні.
5. Якщо ви викупили товар по замовленню за свої кошти, а потім отримувач відмовився від нього, вам гарантовано повернення суми викупу. Для цього вам потрібно зв'язатися з контакт-центром iPOST та надати фото-підтвердження того, що ви зв'язувалися з отримувачем перед викупом.

Для прийняття замовлення вам потрібно протягнути стрілку на кнопці «Прийняти замовлення»

Є два варіанти прийняти замовлення:
1. Через систему запропонованих замовлень. Це замовлення які були тільки створені в системі iPOST. Ці замовлення пропонуються першим 15-ти кур’єрам у яких найбільша кількість поінтів, та в радіусі який вказав кур’єр в налаштуваннях. На ознайомлення замовлення дається 30 секунд.
2. Замовлення прийняті на вкладці “Доступні”.

Після прийняття замовлення, воно потрапляє в чергу на 30 секунд. За цей час система обирає виконавця, виходячи від кількості поінтів, які є у кур'єра.

Кожен з вас отримує 100 поінтів (за замовчуванням) під час подачі заявки на прийняття замовлення + різні бонусні поінти, які даються від пріоритетів, а саме:

- термопакет iPOST: +1 поінт;
- чохол: +4 поінти;
- наліпка на авто: +6 поінтів;
- термосумка iPOST: +6 поінтів;
- ФОП: +9 поінтів.
(Всі поінти складаються між собою. Якщо у кур'єра, наприклад, є ФОП та сумка, то його бонусні поінти становитимуть 15 поінтів. У цьому випадку, при прийнятті замовлення разом у вас буде 115 поінтів).

Розрахунок поінтів
За кожні 200 метрів до точки A (відправника) віднімається 1 поінт. Якщо у кур'єра є інші замовлення водночас, які збігаються по часу з новим замовленням, система віднімає 10 поинтів. Це правило діє лише для турбо-доставок (за 30 — 120 хвилин). За слотові доставки поінти не знімаються.


Простими словами: як це виглядає на практиці Айпостмен має ФОП та термосумку, що дає йому 115 поінтів. У нього є два інших замовлення, які збігаються по часу з новим, тому система віднімає 10 поінтів. Відстань до точки A складає 800 метрів, що в сумі дає -4 поінти.

Підсумкова кількість поінтів: 115 — 10 — 4 = 101

Після 30 секунд система обирає Айпостмена з найвищою кількістю поінтів та призначає йому замовлення.

Наші партнери завжди залишають інструкції щодо виконання певних етапів доставки. Якщо кур'єр не перевіряє ці інструкції, можуть виникати проблемні ситуації з замовником або з нашим партнером. Тому приділіть хвилинку на ознайомлення з інформацією, зазначеною в коментарях.

Вам необхідно написати в підтримку iPOST у Телеграм-чат, додати фото або відео зіпсованого (пошкодженого) товару та очікувати подальших інструкцій. У жодному разі не забирайте такий товар та не доставляйте його отримувачу!

Спочатку повторно перевірте з клієнтом, чи не прийшов код в Viber (вкладка бізнес-чати), потім SMS повідомлення.

Якщо код не прийшов - вам потрібно написати в телеграм-чат iPOST за номером +380735802030 і пояснити, що ви виконували доставку, отримувачу в SMS чи в Viber не прийшов код підтвердження.

Якщо оголошена вартість замовлення меньше ніж 1000 грн - код для такої доставки не потрібен. Ви повинні проставити останній статус, і замовлення буде закрите.

Бали досвіду – це система довіри кур’єра, компанією iPOST. Кур’єри з великою кількістю балів можуть брати замовлення з більш високим доходом.

 

Можливості збільшення балів досвіду:

  • Перше поповнення вашого рахунку картою – 100 балів;
  • Успішне виконання доставок (без запізнень) – 10 балів;
  • Швидке прийняття експрес-доставки (замовлення які прийняті із загального ефіру) – 10 балів;
  • 5 успішно виконаних доставок без запізнень за 24 години – 200 балів (не нараховуються, якщо хоча б в одному замовленні був скасований штраф, а замовлення доставлене із затримкою);
  • 10 успішно виконаних доставок без запізнень за 24 години – 400 балів (не нараховуються, якщо хоча б в одному замовленні був скасований штраф, а замовлення доставлене із затримкою);
  • Доставка термінового замовлення (30-120 хвилин) раніше терміну (за кожну хвилину раніше терміну) – 3 бали;
  • Оцінка виконання замовлень у 4 зірки – 10 балів;
  • Оцінка виконання замовлень у 5 зірок – 50 балів.

 

Перелік штрафів:

  • Відміна замовлення, безпосередньо після початку забору 100% від доходу кур'єра;
  • Скасування замовлення меньше ніж за 2 години до початку забору 50% від доходу та 500 балів досвіду. (Див. пункт 5.1.1 публічної оферти)
  • Запізнення кур'єра: за кожну хвилину запізнення знімається 5 бонусних балів (максимум до 500);
  • Раннє прибуття до відправника/отримувача: за кожну хвилину знімається 5 бонусних балів (максимум до 200);
  • 5 запізнень підряд в день – 500 балів;
  • 10 запізнень підряд в день – 1000 балів;
  • Оцінка клієнтом/отримувачем у 1 зірку – 150 балів;
  • Оцінка клієнтом/отримувачем у 2 зірки – 100 балів;
  • Оцінка клієнтом/отримувачем у 3 зірки - 50 балів.

Для оскарження штрафів після виконання доставки, звертайтесь, будь ласка, на e-mail: support@ipost.ua

(Тема: «Оскарження штрафу»). Обов’язково потрібно вказати ID, номер замовлення, та описати ситуацію, чому ви бажаєте оскаржити ситуацію.

Якщо ви забираєте упакований товар і опис товару на коробці співпадає з описом товару в замовлені, сфотографуйте коробку на статусі доставки «Очікуй відправника», як тільки отримаєте відправлення. Такі ж фотографії потрібно зробити на статусі доставки «Очікую отримувача» перед тим, як віддати товар отримувачу.

Рейтинг кур’єра створюється на основі оцінок клієнтів і отримувачі, котрим ви доставляєте замовлення. Кур’єри з поганим рейтингом можуть бути заблоковані, як від окремих клієнтів, так і повністю в системі iPOST.

- Охайний зовнішній вигляд;
- Ввічливість;
- Розраховувати час доставки перед прийняттям замовлення в роботу;
- Показувати додаток з Вашим профілем відправнику та отримувачу перед тим, як забирати та віддавати товар відповідно.
- Категорично не рекомендується приймати замовлення з розрядженою батареєю. При можливості мати додаткову батарею (Power Bank).
- Мати з собою документ що засвідчує особу (паспорт, посвідчення водія). Документ може знадобитися в місцях, де є пропускна система.
- Вчасно проставляти статуси доставки;
- Завжди тримати включеною гео-локацію;
- Завжди перед тим, як забирати замовлення у відправника, зв'язатись з отримувачем для уточнення актуальності даного замовлення, якщо зворотнього не бажає замовник або відправник;
- Завжди мати розмінні гроші;
- Спілкування з клієнтами виключно українською мовою (якщо клієнт не попросить перейти на іншу).

- Сперечатися
- Грубити
- Вимагати готівку, коли про це не сказано в замовленні або в інструкціях. А також вимагати або називати суми вартості доставки більше, ніж це зазначено в деталях прийнятого замовлення.
- Розкривати замовлення, якщо воно запаковане, а також, якщо замовлення опломбовано заводськими пломбами
- Використовувати нецензурну лексику
- Виконувати доставки в стані алкогольного сп'яніння
- Переносити час доставки на свій розсуд;
- Забирати або доставляти замовлення раніше вказаного часу доставки;
- Зв’язуватись з клієнтом після завершення замовлення;
- Доставляти алкогольні напої та тютюнові вироби неповнолітнім.

Якщо ви не бажаєте чи не можете в даний час працювати, пересуньте повзунок у додатку – «Не в роботі». Якщо ви готові працювати і переглядати «Доступні доставки», отримувати повідомлення про замовлення, які поряд з вами, пересуньте повзунок у додатку – «В роботі». Коли повзунок находиться в режимі не в роботі, батарея телефона розряджається повільніше. Якщо повзунок в режимі – «В роботі», до вас в любий момент можете перетелефонувати контакт-центр і запропонувати замовлення на доставку, якщо відправник находиться поряд з вами.

Якщо відправник/отримувач не виходить за замовлення більше ніж 15 хвилин, з моменту коли ви змінили статус на “Очікую відправника/отримувача” вам потрібно написати в телеграм-чат iPOST за номером +380735802030, повідомити про це, і чекати подальших інструкцій.

- Викуп:

В замовленні з викупом вам потрібно за свої кошти викупити відправлення і доставити отримувачу. Перед тим, як викупляти товар, обов’язково потрібно зв’язатись з отримувачем, щоб він підтвердив актуальність замовлення.
Отримувач розрахується з вами за це відправлення готівкою або вони будуть нараховані на ваш баланс iPOST по завершенню замовлення. У випадку, коли отримувач відмовився від замовлення, вам потрібно зв’язатись з контакт-центром, повідомити про це і очікувати подальших інструкцій.
Замовлення з викупом дуже популярні в нашому сервісі. Вам не варто переживати за втрату власних коштів, оскільки з усіма клієнтами досягнуті домовленості про повернення коштів в разі відміни замовлення.
Ми рекомендуємо вам мати при собі “оборотні” кошти для того, щоб викупляти замовлення. Це дасть вам можливість брати більше замовлень, тим самим збільшивши ваш дохід!
Перед тим, як викупляти замовлення, обов’язково потрібно зв’язуватись з отримувачем, щоб він підтвердив актуальність замовлення. Це гарантує вам повернення коштів за викуплений товар!


- Зворотна доставка:

В цьому випадку відправнику потрібно повернути якесь легке відправлення. Наприклад, підписаний отримувачем документ і/або кошти за товар.


- Послідовна доставка:

Послідовна доставка – доставка з одним відправником і декількома отримувачами (до 20).
Важливо! Потрібно вводити код підтвердження для кожного отримувача окремо!

Кошти нараховуються на ваш баланс iPOST по завершенню замовлення;
Вся інформація стосовно оплати вказана в описі замовлення!

Вчасно проставляйте статуси доставки, оскільки кожен статус прив’язаний до геолокації. Наприклад, якщо відповідний статус не відповідає дійсності і проставлений далеко від відповідної точки, то замовлення буде потрапляти на модерацію і можливість брати замовлення у вас буде відсутня.

Існує кілька видів блокування.

 

  1. Блокування (обмеження) від виконання замовлень конкретного замовника;

Клієнт може попросити усунути окремих кур'єрів від своїх замовлень за порушення правил роботи з їхніми замовленнями. Інструкція (якщо вона є) по роботі з окремими клієнтами ви можете побачити в самому замовленні, коли відкриєте його.;

 

  1. Блокування в системі (блокування облікового запису) слід за:

- порушення правил зазначених у публічній оферті;

- поганий рейтинг;

- систематичні порушення правил доставки;

- шахрайство;

- систематичні запізнення по замовленням;

- не виконання мінімального плану.

 

 

  1. В разі трикратного ігнорування звернення про необхідність надати оновлені дані (фото на аватар, фото оновленого дійсного паспорта, фото паспорта з вклеєною за віком фотографією тощо) в зазначений термін - обліковий запис буде заблоковано до надання необхідних даних.

 

  1. Обов'язкове оновлення статусів кожного замовлення.

Айпойстмени повинні завжди оновлювати статуси доставки на кожному етапі.

Невиконання цієї вимоги тягне за собою тимчасове блокування вашого акаунту від 1 до 3 днів. Рішення щодо тривалості блокування прийматиме адміністрація iPOST, з огляду на те, наскільки якісно Айпостмен виконує роботу в цілому.

Крім того, при скарзі від партнера про несвоєчасне проставлення штрафу з вашого балансу буде знято 100 балів досвіду за кожним із таких випадків.
у якому разі штраф знято

За умови якщо:

 

- Кур’єрові затримують видачу замовлення на Торговій Точці зі сторони відправника замовлення.
- Торгова точка зачинена у часи визначені як час забору замовлення.
- Відправник або одержувач замовлення не відповідає, що не дає можливість виконати доставку у вказаний термін.
- Затримка передачі замовлення зі сторони одержувача замовлення.
- Форс-мажор.
- Поломка транспортного засобу засвідчена на фото або відео передана своєчасно у телеграм підтримку.

 

Зверніть увагу, що зміна часу доставки за ініціативи кур’єра при погодженні з клієнтом - не є поважною причиною для скасування штрафу за несвоєчасну доставку. Виключення складають випадки відповідно погоджені з контакт-центром iPOST до прийняття замовлення в обробку або коли ініціативу зміни часу замовником не підлягає сумніву.

Всі запити на зняття штрафу перевіряються на справжність. Якщо кур'єр вказав недостовірну інформацію, його буде заблоковано терміном від 7 днів.

В нашій системі діє програма пріоритетного розподілу замовлень між кур'єрами на основі ПОІНТІВ. Якщо у вашому акаунті кур'єра увімкнено пріоритет він буде додатково додавати певну кількість ПОІНТІВ, і система буде пропонувати вам замовлення в першу чергу. Це надасть вам можливість ознайомитися з ними та прийняти в роботу раніше за інших. Цей механізм створено для того, щоб забезпечити вас додатковими можливостями для заробітку та підвищення ефективності вашої роботи. Використовуйте цю перевагу для максимізації вашого доходу та покращення якості обслуговування клієнтів.

 

Замовити атрибути ви можете через додаток у розділі - Інтернет магазин.

Нижче наведена таблиця, в якій Ви можете переглянути, яку кількість поінтів пріоритету ви отримаєте за оформлення ФОП, атрибутику iPOST, та як вони можуть взаємодіяти між собою:

ФОП 9 поінтів
+
Термосумка 6 поінтів
+
Наліпка на авто 6 поінтів
+
Бейдж 2 поінтів
Терморюкзак 6 поінтів
Термобокс 5 поінтів
Чохол 4 поінтів
Термопакет 1 поінтів

1. Слідкувати в додатку iPOST WORK за розділом новини (дзвіночок в правому верхньому кутку);

2. Інстаграм-акаунт:
https://www.instagram.com/ipost.work/;

3.Телеграм-чат:
Вам потрібно написати нам на телеграм-чат за номером +380735802030 і ми добавимо вас в чат вашого міста.

4. Телеграм-канал:
Телеграм-канал для кур'єрів;

Акаунт можливо видалити, зайшовши в додатку в розділ "Профіль" та натиснувши відповідну кнопку. Для цього у Вас не повинно бути активних доставок, а Ваш грошовий баланс повинен бути нульовим.

1.Зв’язок з отримувачем замовлення перед забором доставки безпосередньо на Торговій точці, якщо іншого не вказано в самому замовленні. Кур’єр може уточнити актуальність доставки завчасно, до прибуття на Торгову Точку, але в такому разі має зателефонувати клієнтові повторно вже по прибуттю на магазин або аптеку.
2.Підтвердження актуальності замовлення перед забором товару за зв’язком з клієнтом. При зв’язку з клієнтом обов’язково потрібно проговорити та підтвердити інформацію:
- Адресу доставки та місто доставки.
- Дату та час доставки.
- Вартість товару при викупу кур’єром, наявність розбіжності між оголошеною вартістю з чеком та очікуваною сумою клієнтом.
- Вартість доставки, котру має сплатити клієнт при отриманні, завчасно проговорити наявність та потрібність решти при розрахунку.
3.Перевірка товару за чеком, візуальний огляд товару на пошкодження або неякісність.
4.При передачі замовлення клієнтові кур’єр має нагадати клієнта про необхідність перевірити товар перед отриманням та вже після цього приймати замовлення.

У разі виникнення проблеми на будь-якому з етапі зазначених вище - кур’єру потрібно терміново зв’язатись з контакт-центром для фіксації інформації та отримання подальших інструкцій.

Програма діє в Києві, Дніпрі та Львові. Програма передбачає залучення друзів до роботи кур'єром та отримання приємних бонусів як вами, так і вашим другом/подругою. Рекрутер (той, хто запрошує) отримує:

▪️ за друга: 400 грн та 500 балів
▪️ за подругу: 500 грн та 500 балів

Реферал (той, кого запросили) отримує:

▪️ чоловік: 250 грн та 250 балів
▪️ жінка: 300 грн та 300 балів

Для того, щоб стати учасником програми, людині, яка була запрошена до роботи, необхідно зареєструвати акаунт та заповнити цю форму.

Після заповнення форми ніяких підтверджень надходити не буде, тобто ви автоматично приймаєте участь у реферальній програмі після заповнення заявки.

 

Умови участі у реферальній програмі

1. Акаунт реферала на момент подання заявки має бути створений не раніше 1 червня, має бути верифікованим, та на ньому не має бути виконаних доставок.

2. Для отримання винагороди потрібно виконати по 30 доставок як рекрутеру, так і рефералу. Тобто кожен з них має виконати по 30 доставок.

3. Термін для виконання доставок складає 2 тижні з моменту заповнення форми. Якщо вказана кількість доставок не була виконана у зазначений строк - участь у реферальній програмі припиняється.

4. Після виконання рекрутером та рефералом вказаної кількості доставок, необхідно написати у чат підтримки: "Виконав умови реферальної програми "Приведи друга". Мій ІД: 12345"

5. Після цього оператор передає ваші дані керівнику проєкту для перевірки виконання умов (перевірка може тривати кілька днів).

 

Нарахування коштів за реферальною програмою відбувається протягом поточного місяця.


Мінімальний план доставок було введено задля покращення якості сервісу! Це допомагає сервісу забезпечувати iPOST WORK більшою кількістю доставок, тож сподіваємось на вашу відповідальність, оскільки збільшення кількості доставок напряму залежить від виконання.

План розраховано індивідуально до кожного міста:

▪️ Мінімум 3 доставки для:
Біла Церква, Бердичів, Бориспіль, Бровари, Васильків, Вишгород, Вінниця, Дніпро, Житомир, Жовті Води, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Ірпінь, Кам’янське, Київ, Кременчук, Кривий Ріг, Кропивницький, Луцьк, Львів, Миколаїв, Нікополь, Новомосковськ, Одеса, Олександрія, Павлоград, Переяслав, Полтава, Рівне, с. Софіївська Борщагівка, Славутич, Суми, Тернопіль, Ужгород, Фастів, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернівці, Чернігів.

▪️ Мінімум 1 доставка для:
Богуслав, Буча, Вишневе, Вознесенськ, Горішні Плавні, Дрогобич, Звягель, Ізмаїл, Кам’янець-Подільський, Конотоп, Коростень, Лозова, Лубни, Марганець, Мукачево, Ніжин, Первомайськ, Першотравенськ, Підгородне, Покров, с. Білогородка, с. Лісники (Києво-Святошинський район), Світловодськ, Сміла, смт Авангард (Овідіопольський район), смт Глеваха (Васильківський район), смт Слобожанське (Дніпровський район), Стрий, Трускавець, Умань, Чорноморськ, Шостка, Южноукраїнськ, Яготин.

Якщо ваш акаунт заблоковано, але ви плануєте продовжувати роботу — для розблокування акаунту Вам потрібно надіслати запит на електронну пошту support@ipost.ua, в якому слід вказати: Ваш ID, ПІБ, контактний номер телефону, та текст «Прошу розблокувати мій акаунт».

Нагадуємо, що перевірки щодо виконання планів відбуваються щомісяця 1 та 15 числа. Якщо ці дати припадають на вихідний день, перевірка відбуватиметься наступного робочого дня.

Підтримка iPOST можлива через два канали комунікації, це надсилання повідомлення в месенджер Телеграм або на офіційну пошту support@ipost.ua

Загальні правила  формування запиту до підтримки:

  1. При запиті на пошту, писати потрібно з пошти на який зареєстрований акаунт.
  2. Вкажіть ваш ID кур’єра. Його можна дізнатися в застосунку у розділі “Профіль”;
  3. Уся інформація має надаватися у текстовому форматі. Фото або відео матеріал можете надсилати лише як доказ підтвердження ваших слів;
  4. Перед відправкою запиту, кур’єр формує чітку думку та надсилається лише одним повідомленням;
  5. Якщо ви створили вже один запит, не потрібно надсилати дублікати. Це не прискорить опрацювання, а навпаки тільки затримає опрацювання, через додаткове навантаження;
  6. У випадку потреби додати інформацію, до запиту який вже надіслали, вам треба надіслати нам лист як відповідь на попередній запит. Це відноситься тільки до підтримки через пошту; 
  7. Якщо запит оформлений не за цією формою, Контакт-центр залишає за собою право відмовити в його розгляді до належного заповнення.

Приклади оформлення звернень до підтримки через Телеграм або електронну пошту.

Телеграм

Вкажіть такі данні:

Ваш ID у застосунку iPOST WORK (або номер телефону, якщо ID невідомий).
Номер замовлення в iPOST цифрами (запити за внутрішнім номером або скріншотами замість цифрового номера розглядатися не будуть).
Зміст звернення — сформулюйте свій запит та коротко обґрунтуйте його.

 

Пошта

📢 Листи опрацьовуються з Понеділока по П’ятницю: з 09:00 до 18:00


Проблема з надходженням коштів:
Уся інформація має бути вказана в текстовому вигляді, та в одному повідомленні!

Тема: Не надійшли кошти протягом 72 годин
Зміст звернення: Вкажіть свій ID, повний номер карти та день в який здійснювали вивід.

 

Заблокований акаунт:

Тема: Заблокований акаунт
Зміст звернення: Вкажіть свій ID, та коротко обґрунтуйте чому вас мають розблокувати.

 

Припинення співпраці:

У разі припинення співпраці акаунт видаляється та кур'єр отримує весь залишок балансу. Писати потрібно з пошти на який зареєстрований акаунт.

Тема: Припинення співпраці
Зміст звернення:  Прошу видалити акаунт (ваш ID) та вивести кошти на карту **** **** **** ****. Також коротко обґрунтуйте чому вирішили завершити співпрацю. 

Підтримка працює у телеграм чаті за посиланням https://t.me/ipost_support

За будь-яких питань або проблем кур'єр має звертатись у підтримку за вказаним посиланням.

ФАЙЛИ COOKIES

Продовжуючи використовувати сайт ipost.ua, ви погоджуєтесь на використання файлів cookies.