КУР'ЄРАМ

питання та

Відповіді

Щодо роботи в кур'єрському сервісі Айпост

iPOST – перша кур’єрська онлайн платформа, яка об’єднує замовників з кур’єрами. Кур’єри виконують замовлення та доставляють за допомогою додатка iPOST WORK (AndroidiOS).

Клієнтами iPOST є ряд великих компаній та інтернет-магазинів таких як АТБ, Сільпо, Varus, Рошен, Фокстрот, Liki24, АНЦ і інші. Перелік міст, по яким працює iPOST, можна подивитись тут.

1. Завантажте безкоштовний додаток iPOST WORK (AndroidiOS).
2. Пройдіть реєстрацію в додатку «iPOST WORK»;
3. Перед проходженням тесту пройдіть навчання, прочитавши питання та відповіді на цій сторінці;
4. Пройдіть тест перед виконанням кур’єрських доставок. Для успішного проходження, вам потрібно відповісти вірно мінімум на 80% запитань;
5. Завантажте всі необхідні дані в додатку;
6. Після успішного проходження тесту і перевірки документів з Вами зв’яжуться для верифікації акаунта протягом 3 робочих днів.
7. Після успішної верифікації акаунта вам буде доступна ознайомча доставка. При проходженні ознайомчої доставки, телефонувати і їхати нікуди не потрібно. Ознайомча доставка – це свого роду симуляція реальної доставки, вона створена для того, щоб остаточно підготувати вас до доставок.

Для початку необхідно оформити замовлення.

Це можна зробити трьома способами:

1. На сайті iPOST.ua (відео-інструкція)
Ви можете оформити замовлення на головній сторінці сайту iPOST.ua без реєстрації або після реєстрації в особистому кабінеті. Для оформлення замовлення без реєстрації потрібно клікнути на кнопку «Викликати кур’єра», заповнити у формі замовлення всі необхідні поля. Також ви можете реєструватися в особистому кабінеті, як це зробити читайте тут.

Після заповнення всієї інформації на замовлення, з’явиться вартість доставки зі знаком питання. Натиснувши знак, ви побачите розшифровку формування ціни. Якщо вартість замовлення вас влаштовує, натисніть кнопку «Викликати кур’єра».

Якщо у вас все ж таки залишилися питання щодо заповнення форми замовлення або будь-які інші питання, ви можете їх задавати в чат – допомога онлайн iPOST.

2. Через мобільний додаток iPOST (Google Play або AppStore) (відео-інструкція)
Завантажте програму, пройдіть коротку реєстрацію, натисніть на кнопку «Викликати кур’єра» та заповніть усю необхідну інформацію з доставки.

3.Через API.

Для автоматичної передачі замовлень, інтернет-магазини з великою кількістю замовлень інтегрується з платформою iPOST по API. Документацію API та Access Token ви побачите в особистому кабінеті бізнес-акаунту на сайті iPOST.ua
Наш менеджер за вашим запитом надішле на електронну пошту інструкцію з інтеграції.
Також менеджер створить чат із нашими програмістами для технічної підтримки під час інтеграції.

Кур’єри iPOST (Айпостмени) доставляють документи, посилки, їжу з ресторанів, косметику, квіти, продукти та будь-який інший товар. Кур’єри виконують замовлення і доставляють за допомогою додатка iPOST WORK (AndroidiOS).

Айпостмени намагаються брати замовлення, які точно встигнуть виконати в призначений замовником час.

Замовлення обов’язково повинні виконуватись від дверей до дверей.

Дохід кур’єра залежить від кількості виконаних замовлень. Заробіток відображається в кожному замовленні в мобільному додатку iPOST WORK. Наразі місячна сумма може складати біля 65 000 грн.

Ні, графік Ви самі будуєте, та працюєте, коли хочете. Якщо Ви поставили в додатку статус «Доставляю», необхідно бути на зв’язку, відповідати на телефонні дзвінки, а також в telegram. Оператор контакт-центру може запропонувати взяти замовлення в роботу, коли у вас стоїть статус «Доставляю».

Умови:
– вік не менше 18 років;
– паспорт або ID карта громадянина Україна;
– вільне володіння українською;
– смартфон на базі Android версії не нижче 6.0 і / або iPhone (iOS 11.0) з підключеним мобільним інтернетом, геолокацією та камерою;
– охайний зовнішній вигляд, відсутність неприємного запаху;
– вміння ввічливо і доброзичливо спілкуватися з клієнтами;

У подробицях до замовлення, а також в інструкціях до замовлення (у підказках), при зміні статусів доставки, вказано з кого (відправника/отримувача) та за що (за послугу доставки та/чи за товар) і скільки потрібно брати коштів. Також кошти можуть бути зараховані нав ваш баланс.

Уважно читайте опис доставки та інструкції, вони є в кожній доставці!

Якщо Ви забудете взяти кошти з отримувача по завершенню замовлення – компанія iPOST не несе за це відповідальність. При виникненні запитань звертайтесь у telegram bot iPOST Support.

Кошти на балансі (рахунку iPOST) кур’єра блокуються під час доставки для того, щоб забезпечити і гарантувати виконання доставки замовнику. Після того, як кур’єр прийняв замовлення в роботу, на його балансі блокується оголошена вартість замовлення ( спочатку балами, якщо балів не вистачає, йде резервування коштами) та комісія системи. Після успішного виконання доставки зарезервована оголошена вартість буде розблокована.

У зареєстрованого кур’єра в додатку iPOST є свій рахунок (пункт меню «Мій рахунок»), в якому знаходяться інформація про його баланс, історію платежів та інше.

Заявки на вивід коштів приймаються  раз на добу з понеділка по неділю з 00:00 до 16:00.

Кошти нараховуються впродовж 5-ти робочих днів, починаючи з 16:00 поточного дня. Якщо кошти за цей проміжок часу не були нараховані – зверніться у telegram bot iPOST Support

Заявки на вивід, які будуть створені після 16:00 – переносяться на наступний день після 16:00. Якщо запит оформлено після 16:00 у п’ятницю або у вихідні, він буде переданий в обробку в понеділок.
Для гарантованого опрацювання, будь ласка, подавайте заявки з 00:00 до 16:00 у робочі дні.

Виведення коштів з рахунку iPOST кур’єра на банківську карту виконуються з комісією 3% від суми виводу (комісія за обробку платежу) або 3 грн (не враховуючи суму виводу), якщо Ви працюєте з нами як ФОП та виводите кошти на Ваш рахунок в банку.

Для виведення коштів Вам потрібно перейти у розділ «Мій рахунок», додайте шаблон для виведення, а потім створіть запит на виведення коштів.

Важливо: мінімальна сума виводу становить 2000 грн + комісія 3%. Також збільшувати суму можна лише по 500 грн. Максимальна можливо вивести 5000 грн за один день (дані правила не стосуються кур’єрів ФОП).

Можуть виникнути проблеми з переказом в одному з наступних випадків:

– картка не активна;
– заблокована картка;
– у вас карта підприємця;
– валютна картка;
– карта нерезидента;

– ІПН, IBAN, ПІБ та номер картки мають належати одній особі — власнику картки.

У Вас є можливість співпрацювати з нами як ФОП.

Які переваги Ви отримаєте?
– Пріоритет 9 поінтів за системою розподілу та 500 балів досвіду гарантовано.
– Після оформлення ФОП кур’єри, у яких менше 5 тисяч балів досвіду, отримають 1000 балів; кур’єрам з 5-15 тисяч балів буде піднято баловий баланс до 15000;
– Комісія на вивід коштів складатиме 3 грн замість 3%, і не буде залежати від суми виводу;
– Нараховується офіційний стаж, пенсія, легальний дохід;
– Лояльність від банків;

Умови співпраці як ФОП:
– Необхідно мати ФОП 3 групи. Податки в місяць: 5% від доходу + ЄСВ 1760 грн. та +1% військовий збір;
– Якщо Ви вже офіційно працевлаштовані, то в такому разі ЄСВ платити не потрібно;
– Ви можете вести ФОП самостійно або з нашою допомогою (вартість цієї послуги складатиме 1000 грн/місяць);
– Мати рейтинг не менше 4,5.

Наші спеціалісти завжди готові допомогти вам у вирішенні усіх питань.
Для отримання зворотного зв’язку просимо заповнити цю онлайн-форму

З інструкцією по оформленню ФОП ви можете ознайомитись за посиланням: інструкція по оформленню ФОП.

Для цього потрібно зайти у розділ “Профіль“, та натиснути на номер телефону. Вказати новий номер телефону, на який прийде код підтвердження, та вказати його. Після цього ваш номер телефона буде змінено. Якщо номер телефона вже зайнятий, ви не можете змінити на нього, в такому випадку вам потрібен номер, який не зареєстрований у нас в системі.

1. Якщо замовник скасовує замовлення до того, як ви заберете замовлення у відправника, тоді вам не буде оплачена вартість послуги доставки. Якщо ви прибули на Торгову Точку замовлення, то при скасуванні замовлення, вам потрібно звернутись в контакт-центр з проханням про компенсацію подачі.
2. Якщо замовник скасовує замовлення після того, як ви заберете замовлення у відправника, але ще не встигнете дістатися до одержувача і відповідно не встановити статус доставки на «Очікую одержувача» на адресі отримувача, тоді вам необхідно звернутись в контакт-центр для отримання детальних інструкцій.
3. Якщо ви пошкодили замовлення при доставці і з цієї причини одержувач відмовився від замовлення, тоді вам необхідно зв’язатись з контакт-центром і пояснити ситуацію. У разі повного пошкодження або втрати товару – кур’єр несе повну матеріальну відповідальність перед клієнтом та оголошена вартість товару буде списана. Якщо товар пошкоджено частково – на користь клієнта буде компенсовано лише пошкоджений товар відповідно чеку за рахунок кур’єра. Різницю товару кур’єр може повернути за погодженням з контакт-центром.
4. Якщо скасування замовлення відбулось вже по прибуттю кур’єра на адресу отримувача та кур’єром було встановлено гео мітку «Очікую одержувача» – кур’єр має зв’язатись з контакт-центром для інформування по ситуації та запиту на подальші інструкції. Якщо при виконанні доставки кур’єром було виконано всі вимоги регламенту – кур’єр може розраховувати на повну оплату доставки враховуючи компенсацію при поверненні.
5. Якщо ви викупили товар по замовленню за свої кошти, а потім отримувач відмовився від нього, вам гарантовано повернення суми викупу. Для цього вам потрібно зв’язатися з контакт-центром iPOST та надати фотопідтвердження того, що ви зв’язувалися з отримувачем перед викупом.

Для прийняття замовлення вам потрібно виконати свайп «Прийняти замовлення»

Є два варіанти, як кур’єр може прийняти замовлення:

1. Через систему запропонованих замовлень.
Це замовлення які щойно були створені в системі iPOST. Вони пропонуються першим (N кількості) кур’єрам, які мають найбільшу кількість поінтів (враховуючи відстань до відправника, кількість замовлень в роботі, тощо). На ознайомлення з запропонованим замовленням та прийняттям рішення чи підходить воно кур’єру надається 30 секунд.

Поки триває відлік часу на прийняття замовлення, кур’єр може відмовитись від нього (без штрафних санкцій).

Якщо N-кількость кур’єрів, яким було запропоноване замовлення з будь-яких причин не прийняли його в роботу воно потрарляє в загальний ефір. Кур’єри бачать ці замовлення у вкладці “Доступні”.

2. Через вкладку “Доступні”.
У цій вкладці відображаються замовлення, які не були прийняті кур’єрами через систему пропонування замовлень. Кур’єр оберає зручну для нього доставку та підтверджує прийняття замовлення. Після цього воно потрапляє в чергу на 30 секунд. За цей час інші кур’єри також можуть подати запит на прийняття цього замовлення. Після закінчення 30 секунд система обирає виконавця з найбільшою кількістю поінтів (враховуючи відстань до відправника, кількість замовлень в роботі, тощо). 

Поки триває відлік часу на прийняття замовлення, кур’єр може скасувати його (без штрафних санкцій).

Кожен з вас отримує 100 поінтів (за замовчуванням) під час подачі заявки на прийняття замовлення + різні бонусні поінти, які даються від пріоритетів, а саме:

  • ФОП +12 поінтів
  • Термосумка-трансформер / термобокс / терморюкзак +6 поінтів
  • Наліпка на авто +6 поінтів
  • Доставляєте на авто, мото або електроскутері +4 поінти
  • Доставляєте на самокаті або велосипеді +2 поінти
  • Бейдж iPOST +2 поінти


Всі поінти сумуються між собою, крім термоатрибутики — враховується тільки один атрибут (трансформер, бокс чи рюкзак).

Як працює розрахунок?

При кожній новій доставці система автоматично:

  • додає ваші бонусні поінти до базових 100, які ви маєте за замовчуванням;
  • віднімає 1 поінт за кожні 100 м до точки А (відправника);
  • віднімає 10 поінтів за кожне замовлення, яке виконується одночасно з новим.
Як це виглядає на практиці?

Наприклад, курʼєр має:

  • ФОП (+12)
  • термо- трансформер чи бокс, або рюкзак (+6)
  • доставляє на авто (+4)
  • має наліпку на авто (+6)
  • має бейдж (+2)

Загальна сума: 100 (базові) + 12 + 6 + 4 + 6 + 2 = 130 поінтів

Але:

  • у курʼєра вже 2 активних замовлення, тому: −20 поінтів;
  • відстань до точки А — 400 метрів = −4 поінти.

Підсумковий розрахунок: 130 − 20 − 4 = 106 поінтів

Через 25 секунд система обирає курʼєра з найвищою кількістю поінтів та пропонує йому замовлення.

Порада: використовуйте більше атрибутики та переходьте на доставки транспортом — це значно підвищує шанси отримувати вигідні замовлення першими!

Інформацію стосовно роботи системи розподілу замовлень ви завжди можете знайти в «Питаннях та відповідях».

Наші партнери (клієнти), при створенні замовлення на доставку залишають інструкції в розділі коментарів щодо виконання певних етапів доставки.

Якщо кур’єр не читає ці інструкції, то можуть виникати проблемні ситуації з замовником або з нашим партнером. Тому приділіть хвилинку на ознайомлення з інформацією, зазначеною в коментарях, та спростіть собі виконання доставки.

Вам необхідно написати в підтримку iPOST у Телеграм-чат, додати фото або відео зіпсованого (пошкодженого) товару та очікувати подальших інструкцій. У жодному разі не забирайте такий товар та не доставляйте його отримувачу!

Спочатку повторно перевірте з клієнтом, чи не прийшов код в Viber (вкладка бізнес-чати), потім SMS повідомлення.

Якщо код не прийшов – вам потрібно написати у telegram bot iPOST Help Center пояснити, що ви виконували доставку, отримувачу в SMS чи в Viber не прийшов код підтвердження.

Якщо оголошена вартість замовлення менше ніж 1000 грн – код для такої доставки не потрібен. Ви повинні проставити останній статус, і замовлення буде закрите.

Бали досвіду – це система довіри кур’єра, компанією iPOST. Кур’єри з великою кількістю балів можуть брати замовлення з більш високим доходом.

Можливості збільшення балів досвіду:

  • Перше поповнення рахунка карткою: +100 балів.
  • Успішна доставка без запізнень: +10 балів.
  • Успішне виконання замовлення без запізнень +10 балів, а у періоди з 08:00 — 09:30 та з 20:00 — 23:00: взамін +10 буде +30 балів.
  • 5 успішних доставок за добу без запізнень: +250 балів.
  • 10 успішних доставок за добу без запізнень: +450 балів.

(При виконанні 10 доставок за добу без запізнень, бали за 5 і 10 доставку підсумовуються та дорівнюють 700 балам)

Оцінка виконання замовлення
 
  • 5 зірок: +20 балів;
  • 4 зірки: +10 балів;
  • 3 зірки: штраф -20 балів;
  • 2 зірки: штраф -100 балів;
  • 1 зірка: штраф -150 балів.
 
 «Турбо-достава» (30-120 хв):
 
  • прийнята за 1 хв: +15 балів;
  • за 2 хв: +8 балів;
  • за 3 хв: +5 балів;
 
Турбо-доставка (за 30-120 хвилин), що виконана раніше терміну, за кожну хвилину: +1 бал.
 

Пропозиція від оператора Контакт-центру iPOST взяти замовлення та його підкріплення: +50 балів.

Перелік штрафів

  • Скасування замовлення (не пізніше ніж за 3 години до забору замовлення) -500 балів досвіду та 75% від доходу курʼєра;
  • Кожна хвилина запізнення понад 5 хв -5 балів досвіду;
  • Кожна хвилина запізнення понад 15 хв -15 балів досвіду та 1% з доходу за замовлення (максимум до 50% від доходу за замовлення);
  • 5 запізнень поспіль -500 балів досвіду;
  • 10 запізнень поспіль -1000 балів досвіду;

У містах Київ, Одеса, Дніпро, Харків, Запоріжжя, Львів, Кам’янське, Кропивницький, Павлоград, Кривий Ріг  конвертація діє від 10 000 балів. У решті міст — від 5 000 балів.

КОЖНІ 10 БАЛІВ = 1 ГРН

Для оскарження штрафів після виконання доставки, звертайтесь, будь ласка, у telegram bot Для оскарження штрафів після виконання доставки, звертайтесь, будь ласка, у telegram bot @iPOST_Support_bot.

Якщо ви забираєте упакований товар і опис товару на коробці співпадає з описом товару в замовлені, сфотографуйте коробку на статусі доставки «Очікуй відправника», як тільки отримаєте відправлення. Такі ж фотографії потрібно зробити на статусі доставки «Очікую отримувача» перед тим, як віддати товар отримувачу.

Рейтинг кур’єра створюється на основі оцінок клієнтів і отримувачів, котрим ви доставляєте замовлення.

Кур’єри з поганим рейтингом можуть бути заблоковані, як від окремих клієнтів, так і повністю в системі iPOST.

Дотримання цих правил, допоможе вам не тільки мати гарний рейтинг та якісно виконувати замовлення, а отримувати чайові від клієнтів.

– Охайний зовнішній вигляд;
– Ввічливість;
– Розраховувати час доставки перед прийняттям замовлення в роботу;
– Показувати додаток з Вашим профілем відправнику та отримувачу перед тим, як забирати та віддавати товар відповідно.
– Категорично не рекомендується приймати замовлення з розрядженою батареєю. При можливості мати додаткову батарею (Power Bank).
– Мати з собою документ що засвідчує особу (паспорт, посвідчення водія). Документ може знадобитися в місцях, де є пропускна система.
– Вчасно проставляти статуси доставки;
– Завжди тримати включеною геолокацію;
– Завжди перед тим, як забирати замовлення у відправника, зв’язатись з отримувачем для уточнення актуальності даного замовлення, якщо в коментарях до замовлення не зазначено, що телефонувати не потрібно;
– Завжди мати розмінні гроші;
– Спілкування з клієнтами виключно українською мовою (якщо клієнт не попросить перейти на іншу).

– Сперечатися;
– Грубити;
– Вимагати готівку, коли про це не сказано в замовленні або в інструкціях. А також вимагати або називати суми вартості доставки більше, ніж це зазначено в деталях прийнятого замовлення.;
– Розкривати замовлення, якщо воно запаковане, а також, якщо замовлення опломбовано заводськими пломбами;
– Використовувати нецензурну лексику;
– Виконувати доставки в стані алкогольного сп’яніння;
– Переносити час доставки на свій розсуд;;
– Забирати або доставляти замовлення раніше вказаного часу доставки;;
– Зв’язуватись з клієнтом після завершення замовлення;;
– Доставляти алкогольні напої та тютюнові вироби неповнолітнім.

Якщо ви не бажаєте чи не можете в даний час працювати, пересуньте повзунок у додатку – «Не доставляю». Якщо ви готові працювати і переглядати «Доступні доставки», отримувати повідомлення про замовлення, які поряд з вами, пересуньте повзунок у додатку – «Доставляю». Коли повзунок находиться в режимі «Не доставляю», батарея телефона розряджається повільніше. Якщо повзунок в режимі – «Доставляю», до вас в будь-який момент можете перетелефонувати контакт-центр і запропонувати замовлення на доставку, якщо відправник находиться поряд з вами.

Якщо відправник/отримувач не виходить за замовлення більше ніж 15 хвилин, з моменту коли ви змінили статус на “Очікую відправника/отримувача” вам потрібно написати у telegram bot iPOST Help Center, повідомити про це, і чекати подальших інструкцій.

– Викуп:

В замовленні з викупом вам потрібно за свої кошти викупити відправлення і доставити отримувачу. Перед тим, як викупляти товар, обов’язково потрібно зв’язатись з отримувачем, щоб він підтвердив актуальність замовлення.
Отримувач розрахується з вами за це відправлення готівкою або вони будуть нараховані на ваш баланс iPOST по завершенню замовлення. У випадку, коли отримувач відмовився від замовлення, вам потрібно зв’язатись з контакт-центром, повідомити про це і очікувати подальших інструкцій.
Замовлення з викупом дуже популярні в нашому сервісі. Вам не варто переживати за втрату власних коштів, оскільки з усіма клієнтами досягнуті домовленості про повернення коштів в разі відміни замовлення.
Ми рекомендуємо вам мати при собі “оборотні” кошти для того, щоб викупляти замовлення. Це дасть вам можливість брати більше замовлень, тим самим збільшивши ваш дохід!
Перед тим, як викупляти замовлення, обов’язково потрібно зв’язуватись з отримувачем, щоб він підтвердив актуальність замовлення. Це гарантує вам повернення коштів за викуплений товар!

– Зворотна доставка:

В цьому випадку відправнику потрібно повернути якесь легке відправлення. Наприклад, підписаний отримувачем документ і/або кошти за товар.

– Послідовна доставка:

Послідовна доставка – доставка з одним відправником і декількома отримувачами (до 20).
Важливо! Потрібно вводити код підтвердження для кожного отримувача окремо!

Кошти нараховуються на ваш баланс iPOST по завершенню замовлення (якщо це замовлення з оплатую на баланс).

Вся інформація стосовно оплати вказана в описі замовлення!

Вчасно проставляйте статуси доставки, оскільки кожен статус прив’язаний до геолокації. Наприклад, якщо відповідний статус не відповідає дійсності і проставлений далеко від відповідної точки, то замовлення буде потрапляти на модерацію і можливість брати замовлення у вас буде відсутня.

Існує кілька видів блокування.

  1. Блокування (обмеження) від виконання замовлень конкретного замовника;

Клієнт може попросити усунути окремих кур’єрів від своїх замовлень за порушення правил роботи з їхніми замовленнями. Інструкція (якщо вона є) по роботі з окремими клієнтами ви можете побачити в самому замовленні, коли відкриєте його.;

  1. Блокування в системі (блокування облікового запису) слід за:

– порушення правил зазначених у публічній оферті;

– поганий рейтинг;

– систематичні порушення правил доставки;

– шахрайство;

– систематичні запізнення по замовленням;

  1. В разі трикратного ігнорування звернення про необхідність надати оновлені дані (фото на аватар, фото оновленого дійсного паспорта, фото паспорта з вклеєною за віком фотографією тощо) в зазначений термін – обліковий запис буде заблоковано до надання необхідних даних.
  1. Обов’язкове оновлення статусів кожного замовлення.

Айпойстмени повинні завжди оновлювати статуси доставки на кожному етапі.

Невиконання цієї вимоги тягне за собою тимчасове блокування вашого акаунту від 1 до 3 днів. Рішення щодо тривалості блокування прийматиме адміністрація iPOST, з огляду на те, наскільки якісно Айпостмен виконує роботу в цілому.

Крім того, при скарзі від партнера про несвоєчасне проставлення штрафу з вашого балансу буде знято 100 балів досвіду за кожним із таких випадків.

За умови якщо:

– Кур’єрові затримують видачу замовлення на Торговій Точці зі сторони відправника замовлення.
– Торгова точка зачинена у часи визначені як час забору замовлення.
– Відправник або одержувач замовлення не відповідає, що не дає можливість виконати доставку у вказаний термін.
– Затримка передачі замовлення зі сторони одержувача замовлення.
– Форс-мажор.
– Поломка транспортного засобу засвідчена на фото або відео передана своєчасно у телеграм підтримку.

Зверніть увагу, що зміна часу доставки за ініціативи кур’єра при погодженні з клієнтом – не є поважною причиною для скасування штрафу за несвоєчасну доставку. Виключення складають випадки відповідно погоджені з контакт-центром iPOST до прийняття замовлення в обробку або коли ініціативу зміни часу замовником не підлягає сумніву.

Всі запити на зняття штрафу перевіряються на справжність. Якщо кур’єр вказав недостовірну інформацію, його буде заблоковано терміном від 7 днів.

В нашій системі діє програма пріоритетного розподілу замовлень між кур’єрами на основі ПОІНТІВ. Якщо у вашому акаунті кур’єра увімкнено пріоритет він буде додатково додавати певну кількість ПОІНТІВ, і система буде пропонувати вам замовлення в першу чергу. Це надасть вам можливість ознайомитися з ними та прийняти в роботу раніше за інших. Цей механізм створено для того, щоб забезпечити вас додатковими можливостями для заробітку та підвищення ефективності вашої роботи. Використовуйте цю перевагу для максимізації вашого доходу та покращення якості обслуговування клієнтів.

Збільшити кількість поінтів можна, придбавши нашу фірмову атрибутику iPOST. Замовити атрибути ви можете через застосунок iPOST WORK у розділі – “Замовити атрибутику”.

Нижче наведена таблиця, в якій ви можете переглянути, яку кількість поінтів пріоритету ви отримаєте за оформлення ФОП, атрибутику iPOST:

КУР’ЄР-ФОП12 поінтів
ТЕРМОРЮКЗАК6 поінтів
ТЕРМОСУМКА-ТРАНСФОРМЕР
ТЕРМОБОКС
НАЛІПКА НА АВТО
ДОСТАВЛЯЮ НА ЛЕГКОВОМУ АВТО, МОТО, ЕЛЕКТРОСКУТЕРІ4 поінта
ЧОХОЛ
ДОСТАВЛЯЮ НА САМОКАТІ АБО ВЕЛОСИПЕДІ2 поінта
БЕЙДЖ

Всі поінти сумуються між собою, крім термоатрибутики — враховується тільки один атрибут (трансформер, бокс чи рюкзак).

Для верифікації доставок транспортом, необхідно пройти саму верифікацію, заповнивши цю онлайн-форму

1. Слідкувати в застосунку iPOST WORK за розділом новини (дзвіночок в правому верхньому кутку), або розділ “Новини”;

2. Телеграм-канал для кур’єрів;

3. Телеграм-чат:
Вам потрібно написати нам у Telegram bot iPOST Help Center і ми додамо Вас до групи/чату Вашого міста.

Акаунт можливо видалити, зайшовши в додатку в розділ “Профіль” та натиснувши відповідну кнопку. Для цього у Вас не повинно бути активних доставок, а Ваш грошовий баланс повинен бути нульовим.

1.Зв’язок з отримувачем замовлення перед забором доставки безпосередньо на Торговій точці, якщо іншого не вказано в самому замовленні. Кур’єр може уточнити актуальність доставки завчасно, до прибуття на Торгову Точку, але в такому разі має зателефонувати клієнтові повторно вже по прибуттю на магазин або аптеку.
2.Підтвердження актуальності замовлення перед забором товару за зв’язком з клієнтом. При зв’язку з клієнтом обов’язково потрібно проговорити та підтвердити інформацію:
– Адресу доставки та місто доставки.
– Дату та час доставки.
– Вартість товару при викупу кур’єром, наявність розбіжності між оголошеною вартістю з чеком та очікуваною сумою клієнтом.
– Вартість доставки, котру має сплатити клієнт при отриманні, завчасно проговорити наявність та потрібність решти при розрахунку.
3.Перевірка товару за чеком, візуальний огляд товару на пошкодження або неякісність.
4.При передачі замовлення клієнтові кур’єр має нагадати клієнта про необхідність перевірити товар перед отриманням та вже після цього приймати замовлення.

У разі виникнення проблеми на будь-якому з етапі зазначених вище – кур’єру потрібно терміново зв’язатись з контакт-центром для фіксації інформації та отримання подальших інструкцій.

Програма передбачає залучення друзів на авто/мото та електроскутерах до роботи кур’єром та отримання грошової винагороди як вами, так і запрошеними друзями.

Умови прості

1.  Запросіть друга зареєструватись у застосунку iPOST WORK, вказавши ваш ID

2. Після верифікації ваш друг має виконати 30 доставок впродовж 14 днів.

У разі виконання умов, ви обидва отримаєте на баланси системи iPOST WORK по 1000 гривень грошової винагороди.

Немає жодних обмежень: чим більше друзів запросите — тим більше заробите!

Вам, як наставнику не треба виконувати жодних планів! Лише мотивувати своїх друзів працювати!

Важливо! Нарахування коштів вам та другу відбуватимуться щопонеділка, щосереди та щоп’ятниці на 14-ий день після реєстрації запрошеного кур’єра в iPOST WORK.

Якщо 14й день реєстрації припадає на суботу чи неділю, та ваш друг успішно виконав 30 доставок, нарахування  відбудуться в понеділок.

Відлік 14 днів починається з дня проходження верифікації нового кур’єра та виконання ним тестової доставки.

Реферальна програма діє для нових кур’єрів на авто/мото та електроскутерах у містах Біла Церква, Бровари, Дніпро, Київ, Одеса, Запоріжжя, Тернопіль, Львів, Харків, та оновлюється кожен місяць. Слідкуйте за новинами iPOST.

Підтримка працює у телеграм чаті за посиланням https://t.me/iPOST_Help_Center_bot.

За будь-яких питань або проблем кур’єр має звертатись у підтримку за вказаним посиланням.

Замовлення атрибутики можливе після досягнення певної кількості завершених доставок:

  • бейдж і чохол — після 1 виконаної доставки;
  • інша атрибутика (термосумки, бокси, рюкзаки) — повинно бути виконано не менше 15 доставок за останній місяць.

Чи враховується попередня активність?
Так, обов’язково. Щоб мати змогу замовити атрибутику, потрібно щонайменше 15 завершених доставок за останній місяць.

Що впливає на можливість отримання атрибутики?

  • позитивний баланс балів;
  • стабільна та регулярна робота;
  • мінімальна кількість запізнень.

У яких випадках можуть відмовити?
Ми можемо відмовити в замовленні атрибутики, якщо:

  • маєте від’ємний баланс балів;
  • зафіксовано часті запізнення;
  • спостерігається низький рівень вашої активності.

Де придбати фірмову атрибутику iPOST?
Придбати фірмову атрибутику iPOST, за яку ви додатково отримаєте поінти, можна через застосунок iPOST WORK в пункті меню “Придбати атрибутику”.

Для вашої зручності ми пропонуємо два способи оплати за купівлю атрибутики:

1. Один платіж
Весь платіж списується одразу після оформлення замовлення. Це швидко та просто — ви одразу повністю оплачуєте атрибутику з балансу вашого акаунту. Якщо ви сплачуєте всю суму одразу, замовлену термопродукцію буде відправлено Вам відразу.

2. Оплата частинами (4 списання)
Сума розділяється на 4 рівні частини: перший платіж (25%) списується після отримання вами замовленої атрибутики, наступні 3 — автоматично щотижня з балансу вашого акаунту.

Обирайте зручний для себе варіант при оформленні замовлення.

Шановні Айпостмени, під час роботи інколи можуть виникати неприємні ситуації через неприпустиму поведінку отримувачів (агресія, стан наркотичного або алкогольного сп’яніння тощо).

Як правильно діяти?
Якщо ви відчуваєте, що ситуація стає напруженою, — будьте ввічливими, передайте замовлення клієнту та залиште місце доставки.

Якщо ситуація стає загрозливою для Вас, негайно сповістить про це Контактний центр iPOST через чат-бот, та детально повідомте про обставини інциденту. Ми завжди допоможемо. У разі необхідності ми можемо викликати вам поліцію, або телефонуйте на «102» самостійно.

Загальні поради для вашої безпеки

✔️ Заздалегідь уточнюйте деталі замовлення, щоб уникнути будь-яких непорозумінь.
✔️ Дотримуйтесь ділового стилю спілкування: вітаєтесь, дякуєте, бажаєте гарного дня.
✔️ Якщо відчуваєте, що клієнт налаштований агресивно, залишайтеся на відстані та не сперечайтеся.

Пам’ятайте: ваша безпека, репутація та спокійні клієнти — це ключ до успіху!

Ознайомитись з публічною Офертою можна ТУТ

Відправити повідомлення

Залишились питання?

Напишіть нам

Є питання?
Напишіть тут, заповнивши форму, або напишіть нам у телеграм і ми вам дамо детальну консультацію та відповіді на всі запитання.