Основні питання та відповіді


iPOST - перша кур'єрська онлайн платформа, яка об'єднує замовників з кур'єрами. Кур'єри виконують замовлення та доставляють за допомогою додатка iPOST WORK (Android, iOS).

Клієнтами iPOST є ряд великих компаній та інтернет-магазинів таких як IQOS, АТБ, Сільпо, Varus, Рошен, Фокстрот, Liki24, АНЦ і інші. Зараз iPOST працює в 312 містах України, в основному це Київ, Харків, Львів, Дніпро, Одеса та в інших містах України в тому числі і смт.

Кур'єри iPOST (Айпостмени) доставляють документи, посилки, їжу з ресторанів, косметику, квіти, продукти та будь-який інший товар. Кур'єри виконують замовлення і доставляють за допомогою додатка iPOST WORK (Android, iOS).

Айпостмени намагаються брати замовлення, які точно встигнуть виконати в призначений замовником час.

Замовлення обов'язково повинні виконуватись від дверей до дверей.

Заробіток відображається в кожному замовленні в мобільному додатку iPOST WORK.

Ні, графік Ви самі будуєте, та працюєте, коли хочете. Але якщо Ви поставили в додаток статус «В роботі», необхідно бути на зв'язку Також оператор контакт-центру може запропонувати взяти замовлення в роботу, коли у вас стоїть статус «В роботі».

Умови:
- вік не менше 18 років;
- паспорт або ID карта громадянина Україна;
- вільне володіння українською та/або російською мовою;
- смартфон на базі Android версії не нижче 6.0 і / або iPhone (iOS 11.0) з підключеним мобільним інтернетом та камерою;
- охайний зовнішній вигляд, відсутність неприємного запаху;
- вміння ввічливо і доброзичливо спілкуватися з клієнтами;

Дізналися себе? Ласкаво просимо в систему iPOST!

У подробицях до замовлення, а також в інструкціях до замовлення (у підказках), при зміні статусів доставки, вказано з кого (відправника/отримувача) за що (за послугу доставки та/чи за товар) і скільки потрібно брати коштів. Уважно читайте інструкції!

Якщо Ви забудете взяти кошти з отримувача по завершенню замовлення – компанія iPOST не несе за це відповідальність. При виникнення запитань телефонуйте у контакт-центр iPOST або пишіть у Telegram контакт-центра по номеру +38 (073) 580 20 30.

Кошти на балансі (рахунку iPOST) кур'єра блокуються під час доставки для того, щоб забезпечити і гарантувати виконання доставки замовнику. Після того, як кур'єр прийняв замовлення в доставку, на його балансі блокується оголошена вартість замовлення та комісія системи. Після успішного виконання доставки зарезервована оголошена вартість буде розблокована.

У зареєстрованого кур'єра в додатку iPOST є свій рахунок (пункт меню «Мій рахунок»), на якому знаходяться його дохід за виконані доставки, а також гроші, які він завів за допомогою своєї банківської картки. Комісія за поповнення балансу iPOST - 0%. Кур'єр в будь-який момент може виводити гроші зі свого рахунку iPOST на свою банківську карту будь-якого банку з 9:00 до 21:00. Виведення коштів з рахунку iPOST кур'єра на банківську карту виконуються з комісією 3% (Це комісія платіжної системи WayForPay).

В пункті меню «Мій рахунок» є можливість додати (Прив'язати) банківську карту. Після того, як ви натискаєте «Додати карту», вам висвічується повідомлення - На другому кроці в полі «Вкажіть суму» потрібно ввести «1». Після цього ваша карта буде прив'язана. Це означає, що платіжна система WayForPay спише з вашої банківської карти 1 грн та через кілька хвилин поверне її назад. Таким чином WayForPay прив'язує банківську карту до нашої системи. На першому кроці ви перейдете на сторінку платіжної системи WayForPay і вам буде потрібно ввести дані своєї банківської картки. Співробітники платформи iPOST дані карти не бачать, вони безпосередньо йдуть в платіжну систему WayForPay. Після успішної прив'язки карти, в пункті меню «Мій рахунок» в поле «Поповнення балансу» можете ввести будь-яку суму для поповнення рахунку iPOST (Балансу в вашому профілі).

Для того, щоб вивести кошти з вашого рахунку iPOST (з балансу) на вашу банківську картку, необхідно в пункті меню «Мій рахунок» в полі «Вивести кошти на карту» вказуєте бажану суму для виводу коштів на кнопку «Вивести». Зарахування коштів на картку проводиться кожного дня тижня з 9:00 до 21:00. Підтвердження про вивід коштів проходить на протязі однієї години.

Рахунок iPOST з банківської карти може не поповнюватися за Через те, що на вашій картці міститься ліміт на оплату в інтернеті. Підніміть ліміт в Приват24 або зателефонуйте на гарячу лінію вашого банку. Якщо причина не в інтернет ліміті, запитайте на гарячій лінії вашого банку, з якої причини у вас не виходить прив'язати карту або чому не виходить поповнити баланс. Також можете зв'язатися із платіжною системою WayForPay. Через цю платіжну систему ви поповнюєте рахунок iPOST.

Що б змінити номер телефону в системі, необхідно написати лист на пошту support@ipost.ua з поштової скриньки, який ви вказали в вашому профілі, вказавши новий номер телефону і ваш ID.

1. Скачайте безкоштовний додаток iPOST WORK (Android, iOS).
2. Пройдіть реєстрацію в додатку «iPOST WORK»;
3. Перед проходженням тесту пройдіть навчання, прочитавши питання та відповіді на цій сторінці;
4. Пройдіть тест перед виконанням кур’єрських доставок. Для успішного проходження, вам потрібно відповісти вірно мінімум на 90% запитань;
5. Загрузіть всі необхідні дані в додатку;
6. Після успішного проходження тесту і перевірки документів з Вами зв’яжуться для верифікації акаунта на протязі 1-3 робочих днів.
7. Після успішної верифікації акаунта вам буде доступна ознайомча доставка. При проходження ознайомчої доставки, телефонувати і їхати нікуди не потрібно. Ознайомча доставка – це свого роду симуляція реальної доставки, вона створена для того, щоб остаточно підготувати вас до доставок.

1. Якщо замовник скасує замовлення до того, як ви заберете замовлення у відправника, тоді вам не буде оплачена вартість послуги доставки. Якщо ви прибули на Торгову Точку замовлення, то при скасуванні замовлення, вам потрібно звернутись в контакт-центр з проханням про компенсацію подачі.
2. Якщо замовник скасує замовлення після того, як ви заберете замовлення у відправника, але ще не встигнете дістатися до одержувача і відповідно не встановите статус доставки на «Очікую одержувача», тоді вам необхідно звернутись в контакт-центр для отримання детальних інструкцій.
3. Якщо ви пошкодили замовлення при доставці і з цієї причини одержувач відмовився від замовлення, тоді вам необхідно зателефонувати до контакт-центр і пояснити ситуацію. В цьому випадку заблокована на вашому рахунку iPOST оголошена вартість замовлення буде списана з вашого балансу. Якщо товар пошкоджений частково, можливо повернути товар попередньо зв’язавшись з контакт-центром і надавши фотографії товару.
4. Якщо отримувач відмовився забирати відправлення, вам необхідно зв’язатись з контакт-центром iPOST і пояснити ситуацію. По завершенню замовлення ви отримуєте свій дохід за доставку, який буде вказаний у додатку.

Як прийняти замовлення в роботу?


Як прийняти замовлення в роботу?


Як прийняти замовлення в роботу?


Як прийняти замовлення в роботу?


Якщо ви не можете прийняти замовлення в роботу Вам потрібно поповнити баланс iPOST, або ж звернутись в наш телеграм-чат за номером +380735802030 для підкріплення замовлення.

Якщо отримувачу не прийшло SMS з кодом вам потрібно написати в телеграм-чат iPOST за номером +380735802030 і пояснити, що ви виконували доставку, отримувачу в SMS чи в Viber не прийшов код підтвердження.

Якщо оголошена вартість замовлення менше ніж 1500 грн - код для такої доставки не потрібен. Ви повинні проставити останній статус, і замовлення буде закрите.

Бали досвіду – це система довіри кур’єра, компанією iPOST. Кур’єри з великою кількістю балів можуть брати замовлення з більш високим доходом.

Можливості збільшення балів досвіду:
• Перше поповнення вашого рахунку картою – 100 балів;
• Успішне виконання доставок (без запізнень) – 10 балів;
• 5 успішно виконаних доставок за 24 години – 50 балів;
• 10 успішно виконаних доставок за 24 години – 100 балів;
• Доставка термінового замовлення (30-120 хвилин) раніше терміну (за кожну хвилину раніше терміну) – 1 бал;
• Оцінка виконання замовлень у 4 зірки – 20 балів;
• Оцінка виконання замовлень у 5 зірок – 50 балів.

Перелік штрафів:
• Відміна замовлення, безпосередньо після початку забору 100% від доходу кур'єра; • Скасування замовлення менше ніж за 2 години до початку забору 20% від доходу та 100 балів досвіду. (Див. пункт 5.1.1 публічної оферти)
• Запізнення кур’єра на 1 хвилину – 10 балів;
• Запізнення кур’єра на 30 хвилин – 50 балів;
• Запізнення кур’єра на 60 хвилин – 100 балів;
• 5 запізнень підряд в день – 500 балів;
• 10 запізнень підряд в день – 1000 балів;
• Оцінка клієнтом/отримувачем у 1 зірку – 100 балів;
• Оцінка клієнтом/отримувачем у 2 зірки – 50 балів;
• Оцінка клієнтом/отримувачем у 3 зірки - 30 балів.

Якщо ви забираєте запакований товар і опис товару на коробці співпадає з описом товару в замовлені, сфотографуйте коробку на статусі доставки «Очікуй відправника», як тільки отримаєте відправлення. Такі ж фотографії потрібно зробити на статусі доставки «Очікую отримувача» перед тим, як віддаєте товар отримувачу.

Для того, щоб зробити фотографії потрібно зробити наступне:

Как сделать фото отправления в приложении

Рейтинг кур’єра створюється на основі оцінок клієнтів і отримувачі, котрим ви доставляєте замовлення. Кур’єри з поганим рейтингом можуть бути заблоковані, як від окремих клієнтів, так і повністю в системі iPOST.

- Охайний зовнішній вигляд;
- Ввічливість;
- Розраховувати час доставки перед прийняттям замовлення в роботу;
- Категорично не рекомендується приймати замовлення з розрядженою батареєю. При можливості мати додаткову батарею (Power Bank).
- Мати з собою документ що засвідчує особу (паспорт, посвідчення водія). Документ може знадобитися в місцях, де є пропускна система.
- Мати гроші на балансі вашої карти мобільного оператора для того, щоб в будь-який момент зв'язатися з відправником, одержувачем та контакт-центром, а також для того, щоб завжди був мобільний інтернет;
- Вчасно проставляти статуси доставки;
- Завжди тримати включеною гео-локацію;
- Одягати маску перед забором і доставкою (в період карантину);- Завжди перед тим, як забиратизамовлення у відправника, зв'язатись з отримувачем для уточнення актуальності даного замовлення, якщо зворотнього не бажає замовник або відправник;
- Завжди мати розмінні гроші.

- Сперечатися
- Грубити
- Вимагати готівку, коли про це не сказано в замовленні або в інструкціях. А також вимагати або називати суми вартості доставки більше, ніж це зазначено в деталях прийнятого замовлення.
- Розкривати замовлення, якщо воно запаковане, а також, якщо замовлення опломбовано заводськими пломбами
- Використовувати нецензурну лексику
- Виконувати доставки в стані алкогольного сп'яніння
- Переносити час доставки на свій розсуд;
- Зв’язуватись з клієнтом після завершення замовлення;
- Доставляти алкогольні напої та тютюнові вироби неповнолітнім.

Якщо ви не бажаєте чи не можете в даний час працювати, пересуньте повзунок у додатку – «Не в роботі». Якщо ви готові працювати і переглядати «Доступні доставки», отримувати повідомлення про замовлення, які поряд з вами, пересуньте повзунок у додатку – «В роботі». Коли повзунок находиться в режимі не в роботі, батарея телефона розряджається повільніше. Якщо повзунок в режимі – «В роботі», до вас в любий момент можете перетелефонувати контакт-центр і запропонувати замовлення на доставку, якщо відправник находиться поряд з вами.
Також при статусі «В роботі», вам доступні актуальні новини сервісу (Дзвіночок в правому верхньому кутку екрану).

Якщо відправник/отримувач не виходить за замовлення більше ніж 10 хвилин, з моменту коли ви змінили статус на “Очікую відправника/отримувача” вам потрібно написати в телеграм-чат iPOST за номером +380735802030, повідомити про це, і чекати подальших інструкцій.

- Викуп:

В замовленні з викупом вам потрібно за свої кошти викупити відправлення і доставити отримувачу. Перед тим, як викупляти товар, обов’язково потрібно зв’язатись з отримувачем, щоб він підтвердив актуальність замовлення.
Отримувач розрахується з вами за це відправлення готівкою або вони будуть нараховані на ваш баланс iPOST по завершенню замовлення. У випадку, коли отримувач відмовився від замовлення, вам потрібно зв’язатись з контакт-центром, повідомити про це і очікувати подальших інструкцій.
Замовлення з викупом дуже популярні в нашому сервісі. Вам не варто переживати за втрату власних коштів, оскільки з усіма клієнтами досягнуті домовленості про повернення коштів в разі відміни замовлення.
Ми рекомендуємо вам мати при собі “оборотні” кошти для того, щоб викупляти замовлення. Це дасть вам можливість брати більше замовлень, тим самим збільшивши ваш дохід!
Перед тим, як викупляти замовлення, обов’язково потрібно зв’язуватись з отримувачем, щоб він підтвердив актуальність замовлення. Це гарантує вам повернення коштів за викуплений товар!


- Зворотна доставка:

В цьому випадку відправнику потрібно повернути якесь легке відправлення. Наприклад, підписаний отримувачем документ і/або кошти за товар.


- Послідовна доставка:

Послідовна доставка – доставка з одним відправником і декількома отримувачами (до 20).
Важливо! Потрібно вводити код підтвердження для кожного отримувача окремо!

1. Кошти нараховуються на ваш баланс iPOST по завершенню замовлення;
2. Готівкою відправником
3. Готівкою отримувачем

Вся інформація стосовно оплати вказана в описі замовлення!

Увага! Перед тим, як почати брати доставки продукції від компанії IQOS, ви повинні обов'язково ознайомитися з інструкціями нижче і ретельно дотримуватися їх.

Інформацію стосовно як робити доставки IQOS.



Нагадуємо, для того, щоб виконувати замовлення IQOS, вам обов'язково треба пройти тестування (доступне тільки зареєстрованим кур'єрам) за цим посиланням. Перед тим, як проходити тест, напишіть нам будь ласка, в Telegram чат адрес електронної пошти по якій відбулася реєстрація, та свій ID з текстом- прошу надати доступ до тесту по IQOS.

Комплект кур’єра iPOST - атрибут Айпостмена! Кожен, хто виконує доставки в сервісі iPOST повинен його мати і носити, виконуючи доставки.
Уточнюйте можливість отримання комплекту iPOST в телеграм-чаті за номером +380735802030.
В комплект входить: маска, бейдж, чохол для рюкзака.

Вчасно проставляйте статуси доставки, оскільки кожен статус прив’язаний до геолокації. Наприклад, якщо відповідний статус не відповідає дійсності і проставлений більше ніж за 500 м від відповідної точки, то замовлення буде потрапляти на модерацію і можливість брати замовлення у вас буде відсутня. Тобто статуси «Кур’єр очікує відправника» та «Кур’єр прийняв посилку» мають бути проставлені не більше 500 метрів від точки відправки замовлення, а «Кур’єр очікує отримувача» і «Передав відправлення» мають бути проставлені не далі, ніж за 500 метрів від точки отримувача.

Існує кілька видів блокування.

1. Блокування (обмеження) від виконання замовлень конкретного замовника;
Клієнт може попросити усунути окремих кур'єрів від своїх замовлень за порушення правил роботи з їхніми замовленнями;

2. Блокування в системі (блокування облікового запису) слід за:
- порушення правил зазначених у публічній оферті;
- поганий рейтинг;
- систематичні порушення правил доставки;
- шахрайство.

3. Блокування за запізнення на доставку замовлень:
- при запізненні більш ніж 5% доставок на тиждень. (Наприклад, при доставці 100 замовлень на тиждень запізнення допускається максимум у 5 випадках). Запізнення до 30 хв з моменту закінчення часу доставки вважається за 1 доставку, а запізнення понад 30 хв – за 2 доставки;
- перше блокування Вашого облікового запису буде на 24 години;
- наступне невиконання норми призведе до блокування на 72 години;
- запізнення вважаються за період із понеділка по неділю. Підрахунок ведеться щотижня.

4. Якщо кур'єр скасував більше 3 замовлень протягом тижня без вагомих причин, обліковий запис буде заблоковано на 24 години. При повторному порушенні кур'єра буде заблоковано на 72 години.

За умови якщо:

- відправник/одержувач переніс час доставки;
- відправник затримав відвантаження більше ніж на 10 хвилин і з цієї причини ви спізнюєтеся;
- одержувач довго не виходив на зв'язок (не міг зателефонувати одержувачу);
- сталася поломка транспорту;
- оператор запропонував замовлення кур'єру, без штрафу за часом;
- сталася нестандартна ситуація у процесі доставки, що свідчить про запізнення не з вини кур'єра. Необхідно детально описати ситуацію на телеграм-чаті за номером +380735802030 для обробки контакт-центром для підтвердження або відхилення зняття штрафу.

- повітряні тривоги (за умови скрін-підтвердження з додатка «Тривога!»).

Зверніть увагу, що всі запити на зняття штрафу перевіряються на справжність. Якщо кур'єр вказав недостовірну інформацію, його буде заблоковано терміном від 7 днів.

В нашій системі є замовлення, які потрібно обов’язково виконувати з термосумкою. Якщо ви бажаєте виконувати такі замовлення – вам потрібно її купити. Для детальної інформації звертайтесь в Telegram контакт-центру по номеру +38 (073) 580 20 30.

1. Слідкувати в додатку iPOST WORK за розділом новини (дзвіночок в правому верхньому кутку);

2. Інстаграм-акаунт:
https://www.instagram.com/ipost.work/;

3.Телеграм-чат:
Вам потрібно написати нам на телеграм-чат за номером +380735802030 і ми добавимо вас в чат вашого міста.

Згідно з правилами сервісу, для видалення облікового запису, ви повинні написати лист на пошту support@ipost.ua з поштової скриньки, яка вказана в профілі, а також написати ваше прізвище, ім'я та по батькові в системі. У вас не повинно бути активних доставок і ваш грошовий баланс повинен бути нульовим.

ФАЙЛИ COOKIES

Продовжуючи використовувати сайт ipost.ua, ви погоджуєтесь на використання файлів cookies.