Основні питання та відповіді


iPOST - перша кур'єрська онлайн платформа, яка об'єднує замовників з кур'єрами. Кур'єри виконують замовлення та доставляють за допомогою додатка iPOST WORK (Android, iOS).

Клієнтами iPOST є ряд великих компаній та інтернет-магазинів таких як АТБ, Сільпо, Varus, Рошен, Фокстрот, Liki24, АНЦ і інші. Перелік міст, по яким працює iPOST, можна подивитись тут.

1. Скачайте безкоштовний додаток iPOST WORK (Android, iOS).
2. Пройдіть реєстрацію в додатку «iPOST WORK»;
3. Перед проходженням тесту пройдіть навчання, прочитавши питання та відповіді на цій сторінці;
4. Пройдіть тест перед виконанням кур’єрських доставок. Для успішного проходження, вам потрібно відповісти вірно мінімум на 90% запитань;
5. Загрузіть всі необхідні дані в додатку;
6. Після успішного проходження тесту і перевірки документів з Вами зв’яжуться для верифікації акаунта протягом 3 робочих днів.
7. Після успішної верифікації акаунта вам буде доступна ознайомча доставка. При проходження ознайомчої доставки, телефонувати і їхати нікуди не потрібно. Ознайомча доставка – це свого роду симуляція реальної доставки, вона створена для того, щоб остаточно підготувати вас до доставок.

Кур'єри iPOST (Айпостмени) доставляють документи, посилки, їжу з ресторанів, косметику, квіти, продукти та будь-який інший товар. Кур'єри виконують замовлення і доставляють за допомогою додатка iPOST WORK (Android, iOS).

Айпостмени намагаються брати замовлення, які точно встигнуть виконати в призначений замовником час.

Замовлення обов'язково повинні виконуватись від дверей до дверей.

Заробіток відображається в кожному замовленні в мобільному додатку iPOST WORK.

Ні, графік Ви самі будуєте, та працюєте, коли хочете. Але якщо Ви поставили в додаток статус «В роботі», необхідно бути на зв'язку Також оператор контакт-центру може запропонувати взяти замовлення в роботу, коли у вас стоїть статус «В роботі».

Умови:
- вік не менше 18 років;
- паспорт або ID карта громадянина Україна;
- вільне володіння українською;
- смартфон на базі Android версії не нижче 6.0 і / або iPhone (iOS 11.0) з підключеним мобільним інтернетом та камерою;
- охайний зовнішній вигляд, відсутність неприємного запаху;
- вміння ввічливо і доброзичливо спілкуватися з клієнтами;

У подробицях до замовлення, а також в інструкціях до замовлення (у підказках), при зміні статусів доставки, вказано з кого (відправника/отримувача) за що (за послугу доставки та/чи за товар) і скільки потрібно брати коштів. Уважно читайте інструкції!

Якщо Ви забудете взяти кошти з отримувача по завершенню замовлення – компанія iPOST не несе за це відповідальність. При виникнення запитань телефонуйте у контакт-центр iPOST або пишіть у Telegram контакт-центра по номеру +38 (073) 580 20 30.

Кошти на балансі (рахунку iPOST) кур'єра блокуються під час доставки для того, щоб забезпечити і гарантувати виконання доставки замовнику. Після того, як кур'єр прийняв замовлення в доставку, на його балансі блокується оголошена вартість замовлення та комісія системи. Після успішного виконання доставки зарезервована оголошена вартість буде розблокована.

У зареєстрованого кур'єра в додатку iPOST є свій рахунок (пункт меню «Мій рахунок»), в якому знаходяться інформація про його дохід за виконані доставки.

Вивід коштів відбувається раз на добу з понеділка по неділю. Заявки на вивід приймаються з 00:00 до 16:00.


Заявки на вивід, які будуть створені після 16:00 – будуть скасовані, та вам потрібно буде перестворити заявку наступного дня з 00:00 до 16:00.

Виведення коштів з рахунку iPOST кур'єра на банківську карту виконуються з комісією 3% від суми виводу (комісія за обробку платежу) або 3 грн (не враховуючи суму виводу), якщо Ви працюєте з нами як ФОП та виводите кошти на Ваш рахунок в банку.



Для виведення коштів Вам потрібно перейти у розділ «Мій рахунок» та обрати спосіб виведення коштів:


- на номер карти, якщо ви звичайний кур'єр;
- на рахунок банку, якщо ви кур'єр ФОП).



Важливо: мінімальна сума виводу становить 300 грн, максимальна сума виводу становить 4999 грн.

 


Можуть виникнути проблеми з переказом в одному з наступних випадків:

- картка не активна;
- заблокована картка;
- у вас карта підприємця;
- валютна картка;
- карта нерезидента;
- ПІБ має бути вказаний тієї людини, яка є власником вказаної у заявці карти.

У Вас є можливість співпрацювати з нами як ФОП.

Які переваги Ви отримаєте?
- Пріоритет на відображення замовлень - 10 секунд. Тобто ви будете бачити нові замовлення на 10 секунд раніше ніж кур'єри без ФОП;
- Після оформлення ФОП кур'єри, у яких менше 5 тисяч балів досвіду, отримають 1000 балів; кур'єрам з 5-15 тисяч балів буде піднято баловий баланс до 15000;
- Комісія на вивід коштів складатиме 3 грн замість 3%, і не буде залежати від суми виводу;
- Нараховується офіційний стаж, пенсія, легальний дохід;
- Лояльність від банків;

Умови співпраці як ФОП:
- Необхідно мати ФОП 3 групи. Податки в місяць: 5% від доходу + ЄСВ 1474 грн;
- Якщо Ви вже офіційно працевлаштовані, то в такому разі ЄСВ платити не потрібно;
- Ви можете вести ФОП самостійно або з нашою допомогою (вартість цієї послуги складатиме 1000 грн/місяць);
- Для початку співпраці з нами в якості ФОП потрібно виконати не менше 50 доставок, і мати рейтинг не менше 4,5.

Наші спеціалісти будуть завжди готові допомогти у вирішенні усіх питань.
Для отримання зворотнього зв'язку просимо заповнити цю онлайн-форму

З інструкцією по оформленню ФОП ви можете ознайомитись за посиланням: інструкція по оформленню ФОП.

Номер телефону, за яким Ви реєструвались в додатку iPOST WORK, можна змінити в розділі "Профіль", натиснувши на поточний номер.

1. Якщо замовник скасує замовлення до того, як ви заберете замовлення у відправника, тоді вам не буде оплачена вартість послуги доставки. Якщо ви прибули на Торгову Точку замовлення, то при скасуванні замовлення, вам потрібно звернутись в контакт-центр з проханням про компенсацію подачі.
2. Якщо замовник скасує замовлення після того, як ви заберете замовлення у відправника, але ще не встигнете дістатися до одержувача і відповідно не встановите статус доставки на «Очікую одержувача», тоді вам необхідно звернутись в контакт-центр для отримання детальних інструкцій.
3. Якщо ви пошкодили замовлення при доставці і з цієї причини одержувач відмовився від замовлення, тоді вам необхідно зателефонувати до контакт-центр і пояснити ситуацію. В цьому випадку заблокована на вашому рахунку iPOST оголошена вартість замовлення буде списана з вашого балансу. Якщо товар пошкоджений частково, можливо повернути товар попередньо зв’язавшись з контакт-центром і надавши фотографії товару.
4. Якщо отримувач відмовився забирати відправлення, вам необхідно зв’язатись з контакт-центром iPOST і пояснити ситуацію. По завершенню замовлення ви отримуєте свій дохід за доставку, який буде вказаний у додатку.
5. Якщо ви викупили товар по замовленню за свої кошти, а потім отримувач відмовився від нього, вам гарантовано повернення суми викупу. Для цього вам потрібно зв'язатися з контакт-центром iPOST та надати фото-підтвердження того, що ви зв'язувалися з отримувачем перед викупом.

Коли ви натискаєте на кнопку «Прийняти замовлення», воно потрапляє в чергу на 30 секунд. За цей час система обирає виконавця, виходячи від кількості поінтів, які є у кур'єра.

Що таке поінти?
Кожен з вас отримує 100 поінтів (за замовчуванням) під час подачі заявки на прийняття замовлення + різні бонусні поінти, які даються від пріоритетів, а саме:

термопакет iPOST: 1 поінт;
чохол: 4 поінти;
наліпка на авто: 6 поінтів;
термосумка iPOST: 6 поінтів;
ФОП: 9 поінтів.
(Всі поінти складаються між собою. Якщо у кур'єра, наприклад, є ФОП та сумка, то його бонусні поінти становитимуть 15 поінтів. У цьому випадку, при прийнятті замовлення разом у вас буде 115 поінтів).

Розрахунок поінтів
За кожні 200 метрів до точки A (відправника) віднімається 1 поінт. Якщо у кур'єра є інші замовлення водночас, які збігаються по часу з новим замовленням, система віднімає 10 поинтів. Це правило діє лише для турбо-доставок (за 30 — 120 хвилин). За слотові доставки поінти не знімаються.


Простими словами: як це виглядає на практиці Айпостмен має ФОП та термосумку, що дає йому 115 поінтів. У нього є два інших замовлення, які збігаються по часу з новим, тому система віднімає 10 поінтів. Відстань до точки A складає 800 метрів, що в сумі дає -4 поінти.

Підсумкова кількість поінтів: 115 — 10 — 4 = 101

Після 30 секунд система обирає Айпостмена з найвищою кількістю поінтів та призначає йому замовлення.

Спочатку повторно перевірте з клієнтом, чи не прийшов код в Viber (вкладка бізнес-чати), потім SMS повідомлення.

Якщо код не прийшов - вам потрібно написати в телеграм-чат iPOST за номером +380735802030 і пояснити, що ви виконували доставку, отримувачу в SMS чи в Viber не прийшов код підтвердження.

Якщо оголошена вартість замовлення менше ніж 1000 грн - код для такої доставки не потрібен. Ви повинні проставити останній статус, і замовлення буде закрите.

Бали досвіду – це система довіри кур’єра, компанією iPOST. Кур’єри з великою кількістю балів можуть брати замовлення з більш високим доходом.

Можливості збільшення балів досвіду:
• Перше поповнення вашого рахунку картою – 100 балів;
• Успішне виконання доставок (без запізнень) – 10 балів;
• 5 успішно виконаних доставок без запізнень за 24 години – 200 балів;
• 10 успішно виконаних доставок без запізнень за 24 години – 400 балів;
• Доставка термінового замовлення (30-120 хвилин) раніше терміну (за кожну хвилину раніше терміну) – 3 бали;
• Оцінка виконання замовлень у 4 зірки – 10 балів;
• Оцінка виконання замовлень у 5 зірок – 50 балів.

Перелік штрафів:
• Відміна замовлення, безпосередньо після початку забору 100% від доходу кур'єра;
• Скасування замовлення менше ніж за 2 години до початку забору 20% від доходу та 300 балів досвіду. (Див. пункт 5.1.1 публічної оферти)
• Запізнення кур'єра: за кожну хвилину запізнення знімається 5 бонусних балів (максимум до 500);
• Раннє прибуття до відправника/отримувача: за кожну хвилину знімається 5 бонусних балів (максимум до 200);
• 5 запізнень підряд в день – 500 балів;
• 10 запізнень підряд в день – 1000 балів;
• Оцінка клієнтом/отримувачем у 1 зірку – 150 балів;
• Оцінка клієнтом/отримувачем у 2 зірки – 100 балів;
• Оцінка клієнтом/отримувачем у 3 зірки - 50 балів.

Якщо ви забираєте запакований товар і опис товару на коробці співпадає з описом товару в замовлені, сфотографуйте коробку на статусі доставки «Очікуй відправника», як тільки отримаєте відправлення. Такі ж фотографії потрібно зробити на статусі доставки «Очікую отримувача» перед тим, як віддаєте товар отримувачу.

Для того, щоб зробити фотографії потрібно зробити наступне:

Как сделать фото отправления в приложении

Рейтинг кур’єра створюється на основі оцінок клієнтів і отримувачі, котрим ви доставляєте замовлення. Кур’єри з поганим рейтингом можуть бути заблоковані, як від окремих клієнтів, так і повністю в системі iPOST.

- Охайний зовнішній вигляд;
- Ввічливість;
- Розраховувати час доставки перед прийняттям замовлення в роботу;
- Показувати додаток з Вашим профілем відправнику та отримувачу перед тим, як забирати та віддавати товар відповідно.
- Категорично не рекомендується приймати замовлення з розрядженою батареєю. При можливості мати додаткову батарею (Power Bank).
- Мати з собою документ що засвідчує особу (паспорт, посвідчення водія). Документ може знадобитися в місцях, де є пропускна система.
- Вчасно проставляти статуси доставки;
- Завжди тримати включеною гео-локацію;
- Завжди перед тим, як забирати замовлення у відправника, зв'язатись з отримувачем для уточнення актуальності даного замовлення, якщо зворотнього не бажає замовник або відправник;
- Завжди мати розмінні гроші;
- Спілкування з клієнтами виключно українською мовою (якщо клієнт не попросить перейти на іншу).

- Сперечатися
- Грубити
- Вимагати готівку, коли про це не сказано в замовленні або в інструкціях. А також вимагати або називати суми вартості доставки більше, ніж це зазначено в деталях прийнятого замовлення.
- Розкривати замовлення, якщо воно запаковане, а також, якщо замовлення опломбовано заводськими пломбами
- Використовувати нецензурну лексику
- Виконувати доставки в стані алкогольного сп'яніння
- Переносити час доставки на свій розсуд;
- Забирати або доставляти замовлення раніше вказаного часу доставки;
- Зв’язуватись з клієнтом після завершення замовлення;
- Доставляти алкогольні напої та тютюнові вироби неповнолітнім.

Якщо ви не бажаєте чи не можете в даний час працювати, пересуньте повзунок у додатку – «Не в роботі». Якщо ви готові працювати і переглядати «Доступні доставки», отримувати повідомлення про замовлення, які поряд з вами, пересуньте повзунок у додатку – «В роботі». Коли повзунок находиться в режимі не в роботі, батарея телефона розряджається повільніше. Якщо повзунок в режимі – «В роботі», до вас в любий момент можете перетелефонувати контакт-центр і запропонувати замовлення на доставку, якщо відправник находиться поряд з вами.

Якщо відправник/отримувач не виходить за замовлення більше ніж 10 хвилин, з моменту коли ви змінили статус на “Очікую відправника/отримувача” вам потрібно написати в телеграм-чат iPOST за номером +380735802030, повідомити про це, і чекати подальших інструкцій.

- Викуп:

В замовленні з викупом вам потрібно за свої кошти викупити відправлення і доставити отримувачу. Перед тим, як викупляти товар, обов’язково потрібно зв’язатись з отримувачем, щоб він підтвердив актуальність замовлення.
Отримувач розрахується з вами за це відправлення готівкою або вони будуть нараховані на ваш баланс iPOST по завершенню замовлення. У випадку, коли отримувач відмовився від замовлення, вам потрібно зв’язатись з контакт-центром, повідомити про це і очікувати подальших інструкцій.
Замовлення з викупом дуже популярні в нашому сервісі. Вам не варто переживати за втрату власних коштів, оскільки з усіма клієнтами досягнуті домовленості про повернення коштів в разі відміни замовлення.
Ми рекомендуємо вам мати при собі “оборотні” кошти для того, щоб викупляти замовлення. Це дасть вам можливість брати більше замовлень, тим самим збільшивши ваш дохід!
Перед тим, як викупляти замовлення, обов’язково потрібно зв’язуватись з отримувачем, щоб він підтвердив актуальність замовлення. Це гарантує вам повернення коштів за викуплений товар!


- Зворотна доставка:

В цьому випадку відправнику потрібно повернути якесь легке відправлення. Наприклад, підписаний отримувачем документ і/або кошти за товар.


- Послідовна доставка:

Послідовна доставка – доставка з одним відправником і декількома отримувачами (до 20).
Важливо! Потрібно вводити код підтвердження для кожного отримувача окремо!

1. Кошти нараховуються на ваш баланс iPOST по завершенню замовлення;
2. Готівкою відправником
3. Готівкою отримувачем

Вся інформація стосовно оплати вказана в описі замовлення!

Вчасно проставляйте статуси доставки, оскільки кожен статус прив’язаний до геолокації. Наприклад, якщо відповідний статус не відповідає дійсності і проставлений далеко від відповідної точки, то замовлення буде потрапляти на модерацію і можливість брати замовлення у вас буде відсутня.

Існує кілька видів блокування.

1. Блокування (обмеження) від виконання замовлень конкретного замовника;
Клієнт може попросити усунути окремих кур'єрів від своїх замовлень за порушення правил роботи з їхніми замовленнями. Інструкція (якщо вона є) по роботі з окремими клієнтами ви можете побачити в самому замовленні, коли відкриєте його.;

2. Блокування в системі (блокування облікового запису) слід за:
- порушення правил зазначених у публічній оферті;
- поганий рейтинг;
- систематичні порушення правил доставки;
- шахрайство;
- систематичні запізнення по замовленням;
- невиконання мінімального плану по доставкам (див. у розділі "Програма підтримання активності").


3. В разі трикратного ігнорування звернення про необхідність надати оновлені дані (фото на аватар, фото оновленого дійсного паспорта, фото паспорта з вклеєною за віком фотографією тощо) в зазначений термін - обліковий запис буде заблоковано до надання необхідних даних.

4. Обов'язкове оновлення статусів кожного замовлення.
Апойстмени повинні завжди оновлювати статуси доставки на кожному етапі.
Невиконання цієї вимоги тягне за собою тимчасове блокування вашого акаунту від 1 до 3 днів. Рішення щодо тривалості блокування прийматиме адміністрація iPOST, з огляду на те, наскільки якісно Айпостмен виконує роботу в цілому.
Крім того, при скарзі від партнера про несвоєчасне проставлення штрафу з вашого балансу буде знято 100 балів досвіду за кожним із таких випадків.

Наразі в нас діє наступна система по запізненням: за кожну хвилину запізнення (починаючи з 15 хв) дохід за доставку зменшується на 0,33%.
Також діє система блокування кур'єрів за систематичні запізнення по замовленням:


- при запізненні більш ніж 10% доставок на тиждень. (Наприклад, при доставці 100 замовлень на тиждень запізнення допускається максимум у 10 випадках). Запізнення до 30 хв з моменту закінчення часу доставки вважається за 1 доставку, а запізнення понад 30 хв – за 2 доставки;
- перше блокування Вашого облікового запису буде на 24 години;
- наступне невиконання норми призведе до блокування на 72 години;
- у разі перевищення норми втретє за місяць акаунт буде заблоковано до кінця місяця. З 1-го числа наступного місяця блокування буде автоматично знято;
- запізнення вважаються за період із понеділка по неділю. Підрахунок ведеться щотижня.
- також діє система посиленого контролю за запізненнями: якщо кур’єр був заблокований двічі за місяць, то надалі буде застосовано статус посиленого контролю - перше відсторонення буде вже на 72 години;
- щоб позбутися статусу посиленого контролю, потрібно не підпадати під блокування до кінця місяця впродовж 3-х місяців.

За умови якщо:

- повітряна тривога (за умови скрін-підтвердження з додатка «Тривога!»);
- відправник/одержувач не виходить на зв'язок;
- сталася нестандартна ситуація у процесі доставки, що свідчить про запізнення не з вини кур'єра.

Зверніть увагу, що всі запити на зняття штрафу перевіряються на справжність. Якщо кур'єр вказав недостовірну інформацію, його буде заблоковано терміном від 7 днів.

У нас діє мінімальний план по виконанню доставок.
По даній програмі кур'єру потрібно виконувати хоча б 1 доставку в місяць.
Не виконуючи мінімальний план, система буде блокувати акаунти кур'єрів автоматично.
Для того, щоб заблокованому кур'єру поновити роботу акаунту потрібно написати на пошту support@ipost.ua із проханням про розблокування.
Також хочемо звернути вашу увагу, що кур'єри, які вдруге просять разблокувати акаунт, не виконавши мінімальний план, разблоковані вже не будуть.
Блокування буде відбуватися на початку кожного місяця.

В нашій системі працює програма по пріоритетам на відображення замовлень. Якщо у Вашому акаунті кур'єра підключено пріоритет, Ви будете бачити нові замовлення в додатку раніше за інших.

Для детальної інформації щодо отримання пріоритету звертайтесь в Telegram контакт-центру по номеру +38 (073) 580 20 30.
Нижче наведена таблиця, в якій Ви можете переглянути, яка кількість секунд пріоритету надається за оформлення ФОП, атрибутику iPOST, та як вони можуть взаємодіяти між собою:

Таблиця пріорітетів

Умови Відсутня атрибутика iPOST Термопакет iPOST Чохол iPOST на термосумку Термосумка iPOST
Якщо не ФОП 0 5 8 12
Якщо ФОП iPOST 10 15 18 22

1. Слідкувати в додатку iPOST WORK за розділом новини (дзвіночок в правому верхньому кутку);

2. Інстаграм-акаунт:
https://www.instagram.com/ipost.work/;

3.Телеграм-чат:
Вам потрібно написати нам на телеграм-чат за номером +380735802030 і ми добавимо вас в чат вашого міста.

4. Телеграм-канал:
Телеграм-канал для кур'єрів;

Акаунт можливо видалити, зайшовши в додатку в розділ "Профіль" та натиснувши відповідну кнопку. Для цього у Вас не повинно бути активних доставок, а Ваш грошовий баланс повинен бути нульовим.

ФАЙЛИ COOKIES

Продовжуючи використовувати сайт ipost.ua, ви погоджуєтесь на використання файлів cookies.