ПУБЛІЧНА ОФЕРТА

(ДОГОВІР)

ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ ПЛАТФОРМОЮ «АЙПОСТ»

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)

м. Київ

Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «АЙПОСТ ПРОГРЕС» (далі – Платформа «Айпост»), пропонує укласти будь –якій фізичній особі (далі – Користувач), яка відповідає та діє на підставі норм чинного законодавства України та бажає отримати послуги «Платформи «Айпост», спільно іменовані як (Сторони), а кожна окремо як (Сторона), Публічний Договір про надання послуг (далі – Договір) про наступне:

  1. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ

1.1. Акаунт – обліковий запис Користувачів Платформи «Айпост» (як Замовника, так і Кур’єра), що створюється в момент реєстрації у Платформі «Айпост», що дозволяє Платформі «Айпост» ідентифікувати (авторизувати) кожного Користувача за допомогою унікального логіна та пароля. Логін та пароль для доступу до Акаунту визначається користувачем самостійно під час реєстрації у Платформі «Айпост» і можуть бути змінені ним у порядку, описаному на веб – сайті у розділі FAQ.

1.2. FAQ – розділ на веб – сайтах www.ipost.ua та www.ipost.work за посиланням https://ipost.ua/help-customers.html або у мобільному додатку «iPOST WORK» для вивчення інформації щодо функціонування Платформи «Айпост».

1.3. Веб – сайт – сукупність розміщених у мережі Інтернет веб-сторінок, об’єднаних єдиною темою, дизайном та єдиним адресним простором домену.

1.4. Відправлення – відправлення, документи або інше майно (речі) визначені Замовником при Замовленні Послуги. Цим договором та Правилами можуть бути встановлені обмеження щодо Відправлень.

1.5. Внутрішній рахунок «Айпост» – інструмент для проведення розрахунків, який відображає кількість розрахункових одиниць, придбаних Користувачем на суму грошових коштів, які він придбав за допомогою платіжних Систем на свій внутрішній баланс у Платформі «Айпост».

1.6. Користувач – будь-яка особа, що використовує Платформу (курʼєр, замовник).

1.7. Кур’єр – повністю дієздатна фізична особа, що досягла віку (18+) і має паспорт, а також діє виключно від свого імені і в своїх інтересах, що прийняла публічну оферту і бажає особисто надати Замовнику (невизначеному колу осіб, зареєстрованих у Платформі «Айпост» у якості Замовника) Послуги доставки Відправлень.

1.8. Сторони – Спільна назва ТОВ «АЙПОСТ ПРОГРЕС» та курʼєра, який прийняв пропозицію укласти Публічний Договір.

1.9. Кур’єрська доставка відправлень, Послуги доставки Відправлень, Послуги доставки – послуги, що надають на платній основі належним чином зареєстровані у Платформі Кур’єри, належним чином зареєстрованим у Платформі Замовникам.

1.10. Правила – сукупність обов’язкових для Користувачів умов і правил користування ресурсами Платформи «Айпост».

1.11. Особистий кабінет – частина Інтернет-сайту, що дозволяє Користувачам керувати своїм обліковим записом, зокрема, розміщувати, змінювати або видаляти особисті дані та іншу інформацію, що була вказана при реєстрації, отримувати інформацію про внутрішній розрахунковий рахунок у Платформі «Айпост».

1.12. Курєрська Платформа «Айпост», Платформа «Айпост», Платформа – сукупність інтегрованих програмно-апаратних засобів, технологічних систем і програмного забезпечення, що належить ТОВ «АЙПОСТ ПРОГРЕС» і містить необхідні функціональні підсистеми, що забезпечують Акцепт Оферти та взаємодію Сторін при наданні послуг. В Договорі використовуються рівнозначні терміни: Платформа «Айпост», Платформа.

1.13. Мобільний додаток « iPOST WORK» – програмне забезпечення, яке призначається для виконання замовлень з доставки відправлень, яке можна завідправленняити на смартфон, планшет або інший мобільний пристрій на базі «Android» або «iOS» в сервісах GooglePlay та App Store безкоштовно, якщо у Користувача пристрій на базі «Android» версії від 6.0 або «iOS» версії від 11.0.

1.14. Забезпечення грошових коштів – сума грошових коштів Кур’єра у розмірі:

  • оголошеної вартості відправлення, вказаної Користувачем у Замовленні;
  • вартості послуги;

Яка з метою забезпечення належного виконання Кур’єром Послуг доставки Відправлень блокується Платформою «Айпост» – шляхом блокування грошових коштів на внутрішньому рахунку «Айпост» Кур’єра.

1.15. Оголошена вартість – вартість відправлення, заявлена Користувачем в Замовленні.

1.16. Платіжні системи – Товариство з обмеженою відповідальністю Фінансова компанія «ВЕЙ ФОР ПЕЙ» (далі – WayForPay), яка діє на підставі Ліцензії НБУ на переказ коштів у національній валюті без відкриття рахунку № 35 від 31.12.2015, і керується Законом України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», Постановою Правління Національного Банку України № 42 від 12.02.2013 та є платіжним шлюзом між Платформою «Айпост» і Користувачами (Замовником/ Кур’єром) для поповнення та виведення грошових коштів з/на Внутрішній рахунок «Айпост» Користувача.

1.17. Усі терміни вживаються виключно для зручності і не вливають на тлумачення умов цієї Угоди.

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

2.1. Цей документ є публічною пропозицією (офертою), у розумінні ст. 641, 644 Цивільного кодексу України, укласти Публічний Договір на умовах, що встановлені Платформою «Айпост» та застосовується до будь –якої фізичної особи, яка виявила бажання стати Користувачем Платформи «Айпост», а саме мобільного додатку «iPOST WORK» шляхом приєднання до умов Публічного Договору в розумінні ст. 634 Цивільного кодексу України і вважається укладений у випадках використання ресурсів Платформи «Айпост» (акцепту).

2.2. Моментом укладання запропонованого Договору та акцептом даної публічної оферти Користувачем вважається реєстрація в мобільному додатку «iPOST WORK» шляхом введення в поле реєстрації відповідного, унікального коду підтвердження із комбінації 6 (шести) чисел, автоматично створеного та надісланого під назвою «iPOST» у вигляді SMS повідомлення на вказаний при реєстрації Користувачем власний мобільний номер телефона.

2.3. Місцем укладання Публічного Договору Сторони визнають місцезнаходження Платформи «Айпост».

2.4. З моменту здійснення акцепту Користувач вважається ознайомленим і таким, що прийняв та дає свою повну, безумовну і безвідкличну згоду на дотримання всіх умов даного Договору та додатків до нього, а також дає свою згоду, що перед використанням Платформи «Айпост» зобов’язується уважно ознайомитись з розділом FAQ «Кур’єрам» на веб – сайті www.ipost.ua або www.ipost.work за посиланням https://ipost.ua/helpcouriers.html і дотримуватись правил (Додаток до цього договору) використання Кур’єрської Платформи «Айпост», які є невід’ємною частиною даного Договору.

2.4.1. Користувач підтверджує, що ознайомився з Положенням про конфіденційність, що розміщуються на веб – сайті www.ipost.ua та в Мобільних додатках «iPOST WORK», та надає свою повну, безумовну і безвідкличну згоду з їх умовами.

У разі відмови Користувача від дотримання даного Положення, він зобов’язаний припинити використання Платформи «Айпост».

2.5. Умови даного Договору поширюються на всіх Користувачів Платформи «Айпост», які зареєстровані у мобільному додатку «iPOST WORK» в якості Кур’єра, що мають обліковий запис, будь – якого з доступних видів. Під обліковим записом розуміється сукупність інформації про Користувача та даних авторизації (логін, пароль).

2.6. Умови даного Договору встановлюються однаковими для всіх Користувачів, крім тих, кому за законом надані відповідні пільги.

2.7. Користувач не має права використовувати Платформу «Айпост» і не може прийняти умови даного Договору, якщо він не досяг встановленого законом віку, коли він має право укладати такі угоди.

2.8. Договір з урахуванням всіх змін та доповнень, розміщується до загального відома на веб – сайтах www.ipost.work та www.ipost.ua, а також у мобільному додатку «iPOST WORK». Користувач цим надає свою згоду на внесення змін до Договору, або Правил використання Платформи «Айпост» без отримання будь-якого спеціального підтвердження.

2.9. Платформа «Айпост» може вносити поправки, доповнювати або будь-яким іншим чином вносити зміни до цього Договору та правил використання в односторонньому порядку без попереднього повідомлення Користувача шляхом розміщення таких змін на веб –сайтах www.ipost.work, www.ipost.ua або у мобільному додатку «iPOST WORK».

2.9.1. У разі незгоди Користувача зі змінами, внесеними до Договору, він зобов’язаний розірвати Договір у термін 7 (сім) календарних днів з моменту, коли він дізнався чи міг дізнатися про такі зміни шляхом направлення на електронну скриньку (email) за адресою: info@ipost.ua відповідного повідомлення. Не розірвання Договору та продовження користування Послугами Платформи «Айпост» свідчить про згоду Користувача з внесеними до Договору змінами.

2.9.2. Даний Договір не може бути розірваний Користувачем у разі невиконання ним своїх зобов’язань за цим Договором та діє до повного їх виконання.

2.10. Цей документ є обов’язковим для виконання Сторонами Договору, як для Платформи «Айпост» так і для Користувача.

2.11. В разі незгоди з будь-яким пунктом даного Договору Платформа «Айпост» пропонує відмовитися від будь-яких дій, необхідних для акцепту даної Оферти.

  1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

3.1. Платформа «Айпост» надає Користувачу послуги з надання у користування ресурсів Платформи, а Користувач приймає їх відповідно до умов та правил цього Договору.

3.2. В рамках цього Договору Платформа «Айпост» надає Користувачу наступні послуги:

3.2.1. Доступ до особистого кабінету в мобільному додатку «iPOST WORK» та ресурсів Платформи «Айпост».

3.2.2. Використання ресурсів Платформи «Айпост» для пошуку Замовлень на доставку Відправлень.

3.2.3. Автоматичний пошук Замовників Послуг доставки Відправлень та укладання між ними електронної угоди за допомогою мобільного додатку «iPOST WORK» відповідно до встановлених Платформою тарифів.

3.2.4. Забезпечення збереження грошових коштів на момент здійснення доставки відправлення.

3.2.5. Інформаційну підтримку на момент здійснення доставки.

3.2.6. Заходи щодо урегулювання спірних ситуацій з Користувачами.

3.2.7. В залежності від типу доставки забезпечення гарантії повернення грошових коштів у розмірі оголошеної вартості відправлення, шляхом автоматичного перерахування розрахункових коштів на внутрішній рахунок Користувача, у разі виявлення порушення правил користування Платформи.

3.2.8. Контактну інформацію для взаємодії з Користувачами (Зареєстрованими Замовниками послуг доставки відправлень) на момент виконання доставки відправлення за допомогою ресурсів Платформи «Айпост».

3.2.9. Заходи по забезпеченню взаєморозрахунків між Користувачами через Внутрішній рахунок «Айпост» за допомогою платіжної системи.

3.3.0. Внутрішній Рахунок «Айпост» в особистому кабінеті.

3.3.1. Користувач усвідомлює та дає свою згоду, що для функціонування Платформи «Айпост» є необхідним залучення послуг платіжних систем та включаючи, але не обмежуючись:

  • ТОВ ФК «ВЕЙ ФОР ПЕЙ»;
  • Операторів зв’язку;
  • Додатку «Google Карти»;
  • Страхових та банківських структур, тощо.

3.3.2. Товариство з обмеженою відповідальністю Фінансова компанія «ВЕЙ ФОР ПЕЙ» є платіжним шлюзом між Платформою «Айпост» і Користувачами для поповнення, проведення розрахунків та виведення грошових коштів.

3.3.3. З моменту прийняття цього Договору Користувач вважається ознайомлений та дає свою згоду з правилами надання послуг, яке знаходиться на веб – сайті за посиланням https://wayforpay.com/uk та проведення всіх фінансових розрахунків на умовах та з допомогою платіжної системи «WayForPay».

3.4. Платформа «Айпост» надає Платформу, а також необхідні технології, щоб Користувачі могли обмінюватися інформацією онлайн і замовляти/надавати Послуги доставки Відправлень.

3.4.1. Відповідальність Платформи «Айпост» обмежена тим, що вона:

а) Забезпечує доступність Платформи «Айпост», веб – сайту та мобільного додатку;

б) Здійснює заходи забезпечення для кожного з Користувачів в рамках правил користування Платформи.

3.4.2. Контроль, Списання та зарахування розрахункових коштів Платформою «Айпост» між Користувачами проводяться виключно через Внутрішні рахунки «Айпост».

  1. РЕЄСТРАЦІЯ КОРИСТУВАЧА

4.1. Для використання ресурсів Платформи «Айпост» Користувач повинен Зареєструватися і створити Акаунт у Платформі «Айпост».

4.1.1. Користувач при реєстрації в реєстраційній формі зобов’язаний надати повну і достовірну інформацію про себе та відновлювати її з метою забезпечення актуальності даних про Користувача.

4.1.2. Користувач зобов’язується не вводити в оману Платформу «Айпост» та інших Користувачів і не розміщувати недостовірні дані, а саме: Фото, фото з паспортом, Паспортні дані (дані ID картки), номер телефону, електронну скриньку, Прізвище та Ім’я, будь – яких третіх осіб. У зв’язку з неправильним зазначенням таких даних, Платформа «Айпост» має право блокувати акаунт Користувача.

4.1.3. У разі, якщо дії Користувача можуть привести до порушення будь-яких норм і правил чинного законодавства, прав людини, а також можливості виникнення претензій до Платформи «Айпост» або залучення Платформи «Айпост» до відповідальності за дії такого Користувача, Платформа «Айпост» має право негайно заблокувати дії Користувача, а також призупинити або анулювати дію облікового запису (реєстрацію) Користувача без попереднього повідомлення або отримання будь-якої згоди з боку Користувача.

4.1.4. Крім випадків, прямо передбачених цим Договором, Платформа «Айпост» зобов’язується приймати всі необхідні заходи, передбачені чинним законодавством України та вимогами розумності і сумлінності для захисту персональних даних, які передаються Платформі «Айпост» при реєстрації Користувача в мобільному додатку «iPOST WORK».

4.1.5. З моменту реєстрації в мобільному додатку Користувач дає згоду на використання Платформи «Айпост» своїх персональних даних, вказаних для реєстрації, для їх обробки (систематизації, накопичення, зберігання, уточнення, використання, знищення) в цілях забезпечення роботи Платформи «Айпост».

4.1.6. Платформа «Айпост» має право видалити обліковий запис Користувача в разі його невикористання Користувачем протягом 6 календарних місяців.

4.1.7. У разі отримання доступу третьою особою до облікового запису Користувача Користувач зобов’язаний негайно повідомити в будь – який спосіб Платформу «Айпост» для прийняття відповідних заходів за умови, що Користувач може підтвердити правомірність приналежності облікового запису конкретному такому Користувачеві.

4.1.8. Користувач самостійно забезпечує збереження інформації про свої паролі та іншої конфіденційної інформації. Платформа «Айпост» не несе відповідальності за наслідки втрати Користувачем конфіденційної інформації про його особисті дані (логін і пароль). Дане положення поширюється як на передачу Користувачем інформації про особисті дані третім особам добровільно, так і на втрату Користувачем конфіденційної інформації про особисті дані поза його волею.

  1. ВИНАГОРОДА ПЛАТФОРМИ «АЙПОСТ» ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

5.1. Винагорода (комісія) Платформи «Айпост» залежить від типа замовлення, та договірних відносин замовника з платформою «Айпост» або інших обставин. У відсотковому значенні винагорода (комісія) «Айпост» может складати від 10 до 40 відсотків від вартості розміщеного в електронній формі Замовлення на доставку відправлення в платформі «Айпост».

5.1.1. У випадку коли Користувач, користуючись ресурсами Платформи «Айпост», знайшов та прийняв замовлення на надання послуги кур’єрської доставки та відмовився від неї, з нього утримується винагорода (комісія), яка зазначена на сайті https://ipost.ua/help-couriers.html або у мобільному додатку «iPOST WORK» в розділі “Питання та відповіді”, підрозділ “Що таке бали досвіду? Як я можу їх заробити? У яких випадках бали досвіду можуть бути списані?”.

5.2. Винагорода утримується автоматично в момент укладання угоди в електронній формі між Користувачами Платформи «Айпост».

5.3. Винагорода на користь Платформи «Айпост» вираховується з Внутрішнього рахунку «Айпост» Користувача мобільного додатку «iPOST WORK».

  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ПЛАТФОРМИ «АЙПОСТ»

6.1. Платформа «Айпост» має право:

6.2. У будь-який час вносити зміни до цього Договору та Правил користування Платформою та додатків до них. Користувач вважається належним чином повідомленим про такі зміни з дати публікації на веб – сайтах www.ipost.work, www.ipost.ua або у мобільному додатку «iPOST WORK» їх оновленої редакції.

6.3. У разі порушення умов цього Договору та Правил користування та їх додатків, призупинити виконання зобов’язання щодо Користувача, який здійснив порушення.

6.4. На свій власний розсуд змінювати, зупинити, обмежити, видалити або заблокувати доступ Користувача до Платформи «Айпост» в будь – який час та з будь – якої причини.

6.5. Без додаткового повідомлення призупинити роботу Платформи для проведення профілактичних робіт.

6.6. Запровадити будь – які обмеження у використанні ресурсів Платформи.

6.7. Розміщувати рекламну та/або іншу інформацію в будь –якому розділі веб – сайту www.ipost.work, www.ipost.ua та у мобільному додатку «iPOST WORK» без згоди Користувача.

6.8. Здійснювати розсилання Користувачам повідомлення, в тому числі електронні повідомлення на електронну пошту або СМС повідомлення на номера мобільних телефонів Користувача та інших месенджерах, які містять організаційно-технічну, інформаційну чи іншу інформацію про можливості Платформи.

6.9. У разі, якщо Користувач не використовує свій Акаунт протягом 6 (шести) місяців поспіль, без додаткового повідомлення видалити його Акаунт.

6.10. Блокувати розрахункові кошти Користувача на Внутрішньому рахунку «Айпост» на момент виконання доставки відправлення.

6.10.1. Платформа «Айпост» здійснює заходи передбачені п.п. 6.10. в цілях забезпечення виконання всіма Користувачами своїх обов’язків, які в них виникають в рамках Платформи «Айпост».

6.11. Застосовувати санкції до Користувача у вигляді штрафу, у разі порушення умов цього Договору та правил користування Платформою «Айпост», який встановлено в додатках до цього Договору.

6.11.1. У будь –який час встановлювати, змінювати розмір штрафу, який вказаний в додатках до цього Договору та в мобільному додатку «iPOST WORK».

6.12. У будь-який час самостійно встановлювати та змінювати тарифи на доставку відправлень в Платформі «Айпост», які знаходяться за посиланням: https://ipost.ua/rates.html.

6.12. У будь-який час змінювати розмір Винагороди «Айпост» повідомивши про такі зміни на веб – сайтах www.ipost.ua, www.ipost.work, мобільному додатку «iPOST WORK». Якщо Користувач продовжує користуватися послугами Платформи «Айпост» після введення таких змін, вважається, що Користувач погоджується та приймає такі зміни.

6.13. Платформа «Айпост» зобов’язується не використовувати особисті дані Користувача, отримані при реєстрації в Платформі в будь – яких корисливих цілях та гарантує їх не розголошення, за виключенням випадків, коли розкриття такої інформації є обов’язком перед законодавством України або невиконання своїх зобов’язань за цим Договором або Правил користування Платформи.

6.14. Платформа «Айпост» зобов’язується надавати Користувачу можливість отримати консультаційну та технічну підтримку, як по телефону так/або по електронній пошті вказаних при реєстрації Користувача Платформи.

  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ КОРИСТУВАЧА

7.1. У процесі використання Ресурсів Платформи «Айпост» Користувач має право:

7.1.1. Безкоштовно встановлювати на свій мобільний пристрій (смартфон, планшет та інш.) Додаток «iPOST WORK» та оновлювати його.

7.1.2. У разі виникнення збою в роботі Платформи користуватися технічною допомогою Платформи «Айпост», звертаючись до служби Технічної підтримки за адресою електронної пошти: support@ipost.ua та контакт центру «Айпост».

7.1.3. У разі виникнення суперечок з іншими Користувачами звертатися до контакт центру з вирішення конфліктів. При цьому Користувач погоджується, що Рішення контакт центру, прийняті в рамках Правил користування Ресурсами Платформи «Айпост», є остаточними і оскарженню не підлягають.

7.1.4. Звертатися до Платформи «Айпост» з зауваженнями щодо роботи та функціонування Платформи шляхом письмового звернення на електронну скриньку за адресою info@ipost.ua з вмотивованим описанням проблеми.

7.1.5. Звертатись з проханням про поновлення в Платформі у випадках блокування або видалення акаунту, з аргументованим поясненням причини до контакт – центру або зверненням на електронну скриньку за адресою info@ipost.ua з вмотивованим описанням причини.

7.2. У процесі використання Ресурсів Платформи «Айпост» Користувач зобов’язаний:

7.2.1. Діяти згідно умов, правил та додатків до цього Договору.

7.2.2. Не передавати свій акаунт у користування третім особам.

7.2.3. Регулярно та самостійно, але не менш ніж один раз на місяць, ознайомлюватись на веб – сайті www.ipost.ua, www.ipost.work з інформацією. Якщо Користувач продовжує використання Платформи «Айпост» після повідомлення на веб – сайті www.ipost.ua про зміни, вважається, що Користувач погоджується з такими змінами.

7.2.4. У разі необхідності зміни реквізитів, облікових (реєстраційних), або інших даних та відомостей, які Користувач вважає за необхідне або зобов’язаний розкрити на виконання цього Договору, Користувач зобов’язується негайно внести оновлені відомості до свого Акаунту.

7.2.5. Забезпечити на Внутрішньому рахунку «Айпост» наявність розрахункових коштів, для оплати послуг Платформи «Айпост».

7.2.6. Дотримуватись правил користування Платформою «Айпост», які є невід’ємною частиною цього Договору.

7.2.7. У разі припинення та небажання продовжувати використання Платформи «Айпост вивести грошові кошти з Внутрішнього рахунка «Айпост» та повідомити про свій намір шляхом направлення письмового повідомлення на електронну адресу: info@ipost.ua або в контакт центр за номерами телефона, які вказані на веб – сайті www.ipost.ua або мобільному додатку «iPOST WORK».

7.2.8. Ознайомитись с процесом використання та функціоналом Платформи «Айпост» на веб – сайті www.ipost.ua, www.ipost.work або мобільному додатку «iPOST WORK» у розділі FAQ за посиланням https://ipost.ua/help-couriers.html.

7.2.9. Ознайомитись та прийняти Положення про Конфіденційність на веб – сайті www.ipost.ua або/та у мобільному додатку «iPOST WORK» у разі використання Платформи.

7.2.10. Діяти таким чином, щоб підвищувати власний авторитет та авторитет Платформи. При цьому не вчиняти дій внаслідок яких завдається шкода власній діловій репутації та репутації Платформи. До таких дій відносяться, вчинення правопорушень, під час виконання замовлень з’являтися у публічних місцях та надавати послуги у вигляді, що принижує людську гідність, нецензурно висловлюватися, надавати публічно оцінку діям Платформи у явно негативному тоні, в тому числі на будь-яких ресурсах у мережі інтернет, тощо.

7.3. Кур’єру забороняється приймати до виконання замовлення у яких він сам особисто є Відправником відправлення або його Отримувачем. У випадку порушення цієї заборони, Платформа «Айпост» має право на свій розсуд або відключити Кур’єра від користування Платформою, або анулювати суму винагороди такого Кур’єра за доставку такого відправлення

  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

8.1. Сторони несуть відповідальність відповідно до законодавства України, умов цього договору та додатків до нього. Відповідальність Сторін обмежена сумою документально підтвердженого реального збитку, якого зазнала потерпіла Сторона внаслідок порушення умов цього Договору та додатків до нього, які є невід’ємною його частиною .

8.2. Сторони звільняються від відповідальності за цим Договором частково або повністю у разі настання обставин непереборної сили, які є такими відповідно до статті 617 Цивільного кодексу України.

8.3. Сторона, що посилається на обставини непереборної сили, повинна негайно після виникнення таких обставин сповістити іншу Сторону про їх початок, вказавши характер обставин, імовірну тривалість їх дії та міру, в якій вони завадили виконанню такою Стороною зобов’язань за даним Договором.

8.4. У разі порушення п.8.1. винна Сторона не має права посилатися на форс-мажорні обставини як на підставу звільнення від відповідальності.

8.5. Сторони керуються законодавством України, Правилами встановленими третіми особами, залученими до процесу проведення взаємних розрахунків між користувачами, Правилами користування Платформи «Айпост», а також правилами та рекомендаціями, розміщеними на сайтах www.ipost.ua, www.ipost.work, незалежно від фактичного місця розташування однієї зі Сторін.

8.6. Платформа «Айпост» не несе відповідальності за дії або бездіяльність третіх осіб.

8.7. Всі домовленості між Користувачами (Замовниками та Курьєрами) укладаються через Платформу «Айпост» за двосторонньою згодою. Платформа «Айпост» не несе відповідальності за домовленості Користувачів, за межами Платформи. А являє собою комунікативну Платформу для взаємодії Користувачів шляхом оформлення замовлень на доставку через Платформу «Айпост».

8.8. Платформа «Айпост» не гарантує постійний або безумовний доступ до наданих Платформою та Мобільним додатком ресурсів. Функціонування Платформи та Мобільного додатку може порушуватися діями непереборних сил та інших факторів, запобігання або подолання яких виходить за межі можливостей Платформи.

8.9. Платформа «Айпост» не несе відповідальності за будь-яку шкоду життю та здоров’ю, будь-які прямі та/або непрямі збитки, матеріальну та/або нематеріальну шкоду, зобов’язання чи втрати, понесені в результаті використання або невикористання Користувачем інформації, розміщеної на веб – сайті Платформи та Мобільного додатку, а також при використанні ресурсів Платформи, та які можуть бути викликані неповним або несвоєчасним наданням інформаційних послуг Платформи та Мобільного додатку; відсутністю можливості отримати доступ до послуг або використовувати їх; ненаданням чи неналежним наданням послуг Користувачам будь-якими третіми особами; будь-якими діями чи бездіяльністю таких третіх осіб; наявністю чи відсутністю будь-яких повноважень, дозволів, ліцензій, погоджень третіх осіб, наявністю чи відсутністю у таких осіб спеціального правового статусу тощо; несанкціонованим розповсюдженням, зміною або знищенням інформації Користувачів внаслідок будь-якого використання веб – сайту та Мобільного додатку.

8.10. Відповідальність за дії/бездіяльність платіжної системи Платформа «Айпост» не несе.

  1. ФОРС-МАЖОР

9.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов’язань за цим договором, якщо це невиконання стало наслідком дії обставин непереборної сили (форс- мажорних обставин), що виникли після укладення цього договору і унеможливили виконання зобов’язань відповідно до умов цього договору. До таких обставин зокрема, але не обмежуючись, відносяться надзвичайні ситуації техногенного, природного або екологічного характеру, аварії в системах електропостачання, руйнування цих систем, викликані, зокрема, землетрусами, повенями, ураганами і т.д., тривала відсутність електроенергії та Інтернет з незалежних від сторін причин, військові дії, заколот, страйк, масові заворушення, безлади і інші протиправні дії, повінь, пожежа, антитерористичні операції, землетрус і інші стихійні лиха, війна, військові дії, неконтрольовані, протиправні дії і акти вандалізму третіх осіб, революційні дії, громадські заворушення, акти або дії органів державного управління, прийняття законних або підзаконних актів, які прямо впливають на можливість виконання сторонами умов цього договору, і будь-які інші надзвичайні обставини.

  1. ОБРОБКА ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ КОРИСТУВАЧІВ

10.1. Приймаючи умови даної Угоди, Користувач дає згоду відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.10 № 2297-VI (далі – «Закон») на обробку Платформою «Айпост» його персональних даних і підтверджує, що, даючи таку згоду, він діє за своєю волею і в своїх інтересах.

Згода поширюється на наступну інформацію: ім’я, прізвище, по батькові, електронна поштова адреса, мобільний номер телефону, фотографія Користувача з першою сторінкою паспорту в електронному вигляді, фотографія другої сторінки паспорту в електронному вигляді, фотографія місця реєстрації Користувача в електронному вигляді та інша інформація, що стосується Користувача, а також такі персональні дані, надані Користувачем, як при заповненні реєстраційної форми в Мобільних додатках, так і при заповненні свого профілю, файли cookie, IP-адреси, параметри та настройки інтернет-браузерів. Згода на обробку персональних даних надається Користувачем з метою користування ресурсами Платформи та Мобільних додатків для здійснення будь-яких дій щодо персональних даних, які необхідні для досягнення вищевказаних цілей, включаючи без обмеження: збір, систематизацію, накопичення, зберігання, адаптування, уточнення (оновлення, зміна), використання, поширення (в тому числі шляхом реалізації або передачі), транскордонної передачі, знеособлення, блокування, знищення, а також здійснення будь-яких інших дій з персональними даними відповідно до чинного законодавства.

10.2. Обробка персональних даних Користувачів здійснюється у відповідності до діючого законодавства України. Платформа обробляє персональні дані Користувачів з метою надання доступу до використання Платформи, зокрема з метою перевірки, систематизації та зберігання таких даних. Платформа «Айпост» вживає всіх необхідних заходів для захисту персональних даних Користувачів від неправомірного доступу, зміни, розкриття або знищення. Платформа «Айпост» має право використовувати надану Користувачами інформацію, зокрема персональні дані, з метою забезпечення дотримання вимог діючого законодавства України (зокрема з метою попередження та/або припинення незаконних та/або протиправних дій Користувачів).

  1. ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

11.1. Платформа «Айпост», Мобільний додаток, будь-які їх складові частини, включаючи програмний код, елементи дизайну, текст та інші об’єкти права інтелектуальної власності є виключною власністю Платформи «Айпост».

11.2. Дана угода не передбачає надання будь-яких прав або дозволів Користувачам на використання Платформи та Мобільних додатків будь-яким чином, крім способів, передбачених функціональними можливостями (функціоналом) Платформи «Айпост» та Мобільного додатку.

  1. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ

12.1. Даний Договір набуває чинності у відповідності до п.п. 2.2. цього Договору та діє безстроково до внесення змін до нього або до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.

12.2. Даний Договір може бути розірваний у випадках, встановлених законодавством України.

12.3. Даний Договір може бути розірваний Користувачем в односторонньому порядку в будь-який момент шляхом написання листа з проханням про видалення Акаунта Користувача з Платформи «Айпост». Лист має бути відправлений з електронної скриньки зазначеної Користувачем при реєстрації в Платформі «Айпост» на електронну скриньку: info@ipost.ua.

12.3.1. Договір не може бути розірваний Користувачем в односторонньому порядку у випадках невиконання своїх зобов’язань за цим Договором.

12.4. В свою чергу Платформа «Айпост» може розірвати договір з Користувачем в односторонньому порядку в будь-який момент шляхом блокування, або видалення його в або з Платформи «Айпост» без пояснення причин.

  1. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

13.1. Сторони зобов’язуються врегулювати всі протиріччя, що виникають, мирним шляхом за допомогою переговорів. Користувач має право направляти претензії до служби підтримки користувачів на електронну скриньку: info@ipost.ua, або поштовим повідомленням не пізніше 14 календарних днів з моменту виникнення проблеми/порушення/інциденту.

13.2. У разі недосягнення згоди, всі спори з Платформою «Айпост» вирішуються, відповідно до підвідомчості, встановленої процесуальним законодавством України.

  1. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

14.1. Платформа «Айпост» є платником податку на прибуток на загальній системі оподаткування та є платником ПДВ відповідно до Податкового кодексу України.

14.2. При здійсненні взаєморозрахунків між Користувачами Платформа «Айпост» не зобов’язана інформувати Користувачів про обов’язок по сплаті податків, зокрема ПДВ та інших застосовних податків, зборів та обов’язкових відрахувань. «Айпост» не є податковим агентом Користувачів. Тягар по виплаті зазначених сум та повідомленню компетентних органів лежить на Користувачах.

14.3. Користувач гарантує, що всі умови цього Договору та додатки до нього йому зрозумілі і він приймає їх безумовно і в повному обсязі, без будь-яких умов, вилучень і застережень.

14.4. У випадку, що не врегульований цим договором, Сторони зобов’язуються керуватися нормами, встановленими чинним законодавством України.

14.5. До даного договору застосовується чинне законодавство України.

14.6. Сторони дають один одному згоду на обробку та зберігання персональних даних, які стають відомими їм, зв’язку з укладенням цього договору, в межах, в яких це необхідно відповідно до вимог чинного законодавства України.

14.7. Сторони договору зобов’язуються письмово повідомляти одна одну у випадках зміни місця знаходження, поштової адреси, системи оподаткування, банківських або інших реквізитів протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту настання такої зміни.

14.8. Усі повідомлення, направлені сторонами одна одній на електронну адресу, визначену цим договором, приймаються сторонами беззаперечно.

14.9. Ніщо в Договорі не може розумітися як встановлення між Користувачем і Платформою «Айпост» агентських відносин, доручень, відносин товариства, відносин по спільній діяльності, трудових відносин, або яких-небудь інших відносин, прямо не передбачених дійсним Договором.

14.10. Якщо з тих чи інших причин одне або декілька положень цього Договору будуть визнані недійсними або такими, що не мають юридичної сили, це не впливає на дійсність або застосовність інших положень Договору.

14.11. Платформа «Айпост» виконує виключно посередницькі та комунікативні функції у взаєминах Користувачів при наданні послуг.

14.12. Положення про конфіденційність є невід’ємною частиною даного Договору.

14.13. Додаток до цього Договору додається та є його невід’ємною частиною.

ЮРИДИЧНА АДРЕСА

Платформа «Айпост»

Повна назва: ТОВ „АЙПОСТ ПРОГРЕС”

Юридична адреса: 03057, Україна, м.Київ, вул.  Михайла Брайчевського, 20

МФО банка: 320649 ,Код ЕДРПОУ 41988842.

Назва банку: Філія “Розрахунковий центр”ПАТ КБ”Приватбанк”, м.Київ

Розрахунковий рахунок: 26000052694832

Телефон: (044) 580-20-30

E-Mail info@ipost.ua

Платник податку на прибуток на загальних підставах та є платником ПДВ.

ДОДАТОК ДО ПУБЛІЧНОГО ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ ПЛАТФОРМОЮ «АЙПОСТ»

Питання та відповіді:

Розділ FAQ Знаходяться на веб – сайті www.ipost.work за посиланням: https://ipost.ua/help-couriers.html.

Правила користування Платформою «Айпост»:

  1. Користування Платформою:
    • iPOST – перша кур’єрська онлайн платформа об’єднує замовників (приватних і юридичних осіб) з кур’єрами (вільними і штатними).
    • Замовники розміщують замовлення на сайті iPOST.ua або в додатку iPOST
    • Кур’єри виконують замовлення за додатком iPOST WORK.
  1. Необхідні мінімальні вимоги для роботи комп’ютерної програми Android додаток «iPOST WORK»:
    • Смартфон або інший пристрій на базі Android 6.0 / iOS 11.0;
    • Підключення до мережі інтернет;
  1. Реєстрація в Платформі:
    • Зайдіть в GooglePlay та App Store і завідправленняте додаток iPOST WORK.
    • Після того як додаток буде завідправленняено, відкрийте додаток і пройдіть невелику реєстрацію заповнивши всі необхідні поля і сфотографуйтеся. (Зовнішній вигляд на фотографії повинен бути презентабельним та на однотонному фоні).
    • Фотографії, які не допускаються:
  • На вулиці;
  • Будь- які предмети на задньому плані;
  • У верхньому одязі;
  • У спортивному одязі;
  • Неохайний зовнішній вигляд;
  • В оголеному вигляді.
    • На останньому етапі реєстрації введіть код підтвердження з SMS повідомлення у відповідне поле. Введення коду підтвердження, є фактом прийняття публічної оферти.
    • Перейдіть на сторінку меню FAQ «Питання та відповіді» для ознайомлення роботи програми, що є обов’язковою умовою для використання додатку «iPOST WORK».
    • Зайдіть в пункт меню «Почати тестування». Необхідно відповісти правильно мінімум на 80% питань.
    • По завершенню тестування, користуючись інструкціями, сфотографуйтесь:
  • З першою сторінкою свого паспорту;
  • Сфотографуйте окремо 2 (другу) сторінку паспорту (на зображенні повинно бути чітко видно: серію та номер документу);
  • Сфотографуйте окремо сторінку з місцем реєстрації;
    • Дані з результатом тесту і фото Вашого паспорта будуть переправлені в адміністративну частину Платформи iPOST для проходження процедури перевірки;
    • Після того як Ваші дані будуть перевірені, з Вами можуть зв’язатися співробітники iPOST для проходження співбесіди по телефону;
    • Після перевірки Ваших даних і по завершенню співбесіди з Вами, y пункті меню «Доступні доставки» з’явиться «Ознайомча доставка». Вам необхідно прийняти «Ознайомчу доставку» в роботу і далі слідувати інструкціям.
    • На останньому етапі «Ознайомчої доставки» введіть код підтвердження з SMS повідомлення і Ви будете повністю активовані в Платформі.
  1. Детальна інформація щодо використання мобільного додатку «iPOST WORK»
  • Щоб почати роботу з надання послуг доставки курʼєру необхідно увімкнути статус “в роботі” (на головній сторонці додатку зверху справа), а по завершенню роботи вимкнути його.
  • Пункт меню: Доступні доставки. У пункті меню «Доступні доставки» з’являються нові доставки створені зареєстрованими у Платформі замовниками послуг доставок відправлення.
  • У короткому описі доставки вказується:
  • Інформація з сумою доходу з урахуванням винагороди Платформи «Айпост»;
  • Доступність або недоступність доставки;
  • Якщо на Вашому балансі сума балів та / або гривень рівна або більше оголошеної вартості відправленняу, значить, доставка Вам доступна і Ви можете приймати замовлення на доставку в роботу;
  • Якщо балів та / або гривень у вас на балансі менше оголошеної вартості заявленої в замовленні, значить, якщо бажаєте прийняти замовлення в роботу, необхідно поповнити баланс;
  • Адреса відправника і одержувача;
  • Відстань до відправника і одержувача;
  • Час на виконання доставки;
  • Розмір відправленняу;
  • Спосіб оплати за послугу доставки;
    • У детальному описі замовлення вказується вся вище перелічена інформація, та:
  • Опис відправленняу;
  • Викуп відправленняу – є чи ні;
  • Оголошена вартість відправленняу;
  • Вага відправленняу;
  • Вартість доставки для замовника;
  • Детальна інформація за часом доставки;
  • Коментар замовника до замовлення;
  • Справа внизу на сторінці з більш детальним описом доставки є червоне коло при натисканні якого, пропонуються такі варіанти:
  • Прийняти замовлення;
  • Показати маршрут;
    • При прийнятті замовлення з’являється інструкція, яка підказує Вам, як потрібно діяти далі і на якому етапі міняти наступний статус доставки;
    • Після того як Ви взяли замовлення в роботу і до моменту його завершення, це замовлення буде перебувати в пункті меню «Активні доставки»;
    • При передачі відправленняу одержувачу, Вам необхідно запросити у одержувача код, який приходить одержувачу в SMS повідомленні або повідомлення в Viber. На останньому статус доставки «Доставка завершена», введіть цей код підтвердження і натисніть «ОК».
    • Доставку можливо завершити звернувшись в телеграм чат – центру «Айпост» у випадках:
  • В замовленні вказаний стаціонарний номер телефону;
  • Одержувач відмовляється надавати код підтвердження;
    • У випадках відмови Одержувача надати код підтвердження, для завершення доставки Замовлення необхідно зателефонувати до контакт – центру «Айпост» і надати оператору обґрунтоване пояснення причини відмови одержувача надати код завершення доставки.
    • Блокування оголошеної вартості відправлення на рахунку «Айпост»:
  • На час доставки у Вас на балансі в гривнях та/або в балах буде заблокована оголошена вартість відправленняу;
  • Бали, це ступінь довіри. Їх можна заробити. Детальну інформацію про принципи роботи системи ви можете прочитати в пункті меню FAQ «Питання та відповіді».
    • Для того щоб почати роботу та приймати замовлення на доставку відправлення, необхідно перевести повзунок під назвою «в роботі».
  • Курʼєр під час увімкненого статусу “в роботі” зобовʼязаний бути на звʼязку для оперативної взаємодії з контакт-центром.
  1. Відправлення які визначаються в замовленні:
    • Будь-які товари, посилки, документи незаборонені законом України для транспортування, що не перевищують габарити: 50 * 50 * 150 см. І вагою до 100 кг;
  1. Доставляти через Платформу «Айпост» забороняється:
    • Будь-які види зброї (їх частини), патрони до них (їх частини); конструктивно подібні до цивільного і службовою зброєю вироби; сигнальна, пневматична, газова зброя, боєприпаси, холодну (включаючи метальна), електрошокові пристрої і іскрові розрядники, а також основні частини вогнепальної зброї;
    • Спеціальні технічні засоби, призначені для негласного отримання інформації;
    • Органи і (або) тканини людини, кров та її компоненти;
    • Радіоактивні матеріали та / або небезпечні відходи;
    • Наркотичні засоби, психотропні речовини і їх прекурсори, курильні суміші, сильнодіючі, радіоактивні, вибухові, їдкі, легкозаймисті та інші небезпечні речовини;
    • Отруйні речовини, які не є прекурсорами наркотичних засобів і психотропних речовин;
    • Отруйні тварини і рослини;
    • Культурні цінності;
    • Дорогоцінні метали і камені в будь-якому вигляді і стані, природні алмази, за винятком ювелірних виробів, супроводжуваних товаросупровідними документами (Товарний / касовий чек, товарна / товарно-транспортна накладна);
    • Відходи і лом чорних і кольорових металів;
    • Руди та концентрати дорогоцінних металів і сировинних товарів, що містять дорогоцінні метали;
    • Інші, обмежені в обороті, відповідно до законодавства України, речі.
    • Забороняється відправляти за допомогою кур’єрської доставки документи, друковані та аудіовізуальні матеріали, розміщені на паперових та електронних носіях:
    • Містять заклики до здійснення екстремістської і терористичної діяльності або публічне виправдання тероризму;
    • Порнографічного характеру;
    • Містять іншу інформацію, зберігання / поширення якої переслідується згідно з кримінальним та / або адміністративним законодавством України.
    • Цей перелік предметів, що заборонені для відправлення за допомогою кур’єрської доставки, є відкритим. Платформа «Айпост» має право вносити до нього доповнення та/або зміни в односторонньому порядку.
  1. Загальні вимоги до Користувача «iPOST WORK»:
    • Вік не менше 18 років;
    • Громадянин України;
    • Надавати послуги українською мовою відповідно до законодавства України;
    • Охайний зовнішній вигляд, відсутність неприємного запаху;
    • Вміння ввічливо і доброзичливо спілкуватися та взаємодіяти з Користувачами Платформи «Айпост»;
    • Під час надання послуг використовувати атрибутику компанії Айпост.
      1. Заборонено використовувати під час виконання доставки будь-яку атрибутику інших компаній, що надають кур’єрські або логістичні послуги. Це включає, але не обмежується: одяг, термосумки, рюкзаки, чохли, наклейки, бейджі або будь-які інші візуально впізнавані елементи брендів конкурентів, тощо.
      2. Якщо кур’єр використовує сумку або рюкзак іншої компанії — на ньому повинен бути закріплений фірмовий чохол iPOST, який повністю закриває сторонній логотип або стилі.
  2. Поповнення Внутрішнього рахунку «Айпост»:
    • У пункті меню «Мій рахунок» – “Мої карти” – “Додати карту” є можливість додати (прив’язати) банківський рахунок;
  • Після того, як ви натискаєте «Додати карту»;
  • Висвічується повідомлення – На другому кроці в полі «Вкажіть суму»;
  • Потрібно ввести «1». Після цього ваша карта буде прив’язана. Це означає, що платіжна система WayForPay зніме з вашої банківської карти 1 грн. і через кілька хвилин поверне її назад. Таким чином WayForPay прив’язує банківську карту до нашої Платформи;
  • На першому кроці ви перейдете на сторінку платіжної системи WayForPay і вам буде потрібно ввести дані своєї банківської картки. Співробітники платформи iPOST дані карти не бачать, вони безпосередньо йдуть в платіжну систему WayForPay;
    • Після успішної прив’язки карти, в пункті меню «Мій рахунок» в поле «Поповнення балансу» можете ввести будь-яку суму для поповнення рахунку iPOST (балансу в вашому профілі).
    • В меню «Мій рахунок» можна вибрати інші способи поповнення балансу:
  • Банківська карта (без прив’язки карти).
  • Термінал ПриватБанк.
  • Приват24

Для цього потрібно вказати суму в поле «Сума поповнення», натиснути кнопку «Поповнити» і на сторінці платіжної системи WayForPay вибрати один із зручних способів поповнення.

  1. Рахунок «Айпост»:
    • У зареєстрованого кур’єра в додатку iPOST є свій рахунок (пункт меню «Мій рахунок»), на якому знаходяться його доходи за виконані доставки, а також гроші, які він завів за допомогою своєї банківської картки.
    • Комісія за поповнення балансу iPOST становить 0% (нуль відсотків). Кур’єр в будь-який момент може виводити гроші зі свого рахунку iPOST на свою банківську карту будь-якого банку.
    • Виведення коштів з рахунку iPOST кур’єра на банківську карту виконуються з комісією 3% (три відсотки) (це комісія платіжної системи). Так само може бути додаткова комісія при виведенні з балансу кур’єра на свою банківську карту, і залежить вона від того банку, в якому у кур’єра оформлена банківська карта. Наприклад, якщо у кур’єра карта ПриватБанк і називається «Універсальна», додаткова комісія становитиме 0% (нуль відсотків) (дані станом на 20.05.2018). Якщо у кур’єра інший тип карти або карта іншого банку, тоді додаткова комісія банку при виведенні коштів на цю карту може варіюватися від 0,5 до 2%, в залежності від типу карти і тарифів банку.
  1. Бали досвіду:

Залежно від того, як працює кур’єр, бали досвіду або збільшуються, або зменшуються. Детальна інформація зазначена на сайті https://ipost.ua/help-couriers.html або у мобільному додатку «iPOST WORK» в розділі “Питання та відповіді”, підрозділ “Що таке бали досвіду? Як я можу їх заробити? У яких випадках бали досвіду можуть бути списані?”.

«Бали досвіду» можуть також бути списані Адміністрацією «Айпост» (Платформою «Айпост») в таких випадках, коли кур’єр веде себе по хамськи, використовує нецензурну лексику, має окремі скарги клієнтів (також отримувачів або відправників замовлень) тощо, аж до блокування або повного видалення облікового запису без можливості відновлення.

Адміністрація «Айпост» (Платформа «Айпост») на власний розсуд має право списувати або додавати «Бали досвіду» кур’єра, без пояснення або з пояснення причин у будь який час, коли вважатиме це за потрібне.

  1. Штрафи:

Залежно від того, як працює кур’єр, до нього можуть застосовуватися штрафи, які зазначені на сайті https://ipost.ua/help-couriers.html або у мобільному додатку «iPOST WORK» в розділі “Питання та відповіді”, підрозділ “Що таке бали досвіду? Як я можу їх заробити? У яких випадках бали досвіду можуть бути списані?”.

  • Якщо ви відміняєте замовлення через те, що з будь-яких причин не хочете працювати з відправником, вам слід написати у телеграм чат контакт-центру (посилання у розділі контакти на сайті або в додатку) і пояснити ситуацію. За рішенням контакт-центру замовлення може бути скасоване без штрафу.
  • Якщо ви скасували замовлення, вже маючи відправлення на руках, то вам необхідно повернути відправлення відправнику, потім зателефонувати до контакт-центру і пояснити ситуацію, тільки після цього заблоковані суми на вашому балансі будуть розблоковані.

Порядок розгляду суперечок

Порядок розгляду суперечок у претензійному порядку

  1. У разі виникнення спору між Користувачами з питань, що стосуються взаємодії Користувачів в процесі надання послуг, замовлених на Платформі «Айпост», претензії Користувачів уповноважена приймати до розгляду адміністрація Платформи «Айпост».
  2. Користувач, що обґрунтовано вважає, що під час користування ним ресурсів Платформи «Айпост» його права були порушені іншими Користувачами, має право оскаржити дії або бездіяльність інших Користувачів, склавши лист-скаргу і надіславши його на офіційну електронну скриньку Платформи «Айпост» info@ipost.ua
  3. Скаргою визнається звернення Користувача «Айпост», предметом якого є оскарження дій або бездіяльності інших Користувачів, якщо, на думку цього Користувача, оскаржені дії або бездіяльність зазначених вище осіб порушують його права в Платформі «Айпост».
  4. Особа, яка звернулася до адміністрації «Айпост» зі скаргою, до прийняття рішення за скаргою може відкликати її повністю або частково, шляхом надсилання письмового звернення на електронну скриньку info@ipost.ua.