iPOST – перша кур’єрська онлайн платформа, яка об’єднує замовників з кур’єрами. Кур’єри виконують замовлення та доставляють за допомогою додатка iPOST WORK (Android, iOS).
Клієнтами iPOST є ряд великих компаній та інтернет-магазинів таких як АТБ, Сільпо, Varus, Рошен, Фокстрот, Liki24, АНЦ і інші. Перелік міст, по яким працює iPOST, можна подивитись тут.
1. Завантажте безкоштовний додаток iPOST WORK (Android, iOS).
2. Пройдіть реєстрацію в додатку «iPOST WORK»;
3. Перед проходженням тесту пройдіть навчання, прочитавши питання та відповіді на цій сторінці;
4. Пройдіть тест перед виконанням кур’єрських доставок. Для успішного проходження, вам потрібно відповісти вірно мінімум на 80% запитань;
5. Завантажте всі необхідні дані в додатку;
6. Після успішного проходження тесту і перевірки документів з Вами зв’яжуться для верифікації акаунта протягом 3 робочих днів.
7. Після успішної верифікації акаунта вам буде доступна ознайомча доставка. При проходженні ознайомчої доставки, телефонувати і їхати нікуди не потрібно. Ознайомча доставка – це свого роду симуляція реальної доставки, вона створена для того, щоб остаточно підготувати вас до доставок.
Для початку необхідно оформити замовлення.
Це можна зробити трьома способами:
1. На сайті iPOST.ua (відео-інструкція)
Ви можете оформити замовлення на головній сторінці сайту iPOST.ua без реєстрації або після реєстрації в особистому кабінеті. Для оформлення замовлення без реєстрації потрібно клікнути на кнопку «Викликати кур’єра», заповнити у формі замовлення всі необхідні поля. Також ви можете реєструватися в особистому кабінеті, як це зробити читайте тут.
Після заповнення всієї інформації на замовлення, з’явиться вартість доставки зі знаком питання. Натиснувши знак, ви побачите розшифровку формування ціни. Якщо вартість замовлення вас влаштовує, натисніть кнопку «Викликати кур’єра».
Якщо у вас все ж таки залишилися питання щодо заповнення форми замовлення або будь-які інші питання, ви можете їх задавати в чат – допомога онлайн iPOST.
2. Через мобільний додаток iPOST (Google Play або AppStore) (відео-інструкція)
Завантажте програму, пройдіть коротку реєстрацію, натисніть на кнопку «Викликати кур’єра» та заповніть усю необхідну інформацію з доставки.
3.Через API.
Для автоматичної передачі замовлень, інтернет-магазини з великою кількістю замовлень інтегрується з платформою iPOST по API. Документацію API та Access Token ви побачите в особистому кабінеті бізнес-акаунту на сайті iPOST.ua
Наш менеджер за вашим запитом надішле на електронну пошту інструкцію з інтеграції.
Також менеджер створить чат із нашими програмістами для технічної підтримки під час інтеграції.
Кур’єри iPOST (Айпостмени) доставляють документи, посилки, їжу з ресторанів, косметику, квіти, продукти та будь-який інший товар. Кур’єри виконують замовлення і доставляють за допомогою додатка iPOST WORK (Android, iOS).
Айпостмени намагаються брати замовлення, які точно встигнуть виконати в призначений замовником час.
Замовлення обов’язково повинні виконуватись від дверей до дверей.
Дохід кур’єра залежить від кількості виконаних замовлень. Заробіток відображається в кожному замовленні в мобільному додатку iPOST WORK. Наразі місячна сумма може складати біля 65 000 грн.
Ні, графік Ви самі будуєте, та працюєте, коли хочете. Якщо Ви поставили в додатку статус «Доставляю», необхідно бути на зв’язку, відповідати на телефонні дзвінки, а також в telegram. Оператор контакт-центру може запропонувати взяти замовлення в роботу, коли у вас стоїть статус «Доставляю».
Умови:
– вік не менше 18 років;
– паспорт або ID карта громадянина Україна;
– вільне володіння українською;
– смартфон на базі Android версії не нижче 6.0 і / або iPhone (iOS 11.0) з підключеним мобільним інтернетом, геолокацією та камерою;
– охайний зовнішній вигляд, відсутність неприємного запаху;
– вміння ввічливо і доброзичливо спілкуватися з клієнтами;
У подробицях до замовлення, а також в інструкціях до замовлення (у підказках), при зміні статусів доставки, вказано з кого (відправника/отримувача) та за що (за послугу доставки та/чи за товар) і скільки потрібно брати коштів. Також кошти можуть бути зараховані нав ваш баланс.
Уважно читайте опис доставки та інструкції, вони є в кожній доставці!
Якщо Ви забудете взяти кошти з отримувача по завершенню замовлення – компанія iPOST не несе за це відповідальність. При виникненні запитань звертайтесь у telegram bot iPOST Support.
Кошти на балансі (рахунку iPOST) кур’єра блокуються під час доставки для того, щоб забезпечити і гарантувати виконання доставки замовнику. Після того, як кур’єр прийняв замовлення в роботу, на його балансі блокується оголошена вартість замовлення ( спочатку балами, якщо балів не вистачає, йде резервування коштами) та комісія системи. Після успішного виконання доставки зарезервована оголошена вартість буде розблокована.
У зареєстрованого кур’єра в додатку iPOST є свій рахунок (пункт меню «Мій рахунок»), в якому знаходяться інформація про його баланс, історію платежів та інше.
Заявки на вивід коштів приймаються раз на добу з понеділка по неділю з 00:00 до 16:00.
Кошти нараховуються впродовж 5-ти робочих днів, починаючи з 16:00 поточного дня. Якщо кошти за цей проміжок часу не були нараховані – зверніться у telegram bot iPOST Support
Заявки на вивід, які будуть створені після 16:00 – переносяться на наступний день після 16:00. Якщо запит оформлено після 16:00 у п’ятницю або у вихідні, він буде переданий в обробку в понеділок.
Для гарантованого опрацювання, будь ласка, подавайте заявки з 00:00 до 16:00 у робочі дні.
Виведення коштів з рахунку iPOST кур’єра на банківську карту виконуються з комісією 3% від суми виводу (комісія за обробку платежу) або 3 грн (не враховуючи суму виводу), якщо Ви працюєте з нами як ФОП та виводите кошти на Ваш рахунок в банку.
Для виведення коштів Вам потрібно перейти у розділ «Мій рахунок», додайте шаблон для виведення, а потім створіть запит на виведення коштів.
Важливо: мінімальна сума виводу становить 2000 грн + комісія 3%. Також збільшувати суму можна лише по 500 грн. Максимальна можливо вивести 5000 грн за один день (дані правила не стосуються кур’єрів ФОП).
Можуть виникнути проблеми з переказом в одному з наступних випадків:
– картка не активна;
– заблокована картка;
– у вас карта підприємця;
– валютна картка;
– карта нерезидента;
– ІПН, IBAN, ПІБ та номер картки мають належати одній особі — власнику картки.
У Вас є можливість співпрацювати з нами як ФОП.
Які переваги Ви отримаєте?
– Пріоритет 9 поінтів за системою розподілу та 500 балів досвіду гарантовано.
– Після оформлення ФОП кур’єри, у яких менше 5 тисяч балів досвіду, отримають 1000 балів; кур’єрам з 5-15 тисяч балів буде піднято баловий баланс до 15000;
– Комісія на вивід коштів складатиме 3 грн замість 3%, і не буде залежати від суми виводу;
– Нараховується офіційний стаж, пенсія, легальний дохід;
– Лояльність від банків;
Умови співпраці як ФОП:
– Необхідно мати ФОП 3 групи. Податки в місяць: 5% від доходу + ЄСВ 1760 грн. та +1% військовий збір;
– Якщо Ви вже офіційно працевлаштовані, то в такому разі ЄСВ платити не потрібно;
– Ви можете вести ФОП самостійно або з нашою допомогою (вартість цієї послуги складатиме 1000 грн/місяць);
– Мати рейтинг не менше 4,5.
Наші спеціалісти завжди готові допомогти вам у вирішенні усіх питань.
Для отримання зворотного зв’язку просимо заповнити цю онлайн-форму
З інструкцією по оформленню ФОП ви можете ознайомитись за посиланням: інструкція по оформленню ФОП.
Для цього потрібно зайти у розділ “Профіль“, та натиснути на номер телефону. Вказати новий номер телефону, на який прийде код підтвердження, та вказати його. Після цього ваш номер телефона буде змінено. Якщо номер телефона вже зайнятий, ви не можете змінити на нього, в такому випадку вам потрібен номер, який не зареєстрований у нас в системі.
1. Якщо замовник скасовує замовлення до того, як ви заберете замовлення у відправника, тоді вам не буде оплачена вартість послуги доставки. Якщо ви прибули на Торгову Точку замовлення, то при скасуванні замовлення, вам потрібно звернутись в контакт-центр з проханням про компенсацію подачі.
2. Якщо замовник скасовує замовлення після того, як ви заберете замовлення у відправника, але ще не встигнете дістатися до одержувача і відповідно не встановити статус доставки на «Очікую одержувача» на адресі отримувача, тоді вам необхідно звернутись в контакт-центр для отримання детальних інструкцій.
3. Якщо ви пошкодили замовлення при доставці і з цієї причини одержувач відмовився від замовлення, тоді вам необхідно зв’язатись з контакт-центром і пояснити ситуацію. У разі повного пошкодження або втрати товару – кур’єр несе повну матеріальну відповідальність перед клієнтом та оголошена вартість товару буде списана. Якщо товар пошкоджено частково – на користь клієнта буде компенсовано лише пошкоджений товар відповідно чеку за рахунок кур’єра. Різницю товару кур’єр може повернути за погодженням з контакт-центром.
4. Якщо скасування замовлення відбулось вже по прибуттю кур’єра на адресу отримувача та кур’єром було встановлено гео мітку «Очікую одержувача» – кур’єр має зв’язатись з контакт-центром для інформування по ситуації та запиту на подальші інструкції. Якщо при виконанні доставки кур’єром було виконано всі вимоги регламенту – кур’єр може розраховувати на повну оплату доставки враховуючи компенсацію при поверненні.
5. Якщо ви викупили товар по замовленню за свої кошти, а потім отримувач відмовився від нього, вам гарантовано повернення суми викупу. Для цього вам потрібно зв’язатися з контакт-центром iPOST та надати фотопідтвердження того, що ви зв’язувалися з отримувачем перед викупом.
Для прийняття замовлення вам потрібно виконати свайп «Прийняти замовлення»
Є два варіанти, як кур’єр може прийняти замовлення:
1. Через систему запропонованих замовлень.
Це замовлення які щойно були створені в системі iPOST. Вони пропонуються першим (N кількості) кур’єрам, які мають найбільшу кількість поінтів (враховуючи відстань до відправника, кількість замовлень в роботі, тощо). На ознайомлення з запропонованим замовленням та прийняттям рішення чи підходить воно кур’єру надається 30 секунд.
Поки триває відлік часу на прийняття замовлення, кур’єр може відмовитись від нього (без штрафних санкцій).
Якщо N-кількость кур’єрів, яким було запропоноване замовлення з будь-яких причин не прийняли його в роботу воно потрарляє в загальний ефір. Кур’єри бачать ці замовлення у вкладці “Доступні”.
2. Через вкладку “Доступні”.
У цій вкладці відображаються замовлення, які не були прийняті кур’єрами через систему пропонування замовлень. Кур’єр оберає зручну для нього доставку та підтверджує прийняття замовлення. Після цього воно потрапляє в чергу на 30 секунд. За цей час інші кур’єри також можуть подати запит на прийняття цього замовлення. Після закінчення 30 секунд система обирає виконавця з найбільшою кількістю поінтів (враховуючи відстань до відправника, кількість замовлень в роботі, тощо).
Поки триває відлік часу на прийняття замовлення, кур’єр може скасувати його (без штрафних санкцій).
Кожен з вас отримує 100 поінтів (за замовчуванням) під час подачі заявки на прийняття замовлення + різні бонусні поінти, які даються від пріоритетів, а саме:
– термопакет iPOST: +1 поінт;
– чохол: +4 поінти;
– наліпка на авто: +6 поінтів;
– термосумка iPOST: +6 поінтів;
– ФОП: +12 поінтів.
(Всі поінти складаються між собою. Якщо у кур’єра, наприклад, є ФОП та сумка, то його бонусні поінти становитимуть 15 поінтів. У цьому випадку, при прийнятті замовлення разом у вас буде 115 поінтів).
Розрахунок поінтів
За кожні 100 метрів до точки A (відправника) віднімається 1 поінт. Якщо у кур’єра є інші замовлення водночас, які збігаються по часу з новим замовленням, система віднімає 10 поінтів. Це правило діє на всі види замовлень.
Простими словами: як це виглядає на практиці Айпостмен має ФОП та термосумку, що дає йому 115 поінтів. У нього є два інших замовлення, які збігаються по часу з новим, тому система віднімає 10 поінтів. Відстань до точки A складає 800 метрів, що в сумі дає -4 поінти.
Підсумкова кількість поінтів: 115 — 10 — 4 = 101
Після 30 секунд система обирає Айпостмена з найвищою кількістю поінтів та призначає йому замовлення.
Наші партнери (клієнти), при створенні замовлення на доставку залишають інструкції в розділі коментарів щодо виконання певних етапів доставки.
Якщо кур’єр не читає ці інструкції, то можуть виникати проблемні ситуації з замовником або з нашим партнером. Тому приділіть хвилинку на ознайомлення з інформацією, зазначеною в коментарях, та спростіть собі виконання доставки.
Вам необхідно написати в підтримку iPOST у Телеграм-чат, додати фото або відео зіпсованого (пошкодженого) товару та очікувати подальших інструкцій. У жодному разі не забирайте такий товар та не доставляйте його отримувачу!
Спочатку повторно перевірте з клієнтом, чи не прийшов код в Viber (вкладка бізнес-чати), потім SMS повідомлення.
Якщо код не прийшов – вам потрібно написати у telegram bot iPOST Help Center пояснити, що ви виконували доставку, отримувачу в SMS чи в Viber не прийшов код підтвердження.
Якщо оголошена вартість замовлення менше ніж 1000 грн – код для такої доставки не потрібен. Ви повинні проставити останній статус, і замовлення буде закрите.
Бали досвіду – це система довіри кур’єра, компанією iPOST. Кур’єри з великою кількістю балів можуть брати замовлення з більш високим доходом.
Можливості збільшення балів досвіду:
Перелік штрафів:
Для оскарження штрафів після виконання доставки, звертайтесь, будь ласка, у telegram bot iPOST Help Center.
Перелік штрафів за запізнення (за кожну хвилину):
Якщо ви забираєте упакований товар і опис товару на коробці співпадає з описом товару в замовлені, сфотографуйте коробку на статусі доставки «Очікуй відправника», як тільки отримаєте відправлення. Такі ж фотографії потрібно зробити на статусі доставки «Очікую отримувача» перед тим, як віддати товар отримувачу.
Рейтинг кур’єра створюється на основі оцінок клієнтів і отримувачів, котрим ви доставляєте замовлення.
Кур’єри з поганим рейтингом можуть бути заблоковані, як від окремих клієнтів, так і повністю в системі iPOST.
Дотримання цих правил, допоможе вам не тільки мати гарний рейтинг та якісно виконувати замовлення, а отримувати чайові від клієнтів.
– Охайний зовнішній вигляд;
– Ввічливість;
– Розраховувати час доставки перед прийняттям замовлення в роботу;
– Показувати додаток з Вашим профілем відправнику та отримувачу перед тим, як забирати та віддавати товар відповідно.
– Категорично не рекомендується приймати замовлення з розрядженою батареєю. При можливості мати додаткову батарею (Power Bank).
– Мати з собою документ що засвідчує особу (паспорт, посвідчення водія). Документ може знадобитися в місцях, де є пропускна система.
– Вчасно проставляти статуси доставки;
– Завжди тримати включеною геолокацію;
– Завжди перед тим, як забирати замовлення у відправника, зв’язатись з отримувачем для уточнення актуальності даного замовлення, якщо в коментарях до замовлення не зазначено, що телефонувати не потрібно;
– Завжди мати розмінні гроші;
– Спілкування з клієнтами виключно українською мовою (якщо клієнт не попросить перейти на іншу).
– Сперечатися;
– Грубити;
– Вимагати готівку, коли про це не сказано в замовленні або в інструкціях. А також вимагати або називати суми вартості доставки більше, ніж це зазначено в деталях прийнятого замовлення.;
– Розкривати замовлення, якщо воно запаковане, а також, якщо замовлення опломбовано заводськими пломбами;
– Використовувати нецензурну лексику;
– Виконувати доставки в стані алкогольного сп’яніння;
– Переносити час доставки на свій розсуд;;
– Забирати або доставляти замовлення раніше вказаного часу доставки;;
– Зв’язуватись з клієнтом після завершення замовлення;;
– Доставляти алкогольні напої та тютюнові вироби неповнолітнім.
Якщо ви не бажаєте чи не можете в даний час працювати, пересуньте повзунок у додатку – «Не доставляю». Якщо ви готові працювати і переглядати «Доступні доставки», отримувати повідомлення про замовлення, які поряд з вами, пересуньте повзунок у додатку – «Доставляю». Коли повзунок находиться в режимі «Не доставляю», батарея телефона розряджається повільніше. Якщо повзунок в режимі – «Доставляю», до вас в будь-який момент можете перетелефонувати контакт-центр і запропонувати замовлення на доставку, якщо відправник находиться поряд з вами.
Якщо відправник/отримувач не виходить за замовлення більше ніж 15 хвилин, з моменту коли ви змінили статус на “Очікую відправника/отримувача” вам потрібно написати у telegram bot iPOST Help Center, повідомити про це, і чекати подальших інструкцій.
– Викуп:
В замовленні з викупом вам потрібно за свої кошти викупити відправлення і доставити отримувачу. Перед тим, як викупляти товар, обов’язково потрібно зв’язатись з отримувачем, щоб він підтвердив актуальність замовлення.
Отримувач розрахується з вами за це відправлення готівкою або вони будуть нараховані на ваш баланс iPOST по завершенню замовлення. У випадку, коли отримувач відмовився від замовлення, вам потрібно зв’язатись з контакт-центром, повідомити про це і очікувати подальших інструкцій.
Замовлення з викупом дуже популярні в нашому сервісі. Вам не варто переживати за втрату власних коштів, оскільки з усіма клієнтами досягнуті домовленості про повернення коштів в разі відміни замовлення.
Ми рекомендуємо вам мати при собі “оборотні” кошти для того, щоб викупляти замовлення. Це дасть вам можливість брати більше замовлень, тим самим збільшивши ваш дохід!
Перед тим, як викупляти замовлення, обов’язково потрібно зв’язуватись з отримувачем, щоб він підтвердив актуальність замовлення. Це гарантує вам повернення коштів за викуплений товар!
– Зворотна доставка:
В цьому випадку відправнику потрібно повернути якесь легке відправлення. Наприклад, підписаний отримувачем документ і/або кошти за товар.
– Послідовна доставка:
Послідовна доставка – доставка з одним відправником і декількома отримувачами (до 20).
Важливо! Потрібно вводити код підтвердження для кожного отримувача окремо!
Кошти нараховуються на ваш баланс iPOST по завершенню замовлення (якщо це замовлення з оплатую на баланс).
Вся інформація стосовно оплати вказана в описі замовлення!
Вчасно проставляйте статуси доставки, оскільки кожен статус прив’язаний до геолокації. Наприклад, якщо відповідний статус не відповідає дійсності і проставлений далеко від відповідної точки, то замовлення буде потрапляти на модерацію і можливість брати замовлення у вас буде відсутня.
Існує кілька видів блокування.
Клієнт може попросити усунути окремих кур’єрів від своїх замовлень за порушення правил роботи з їхніми замовленнями. Інструкція (якщо вона є) по роботі з окремими клієнтами ви можете побачити в самому замовленні, коли відкриєте його.;
– порушення правил зазначених у публічній оферті;
– поганий рейтинг;
– систематичні порушення правил доставки;
– шахрайство;
– систематичні запізнення по замовленням;
Айпойстмени повинні завжди оновлювати статуси доставки на кожному етапі.
Невиконання цієї вимоги тягне за собою тимчасове блокування вашого акаунту від 1 до 3 днів. Рішення щодо тривалості блокування прийматиме адміністрація iPOST, з огляду на те, наскільки якісно Айпостмен виконує роботу в цілому.
Крім того, при скарзі від партнера про несвоєчасне проставлення штрафу з вашого балансу буде знято 100 балів досвіду за кожним із таких випадків.
За умови якщо:
– Кур’єрові затримують видачу замовлення на Торговій Точці зі сторони відправника замовлення.
– Торгова точка зачинена у часи визначені як час забору замовлення.
– Відправник або одержувач замовлення не відповідає, що не дає можливість виконати доставку у вказаний термін.
– Затримка передачі замовлення зі сторони одержувача замовлення.
– Форс-мажор.
– Поломка транспортного засобу засвідчена на фото або відео передана своєчасно у телеграм підтримку.
Зверніть увагу, що зміна часу доставки за ініціативи кур’єра при погодженні з клієнтом – не є поважною причиною для скасування штрафу за несвоєчасну доставку. Виключення складають випадки відповідно погоджені з контакт-центром iPOST до прийняття замовлення в обробку або коли ініціативу зміни часу замовником не підлягає сумніву.
Всі запити на зняття штрафу перевіряються на справжність. Якщо кур’єр вказав недостовірну інформацію, його буде заблоковано терміном від 7 днів.
В нашій системі діє програма пріоритетного розподілу замовлень між кур’єрами на основі ПОІНТІВ. Якщо у вашому акаунті кур’єра увімкнено пріоритет він буде додатково додавати певну кількість ПОІНТІВ, і система буде пропонувати вам замовлення в першу чергу. Це надасть вам можливість ознайомитися з ними та прийняти в роботу раніше за інших. Цей механізм створено для того, щоб забезпечити вас додатковими можливостями для заробітку та підвищення ефективності вашої роботи. Використовуйте цю перевагу для максимізації вашого доходу та покращення якості обслуговування клієнтів.
Замовити атрибути ви можете через додаток у розділі – Замовити атрибутику.
Нижче наведена таблиця, в якій Ви можете переглянути, яку кількість поінтів пріоритету ви отримаєте за оформлення ФОП, атрибутику iPOST, та як вони можуть взаємодіяти між собою:
ФОП 12 поінтів | + | Термосумка 6 поінтів | + | Наліпка на авто 6 поінтів | + | Бейдж 2 поінтів |
Терморюкзак 6 поінтів | ||||||
Термобокс 5 поінтів | ||||||
Чохол 4 поінтів | ||||||
Термопакет 1 поінтів |
1. Слідкувати в додатку iPOST WORK за розділом новини (дзвіночок в правому верхньому кутку);
2. Інстаграм-акаунт:
https://www.instagram.com/ipost.work/;
3.Телеграм-чат:
Вам потрібно написати нам у telegram bot iPOST Help Center і ми додамо Вас в чат вашого міста.
4. Телеграм-канал:
Телеграм-канал для кур’єрів;
Акаунт можливо видалити, зайшовши в додатку в розділ “Профіль” та натиснувши відповідну кнопку. Для цього у Вас не повинно бути активних доставок, а Ваш грошовий баланс повинен бути нульовим.
1.Зв’язок з отримувачем замовлення перед забором доставки безпосередньо на Торговій точці, якщо іншого не вказано в самому замовленні. Кур’єр може уточнити актуальність доставки завчасно, до прибуття на Торгову Точку, але в такому разі має зателефонувати клієнтові повторно вже по прибуттю на магазин або аптеку.
2.Підтвердження актуальності замовлення перед забором товару за зв’язком з клієнтом. При зв’язку з клієнтом обов’язково потрібно проговорити та підтвердити інформацію:
– Адресу доставки та місто доставки.
– Дату та час доставки.
– Вартість товару при викупу кур’єром, наявність розбіжності між оголошеною вартістю з чеком та очікуваною сумою клієнтом.
– Вартість доставки, котру має сплатити клієнт при отриманні, завчасно проговорити наявність та потрібність решти при розрахунку.
3.Перевірка товару за чеком, візуальний огляд товару на пошкодження або неякісність.
4.При передачі замовлення клієнтові кур’єр має нагадати клієнта про необхідність перевірити товар перед отриманням та вже після цього приймати замовлення.
У разі виникнення проблеми на будь-якому з етапі зазначених вище – кур’єру потрібно терміново зв’язатись з контакт-центром для фіксації інформації та отримання подальших інструкцій.
Програма передбачає залучення друзів до роботи кур’єром та отримання грошової винагороди як вами, так і запрошеними друзями.
Умови прості
1. Запросіть друга зареєструватися в iPOST WORK, вказавши ваш ID під час реєстрації.
2. Після верифікації ваш друг має виконати 30 доставок протягом 14 днів.
3. Після успішного виконання 30 доставок ви обидва отримаєте грошовий бонус — по 700 грн кожен!
Вам, як наставнику не треба виконувати жодних планів! Лише мотивувати своїх друзів працювати!
Важливо!Нарахування коштів вам та другу відбуватимуться по понеділках, середах та п’ятницях на 14-ий день після реєстрації запрошеного кур’єра в iPOST WORK.
Наприклад, якщо 14й день реєстрації припадає на суботу чи неділю, та ваш друг успішно виконав 30 доставок, нарахування вам та другові відбудеться у понеділок.
Відлік 14 днів починається після проходження верифікації нового кур’єра та виконання ним тестової доставки.
Більше друзів — більше грошей!
Програма діє в усіх містах України.
Підтримка працює у телеграм чаті за посиланням https://t.me/iPOST_Help_Center_bot.
За будь-яких питань або проблем кур’єр має звертатись у підтримку за вказаним посиланням.
Шановні Айпостмени, під час роботи інколи можуть виникати неприємні ситуації через неприпустиму поведінку отримувачів (агресія, стан наркотичного або алкогольного сп’яніння тощо).
Як правильно діяти?
Якщо ви відчуваєте, що ситуація стає напруженою, — будьте ввічливими, передайте замовлення клієнту та залиште місце доставки.
Якщо ситуація стає загрозливою для Вас, негайно сповістить про це Контактний центр iPOST через чат-бот, та детально повідомте про обставини інциденту. Ми завжди допоможемо. У разі необхідності ми можемо викликати вам поліцію, або телефонуйте на «102» самостійно.
Загальні поради для вашої безпеки
✔️ Заздалегідь уточнюйте деталі замовлення, щоб уникнути будь-яких непорозумінь.
✔️ Дотримуйтесь ділового стилю спілкування: вітаєтесь, дякуєте, бажаєте гарного дня.
✔️ Якщо відчуваєте, що клієнт налаштований агресивно, залишайтеся на відстані та не сперечайтеся.
Пам’ятайте: ваша безпека, репутація та спокійні клієнти — це ключ до успіху!
Ознайомитись з публічною Офертою можна ТУТ
Є питання?
Напишіть тут, заповнивши форму, або напишіть нам у телеграм і ми вам дамо детальну консультацію та відповіді на всі запитання.