iPOST –це перша кур'єрська онлайн-платформа.

Закази на доставку оформляються онлайн на сайті iPOST.ua, або в додатку iPOST (Google Play, AppStore) або за телефонами контакт-центру.

Зараз додаток працює на мобільних пристроях Android, найближчим часом з'явиться додаток для iPhone. Логістична модель - тисячі кур'єрів по місту, найближчий кур'єр до відправника бере доставку в роботу. При такій схемі роботи і повної автоматизації платформи, вдалося досягти показників турбо-доставки - від 30 до 120 хвилин або у зручний для замовника час. Всі кур'єри проходять ретельний відбір, навчання та перевірку.

POST забезпечує матеріальну відповідальність і багатофункціональність для різного роду бізнесу, інтеграцію з сайтами інтернет-магазинів по API. iPOST - на 100% український проект.

Послугами молодий інноваційної платформи iPOST заснованої в 2016 році вже користуються такі світові бренди як eBayPhilip Morris and UBERDRIVE

Зараз сервіс працює в Києві, передмісті Києва і в Дніпрі. У найближчому майбутньому сервіс iPOST буде працювати у всіх містах України і виконувати доставку між містами - день в день (протягом доби).

Зареєструватися для виклику кур'єра можна, як на сайті так і через додаток.

1. В правому верхньому куті екрану натисніть на меню «Мій кабінет».
2. Заполните поля «Имя», «Фамилия», «Номер телефона», «Email», «Пароль», «Повторите пароль» и нажмите на кнопку «ЗАРЕГИСТРИРОВАТЬСЯ».
3. На указанный вами мобильный номер телефона придет код подтверждения и при вводе кода в соответствующее поле, вы подтверждаете регистрацию в системе. Также ввод кода подтверждения является акцептом принятия пользовательского соглашения.

Після реєстрації на сайті ви потрапляєте в особистий кабінет і можете оформляти замовлення на доставку. Реєстрація необов'язкова, проте зареєструвавшись, ви отримаєте масу переваг, а саме особистий кабінет, в якому ведеться історія доставок і платежів, видно фото, ПІБ, номер телефону кур'єра, переміщення кур'єра на карті, можливість оплати з балансу iPOST (з банківської карти) і багато інше.

Так, завантажте додаток безкоштовно на Google Play або AppStore.

Вартість доставки залежить він декількох факторів:

- відстані від відправника до одержувача (це відстань прораховується в адресі відправника і одержувача на сайті або в додатку);
- оголошеної вартості відправлення;;
- ваги;
- часу доби, в яке виконується доставка;
- вихідний / святковий день (надбавка до вартості замовлення);
- опції зворотного доставки;

Не підтверджуючи замовлення на доставку, можете створити доставку і зліва від форми замовлення ви побачите, як формується загальна вартість доставки. У формі замовлення є можливість розділяти вартість доставки між відправником і отримувачем. Наприклад, доставка вийшла 60 грн., Ви інтернет-магазин і хочете, щоб ваш клієнт платив фіксовану суму за доставку 50 грн., Тоді ви можете вказати, що 50 грн. платить одержувач і 10 грн. відправник готівкою або з вашого рахунку iPOST (балансу). Рахунок iPOST можна поповнити банківською карткою або сплативши рахунок за безготівковим розрахунком.

Є можливість замовити послідовну доставку - кур'єр може взяти відразу кілька посилок і розвозити їх по місту за фіксованим тарифом за кожен пункт.

Більш детально, з тарифами доставок, завжди можна ознайомитися в розділі сайту Тарифи. Якщо у вас більше 100 доставок в місяць, можете домовитися з менеджерами iPOST про призначення індивідуального фіксованого тарифу на доставку.

Замовлення можна оформити трьома способами:

1. На сайті iPOST.ua
Якщо ви за допомогою сервісу iPOST викликаєте кур'єра перший раз, вам необхідно пройти невелику реєстрацію.
У правій верхній частині екрану натисніть на пункт меню «Мій кабінет».
Заповніть поля «Ім'я», «Прізвище», «Номер телефону», «Email», «Пароль», «Повторіть пароль» і натисніть на кнопку «ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ». На вказаний вами мобільний номер телефону прийде код підтвердження і при введенні коду у відповідне поле, ви підтверджуєте реєстрацію в системі. Також пропонується ввести пароль підтвердження є акцептом прийняття угоди про використання.  

Після реєстрації на сайті ви потрапляєте в особистий кабінет і можете оформляти замовлення на доставку. Заповнивши всі поля у формі замовлення, в залежності від умов доставки, зліва на таблиці ви побачите загальну вартість, пункти з яких ця вартість сформована. Якщо вартість замовлення вас влаштовує, натисніть на кнопку викликати кур'єра. Зверніть увагу на підказки зі знаками питання в формі замовлення. Натиснувши на них, ви отримаєте відповіді на більшість ваших питань. У коментарі до замовлення можете написати для кур'єра будь-які побажання, наприклад, вказати поверх, на який потрібно піднятися кур'єру, номер замовлення в інтернет-магазині або будь-яку інструкцію, яку кур'єру потрібно виконати при доставці. Якщо у вас все ж залишилися питання щодо заповнення форми замовлення або будь-які інші питання, ви можете їх задавати в чат - допомога онлайн iPOST, в правому нижньому кутку сайту або зв'язатися з контакт-центром за допомогою одного з телефонів зазначених над формою замовлення. Оформивши замовлення один раз через особистий кабінет на сайті або через додаток, ви зрозумієте, на скільки це зручно.

Якщо вам підходить вартість доставки, натисніть на кнопку «Викликати кур'єра». Кнопка розташовується під формою замовлення. Пошук кур'єра зазвичай займає не більше 15 хвилин. У пункті меню активні доставки, зайшовши в виконувану доставку, ви будете бачити, де в даний момент знаходиться кур'єр. Далі ви будете бачити як кур'єр спочатку наближається до пункту А, потім в пункт Б. Також ви будете бачити на якому етапі знаходиться кур'єр - «В дорозі до одержувача», «Очікує одержувача», «Отримав відправлення» і т.д. Ці статуси доставки кур'єр змінює в додатку в процесі виконання доставки. Ви будете бачити ПІБ, фото і номер телефону кур'єра. В кожному замовленні є код підтвердження.Як тільки кур'єр бере замовлення в роботу, цей код підтвердження приходить одержувачу в SMS на вказаний вами номер телефону одержувача. Його кур'єр запитує у одержувача після того, як віддасть одержувачу відправлення (товар, документи). Код підтвердження є цифровим підписом. Буває, що одержувачу не доходить код підтвердження, це буває, коли замовник вказує міський номер телефону. В цьому випадку, кур'єр може передзвонити або замовнику доставки або в контакт-центр і запросити код підтвердження. Перед тим, як диктувати кур'єру код підтвердження, варто зв'язатися з одержувачем, і переконатися, що він отримав відправлення.Всі наші кур'єри матеріально відповідальні, у них на час доставки блокується оголошена вартість відправлення на їх рахунку iPOST. Після того як кур'єр вводить код підтвердження на останньому етапі доставки, на їх рахунку вартість доставки розблокується. Якщо кур'єр пропав з відправленням, протягом трьох діб починаючи з зазначеного часу доставки, вам на рахунок iPOST буде відшкодована оголошена вами вартість відправлення. Гроші з балансу можна вивести на банківську карту. Однак, кур'єри iPOST нікуди не пропадають, вони несуть матеріальну відповідальність і дуже дорожать своєю репутацією.

2. Через мобільний додаток iPOST (Google Play або AppStore).
Скачайте додаток, пройдіть коротку реєстрацію, натисніть на кнопку «Викликати кур'єра» і заповніть всю необхідну інформацію по доставці.

3. За телефонами контакт-центру:
+38 (044) 580 20 30
+38 (‎067) 580 20 30 (Kyivstar)
+38 (073) 580 20 30 (Lifecell, Viber)
+38 (066) 580 20 30 (Vodafone/МТС)


Користуйтеся швидкими і точними послугами доставок iPOST із задоволенням!

1. Готівкою відправником.

2. Готівкою одержувачем. .

3. Готівкою одержувачем і відправником.
Є можливість розділити вартість доставки. Якщо у вас інтернет-магазин і для ваших клієнтів фіксована вартість доставки і, наприклад, вартість доставки вийшла 60 грн., Ви можете вибрати, щоб 50 грн. оплатив одержувач і 10 грн. відправник.

4. З рахунку iPOST. .

Рахунок iPOST можна поповнити банківською карткою, прив'язавши її в пункті меню «Мій рахунок» в особистому кабінеті або сплативши рахунок за безготівковим розрахунком. Рахунок і договір можна запросити, зателефонувавши в контакт-центр iPOST.

5. З рахунку iPOST і готівкою відправником.

6. З рахунку iPOST і готівкою одержувачем.

1. Зворотній доставка, відправлення до 3 кг.
Це може бути підписаний документ і повернутий кур'єром назад відправнику, або готівкові гроші за проданий товар або і гроші і підписаний документ. Вартість зворотної доставки вважається як базова вартість + надбавка за відстань від одержувача до відправника. При виборі зворотної доставки, форма замовлення прорахує вам точну вартість цієї послуги в конкретному замовленні.

2. Накладений платіж на карту.
В даному випадку кур'єр віддає товар вашому клієнтові (одержувачу), бере з нього оголошену вами вартість відправлення і по завершенню доставки гроші надходять на вашу банківську карту, підв'язану до вашого аккаунту в особистому кабінеті. Якщо гроші по завершенню доставки не надійшли на вашу карту, можете зв'язатися з контакт-центром iPOST, для того щоб співробітники підтвердили висновок грошей. З метою безпеки часто суми стають на підтвердження, і співробітники iPOST раз о 2 годині підтверджують висновок. Комісія при виведенні накладеного платежу на карту становить 2,5%. Цю комісію бере платіжна система WayForPay, з якої працює платформа iPOST. У найближчому майбутньому iPOST постарається цю комісію зменшити.

3. Накладений платіж на рахунок iPOST.
Все те ж саме, що і при накладеному платіж на карту, тільки на рахунок iPOST накладений платіж потрапляє без комісії, а при виведенні на прив'язану до Акант карту комісія також становить 2,5%. Гідність виведення післяплати на рахунок iPOST полягає в тому, що ви можете з рахунку iPOST розраховуватися за послуги доставки. В найближчому майбутньому з'явиться висновок післяплати на розрахунковий рахунок. Цей спосіб виведення післяплати, буває, цікавий інтернет-магазинах.

Викуп відправлення кур'єром за свої готівкові гроші особливо популярний для ресторанів, у яких є доставка їжі. Зручно коли кур'єр викупить їжу в ресторані, відвезе її клієнту і клієнт розрахується з кур'єром за товар.
Також кур'єра можна відправити в продуктовий магазин або в аптеку. Кур'єр може з програми сфотографувати товар на полиці магазину. Ці фотографії ви можете бачити в замовленні, якщо товар на фото не відповідає вашим побажанням, кур'єр може сфотографувати товар повторно. При доставці товару, ви можете розрахуватися з кур'єром по чеку додається разом з товаром. Список покупок можете описати в коментарі до замовлення. Обмеження по сумі викупу - 2000 грн.

Для замовника доступні три варіанти розрахунку за викуплене кур'єром відправлення (товар):

З рахунку iPOST
Вам необхідно поповнити свій рахунок iPOST в пункті меню «МІЙ РАХУНОК» на суму рівну викупу відправлення. Кур'єр викупить відправлення за свої гроші, а з вашого рахунку спишеться сума викупу по завершенню доставки. Якщо одержувач і відправник відмовляться від доставленого кур'єром відправлення, з вашого рахунку iPOST кур'єру буде компенсована оголошена вартість відправлення.

Готівкою одержувачем
Викуп відправлення з гарантуванням - кур'єр викуповує відправлення за свої гроші, а ви страхуєте витрачені кур'єром гроші шляхом поповнення рахунку iPOST в пункті меню «МІЙ РАХУНОК». Якщо одержувач і відправник відмовляться від доставленого кур'єром відправлення, з вашого рахунку iPOST кур'єру буде компенсована оголошена вартість відправлення.

Готівкою одержувачем, без гарантування
Викуп відправлення кур'єром без гарантування - кур'єр викуповує відправлення за свої гроші, але ви не гарантуєте йому, що одержувач і відправник розрахується за відправлення. Кур'єр може побоюватися брати доставку з викупом без гарантування у неперевіреного замовника. Рекомендується вибрати викуп відправлення з гарантуванням і на вашому рахунку iPOST буде заблокована оголошена вартість відправлення на час доставки.

По місту кур'єри iPOST можуть виконувати турбо-доставки зі швидкістю від 30 до 120 хвилин.
При оформленні замовлення на доставку, ви вказуєте адресу відправника і адресу одержувача.

Якщо відстань між відправником і отримувачем 3 км. - 7 км, пропонується вибрати доставку 60, 90, 120 хвилин і «Мій час».

Якщо відстань 7 км - 15 км, пропонується 90, 120 хвилин і «Мій час».

Якщо відстань 7 км - 15 км, пропонується 90, 120 хвилин і «Мій час».

Якщо відстань 15 км - 25 км., Пропонується 120 хвилин і «Мій час».

Якщо відстань більше 25 км, пропонується вибрати тільки «Мій час».

Якщо ви оформляєте замовлення заздалегідь, можете вибрати «Мій час» і вказати з яке по який час потрібно відправлення забрати і з якого, по яке - доставити.

Щоб поповнити свій рахунок iPOST перейдіть на вкладку «МІЙ РАХУНОК» в особистому кабінеті, в пункті меню «Аккаунт».
На цій сторінці відображається ваш поточний баланс. Поповнити рахунок iPOST можна з вашої банківської карти. Натисніть на кнопку «прив'язати КАРТУ». Далі прочитайте невелику інструкцію і натисніть на кнопку «Перейти до прив'язки карти». Ви будете перенаправлені на платіжну систему «WayForPay». Заповніть всі поля на цій сторінці і натисніть на кнопку «Далі». На наступній сторінці верифікації карти в єдиному полі вам потрібно ввести цифру «1».Це означає, що платіжна система «WayForPay» заблокує на вашій банківській картці 1 гривню і в перебігу декількох хвилин її розблокує. Таким чином, система WayForPay верифікує і прив'язує вашу карту до вашого рахунку iPOST. Натисніть кнопку «Підтвердити» і ваша карта буде прив'язана до рахунку iPOST.
Тепер можете поповнювати свій баланс рахунку iPOST. У пункті меню «МІЙ РАХУНОК» в поле «ПОПОВНЕННЯ БАЛАНСА КАРТОЮ» введіть суму для поповнення і натисніть на кнопку «ПОПОВНИТИ». Поповнення рахунку iPOST з банківської картки здійснюється з комісією - 0%.

Кур'єрами iPOST можна передавати будь-які товари, посилки, документи незаборонені законом України для транспортування, що не перевищують габарити: 50 * 50 * 150 см. І вагою до 100 кг. В майбутньому iPOST планує розширити можливість оформляти замовлення на більш великогабаритні вантажі.

З тарифами різних габаритів і ваги можна ознайомитися в розділі Тарифи.

• Будь-які види зброї (їх частини), патрони до них (їх частини); конструктивно подібні до цивільного і службовою зброєю вироби; сигнальна, пневматична, газова зброя, боєприпаси, холодну (включаючи метальна), електрошокові пристрої і іскрові розрядники, а також основні частини вогнепальної зброї;

• Спеціальні технічні засоби, призначені для негласного отримання інформації;

• Органи і (або) тканини людини, кров та її компоненти;

• Радіоактивні матеріали та / або небезпечні відходи;

• Наркотичні засоби, психотропні речовини і їх прекурсори, курильні суміші, сильнодіючі, радіоактивні, вибухові, їдкі, легкозаймисті та інші небезпечні речовини;

• Отруйні речовини, які не є прекурсорами наркотичних засобів і психотропних речовин;

• Отруйні тварини і рослини;

• Культурні цінності;

• Дорогоцінні метали і камені в будь-якому вигляді і стані, природні алмази, за винятком ювелірних виробів, супроводжуваних товаросупровідними документами (Товарний / касовий чек, товарна / товарно-транспортна накладна);

• Відходи і лом чорних і кольорових металів;

• Руди та концентрати дорогоцінних металів і сировинних товарів, що містять дорогоцінні метали;

• Інші, обмежені в обороті, відповідно до законодавства України, речі.

• Забороняється відправляти за допомогою кур'єрської доставки документи, друковані та аудіовізуальні матеріали, розміщені на паперових та електронних носіях:

• Містять заклики до здійснення екстремістської і терористичної діяльності або публічне виправдання тероризму;

• порнографічного характеру;

• Містять іншу інформацію, зберігання / поширення якої переслідується згідно з кримінальним та / або адміністративним законодавством України.

Ми гарантуємо збереження вашого відправлення. Кур'єри матеріально відповідальні і дорожать своєю репутацією. Якщо все ж з вашим відправленням щось трапиться, оголошена вартість відправлення буде компенсована на ваш рахунок iPOST протягом трьох діб після зазначеного часу доставки. Гроші ви зможете вивести на вашу банківську карту.

За запізнення система штрафує кур'єрів балами і рейтингом. Кур'єри дуже дорожать своїм рейтингом і намагаються не запізнюватися навіть на одну хвилину. Якщо кур'єр запізниться кілька разів поспіль, він більше не зможе працювати.

Замовлення прийме найближчий до відправника вільний кур'єр. Крім того, кур'єри розташовуються відповідно до рейтингу, який після виконаної роботи їм присвоюють замовники. Якщо по фотографії вам принципово не подобається кур'єр, ви можете скасувати замовлення, зателефонувати до контакт-центру і сказати, щоб цей кур'єр не брав ваше замовлення. Однак кур'єри в нашій системі проходять строгий відбір.

Можна відправляти скільки завгодно посилок одночасно одному одержувачу, при цьому за кожною посилкою до вас приїде стільки кур'єрів, скільки замовлень ви оформите. Також є можливість оформити послідовну доставку - кілька одержувачів. У послідовній доставці кожен пункт за фіксованим тарифом. Зворотній доставка відправлення, до 3 кг., Вважається за вартістю як за один пункт.
При послідовній доставці, ви можете оформити замовлення на доставку відправлень в 10 різних пунктів, при цьому до вас приїде один кур'єр і забере все 10 або більше посилок і поїде розвозити посилки по місту протягом дня.

1. Якщо ви скасуєте замовлення до того, як кур'єр забере відправлення у відправника, тоді замовлення на доставку оплачувати не потрібно.

2. Якщо ви три рази поспіль скасуєте замовлення на доставку після того, як кур'єр візьме замовлення в роботу, тоді система заблокує можливість створювати замовлення. Якщо після блокування ви бажаєте продовжити оформляти замовлення, вам необхідно зв'язатися з контакт-центром iPOST. При аргументированном обґрунтуванні причин скасувань замовлень, оператори контакт-центру зможуть зняти заборону на оформлення замовлень.

3. Якщо ви скасуєте замовлення після того, як кур'єр забере відправлення у відправника і ще не доїде до одержувача, тобто якщо кур'єром ще не буде встановлено статус доставки «Кур'єр очікує одержувача», тоді вам необхідно оплатити кур'єру вартість доставки в одну сторону.

4. Якщо ви скасуєте замовлення після того, як кур'єр забере відправлення у відправника і вчасно приїде до одержувача, відповідно статус доставки вже буде встановлений кур'єром «Кур'єр очікує одержувача», тоді кур'єр повертає відправлення відправнику і вам (відправнику) необхідно оплатити кур'єру подвійну вартість доставки (в обидві сторони). Якщо ваше замовлення без зворотного доставки і спосіб оплати за доставку «Using your iPOST account», Тоді з вашого« рахунки iPOST »буде списана вартість доставки в одну сторону, за повернення відправлення відправнику (зворотну доставку) відправнику необхідно сплатити готівкою. Якщо ви (замовник) не є відправником, значить, при скасуванні замовлення вам необхідно повідомити відправника про те, що йому необхідно сплатити зворотну доставку кур'єра (повернення відправлення). Зворотній доставка дорівнює вартості доставки від відправника до одержувача.

5. Якщо кур'єр доставить одержувачу відправлення вчасно, тобто статус доставки «Кур'єр очікує одержувача» в рамках заданого вами часу і одержувач з якоїсь причини відмовиться від відправлення або не вийде на зв'язок протягом 10 хвилин, тоді кур'єр поверне відправлення відправнику і ви (замовник / відправник) повинні сплатити кур'єру подвійну вартість доставки (в обидві сторони).

6. Якщо кур'єр доставив відправлення невчасно, тобто час статусу доставки «Кур'єр очікує одержувача» перевищило тимчасові рамки доставки і через запізнення одержувач відмовився від відправлення, тоді кур'єр повертає відправлення відправнику і не отримує за послугу доставки.

7. Якщо кур'єр пошкодив відправлення при доставці і з цієї причини одержувач відмовився від відправлення, тоді кур'єр викуповує відправлення у замовника і не отримує за послугу доставки. Також ви можете домовитися з кур'єром про повернення відправлення і часткової компенсації за пошкодження.

Зараз iPOST працює в таких містах, як Київ (передмістя), Дніпро, Одеса, Харків, Львів, Запоріжжя, Вінниця, Полтава, Чернігів, Хмельницький, Суми, Кривий Ріг, Маріуполь, Івано-Франківськ.